Mäklarcity

Mäklarcity

Ring 0901-312 20 maklarcity.se

Engagemang och kunskap är nyckeln. Att sälja eller köpa en bostad är ett stort beslut – så välj en mäklare med ett genuint engagemang, personlig service och effektiv marknadsföring. Mäklarcity har den erfarenhet, lokalkännedom och kompetens som gör resan trygg före, under och efter affären. Proffsig homestyling, smakfullt foto...

120 omdömen om Mäklarcity

Clara T
Skrev om Mäklarcity

Jag köpte en lägenhet med Nina som mäklare och är jättenöjd! 👍

Susanne E
Stöcksjö

Köpte villa. Blev bra bemött av mäklaren och andra personer i bolaget. Bra återkoppling vid efterfrågan.

Maria J
Väst på stan

Köpt bostadsrätt Trevligt bemötande Kunde svara på våra frågor och funderingar

Clara T
Haga

Köpt bostadsrätt, mkt nöjd med bemötande osv!

Mats B
Obbola

Blev bemött på ett personligt och förtroendeingivande sätt.

Lars Ö
Mariestrand

Emily har varit lätt att ha att göra med, alltid positiv och tjänstvillig, flexibel och entusiastisk.

Marcus B
Täfteå

Vi har sålt ett kedjehus. Vår mäklare är erfaren, proffesionell och trygg. Vi är mkt nöjda med hans arbete och det sätt han hanterat affären och den dialog som han hela tiden har haft med både oss som säljare och köpare. 5+

Rakel A
Mariestrand

Köpte lägenhet på Mariestrand. Mycket trevligt bemötande. Hon tog sig tid att visa både lägenhet och förråd.

Emilia N
Skrev om Mäklarcity

Sålde min bostadsrätt i Sept 2018. Supernöjd med Mäklarcity som skötte försäljningen på ett smidigt och effektivt sätt samtidigt som dom höll mig informerad under hela processen. Från första kontakt till såld lägenhet tog det tre veckor. Rekommenderar Hans Lundgren!

Maria A
Sandbacka

Sålt ett radhus. Mycket nöjd med mäklaren, engagerad och lätt att ha och göra med. Fyllde våra förväntningar. Rak och tydlig. 🤗

Tommy B
Ersboda

Har köpt en bostadsrätt där mäklaren gjort vad man kan förvänta sig. Enda anmärkningen är att jag upplevde mäklaren väldigt stressad. Tror att även säljaren kände sig obekväm och lite överkörd när det ändå är stora steg för både köpare och säljare.

Patrik A
Sandbacka

Professionell och kunnig mäklare som skapade ett stort förtroende😃

Camilla A
Ersboda

Vi sålde vår bostadsrätt på bara en vecka och fick mer än vi hade vågat hoppas på! Vår mäklare kändes kunnig och noggrann och kom med kloka tankar och råd kring försäljningen samtidigt som han lyssnade när vi kom med förslag. Vi är väldigt nöjda med både försäljning och mäklare och kommer abslut rekommendera honom till andra!

Ulrik S
Teg- Söderslätt

Mitt andra köp via Mäklarcity, den här gången en villa. Bra sakligt och neutralt bemötande av mäklaren.

Anton L
Teg

Hej! Vi hade inga specifika förväntningar att mäklareb skulle sälja för en exakt summa, däremot de förväntningar som vi lägger vikt på är att mäklaren är kontaktbar och lägger vikt på att sätta oss som kund i centrum. Vi kände att vi bara var en i mängden och att Hans Lundgren mest ville bli av med lägenheten enkelt utan en utmaning. Stort tack för hjälpen av försäljningen, men i framtiden blir det annan mäklaren om inte Mäklarcity bevisar motsatsen. Med vänliga hälsningar Anton Lundqvist

Erik L
Tomtebo

Kändes seriösa! Sålde en lägenhet i Umeå på 60 kvm.

Pär F
Mariestrand

Köpt lägenhet på mariehem! fick ett otroligt bra intryck av mäklare vid visning. har också känt att det finns kompetens och humanitet

Stefan M
Gimonäs

Allt fungerat snabbt, korrekt, profesionellt. Mycket nöjd.

Lena W
Öst på stan

Köpt bostadsrätt Snabbt svar från mäklaren, trevligt bemötande, bra info. Framför allt otroligt bra tillgänglighet och en känsla av ärlighet och pålitlighet. Snabb affär, känsla av att det var viktigare att köpare och säljare blev nöjda med hela förfarandet än att priset på objektet blev så högt som möjligt.

Åke N
Öst på stan

Vi har köpt och sålt vår lgh. Alltid fantastiskt att vara i kontakt med MC, alla ger allt och lite till! MC är vår mäklare sedan 2002, vi köper o säljer via MC. Denna affär påbörjades 2017-05 IOM vårt köp av en nyproducerad lgh. En resa på drygt 18 månader när sista penndraget sätts. Mycket angenämt! Vi är grymt nöjda!

Aster B
Ålidhem

Jag har sålt en bostadsrätt. Jag har upplevt en professionellt och snyggt skött kundbemötande och genomförd bostadsförsäljning. Nina var väldigt inlyssnande till mig som kund och jag kände att jag fick ett personligt men professionellt bemötande av Nina från dag ett. Hon lyssnade på mina frågor och önskemål och när det uppstod funderingar från min sida var hon snabb på att återkoppla både genom mail och telefon, vilket har varit väldigt uppskattat från min sida. Jag tycker att Nina har varit tydlig i sitt sätt att kommunicera...

Åsa A
Väst på stan

Tycker kanske att man tog för lätt på att sälja lägenheten omöblerad. Vi fick intryck av att vi inte behövde göra någonting. Vi hade dålig erfarenhet från det att vi köpte lägenheten och var tydliga med att vi ville att detta skulle bli bra för både oss och köpare. Vi litade helt och hållet på mäklarens erfarenhet. Tillslut blev det Ok när vi anlitat en stylist och bilderna blev trevliga och intressanta. Tror inte att de första bilderna kändes lockande för en köpare. I annat fall har det varit helt Ok. Vi har en fått erfarenhet av att vara säljare också.

Ulf L
Mariestrand

Trevligt bemötande och proffsigt upplägg vid visning. Bra kontakt och snabb återkoppling vid affär.

Mats J
Gimonäs

Bostadsrätt Bra bemötande, lyssnar och kommer med förslag Har köpt lägenhet av samma mäklare och fick förtroende då, som hon även levererade denna gång.

Ing-Marie B
Ålidhem

Köpt Biologigränd 4 Utmärkt och fint bemötande och snabb service!

Sara E
Haga

En 2a på haga. Mäklaren var väldigt duktig, trevlig och kunnig. Jag är supernöjd! Mina förväntningar var att lägenheten skulle bli såld men det slutade med budgivning!

Erik L
Mariehem

Sålt en lägenhet 2a på 66kvm. Bra bemött,proffsigt.mäklaren levde upp till förväntningarna. bra helhet

Micael Säll L
Holmsund

Snabb, korrekt, proffsig, lyhörd och hjälpsam.

Olivia S
Gimonäs

Jag har köpt en lägenhet, en etta! Mäklaren var väldigt trevlig och verkade väldigt intresserad av lägenheten när hon pratade om den. Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med min erfarenhet av mäklarcity!

Åsa E

Bostadsrätt. Mycket nöjd med mäklare

Erik Å
Ivarsboda

Köpte ett fritidshus. Blev bra bemött av mäklaren.

Lennie N
Umedalen

Proffsigt och seriöst från början till slut. Bra råd på vägen om vad man ska tänka på inför försäljning.

Sture Gunnar J
Sålde sitt hus med hjälp av Mäklarcity

Väl utfört jobb, trevliga kontakter med mäklaren.

Ilir R
Skrev om Mäklarcity

Jag har köpt en bostadsrätt. Till en början fick jag ett bra bemötande. Inga problem ända tills efter inflyttningen skedde. Mäklaren och säljaren hade uppgivit en felaktig hyresavgift, en lägre än den som faktiskt var. När jag kontaktade mäklaren var hon inte så hjälpsam och villig att hjälpa mig, allt hon gjorde var att skylla ifrån sig på föreningens revisor. Det är som att efter lägenheten blivit såld så skiter man i köparen även om man gjort fel. Om inte mäklaren kan förmedla en fastighet korrekt, vilket är...

Lena Elisabet A
Dragonfältet

Vi har köpt en bostadsrätt. Då vi först sa nej till att vara med på budgivning p g a att den inglasade balkongen inte hade kvällssol och sedan efter 2 dagar mejlade mäklaren och frågade om lägenheten var såld eller om vi kunde få en andra visning för att riktigt känna efter. Mäklaren var fullbokad men "klämde" ändå in oss för en visning samma eftermiddag och sedan hade vi turen att vinna budgivningen. Eftersom vi var oroliga att någon annan än de som var med på budgivningen skulle komma och ge ett högre bud ville vi skriva...

Viktor S
Stöcksjö

Super aggagerad i alla parter, Känner sig både trygg som köpare och säljare.

Thomas A
Ersboda

Snabb enkel och bra kommunikation under hela säljprocessen

Anita Åhs d
Dragonfältet

Bra bemötande med ett stort engangemang

Mikael L
Obbola

Köpt hus. Proffesionell och trevlig. Hade inga speciella förväntningar. Men ett stort pluss var den privata visningen. Mycket bättre än öppen för man fick egen tid och svar utan att vänta på massa andra.

Lars-ola B
Vännäsby

Jag har sålt en villa Mycket bra bemött (kände honom genom hans far och idrotten) Fick den summa som jag har begärd helt ok Hade 16 st på visningarna,men bara en bjöd.

Anna Karolina Q
Köpte sitt hus med hjälp av Mäklarcity

Köpt ett litet gammalt hus. Mkt trevligt bemötande, mäklaren hade inte riktigt koll på vissa saker som jag och andra frågade om på visningen eller efteråt, men kollade upp det och återkom med info.

Sandra H
Sävar

Vi köpte nyligen en villa utanför Umeå. Mkt nöjd med Mäklarcity.

Egil B
Sävar

Har sålt en villa via Mäklarcity. Vår kontaktperson Nina Lundström var mycket professionell och serviceinriktad. Försäljningsprocessen var väl planerad och allt löpte på enligt plan. Kan inte önska oss ett bättre bemötande!

Sanna G
Mariehem

Nina var väldigt trevlig och hjälpsam när vi sålde våran bostadsrätt. Vi är supernöjda! 😊

Simon P
Skrev om Mäklarcity

Genomsnittligt utförande av en försäljning. Ingen vidare glöd i bemötandet!

Lisbeth Fors M
Rödäng

Mycket bra bemötande Vi har sålt både svärmors bostad och snart vårt radhus Vi visste genom bekanta att mäklaren var bra och det stämde

Robert B
Umedalen

Hej! Sålde en villa i Umeå med Bo-Gunnar på Mäklarcity. Vi blev bemötta på ett seriöst och proffsigt sätt av BG, precis som vi ville och förväntade oss. Vi fick bra hjälp med allt från styling, till allmänna tips, till lån av släpvagn. Ovanpå detta såldes villan innan visning till högre pris än annonserat och vi är såklart mer än nöjda! MVH Robban

Sten Ö
Skrev om Mäklarcity

Hans Lundgren har alltid varit en seriös och mycket skicklig mäklare med goda kunskaper om bostadsmarknaden ! Jag har anlitat honom vid ett flertal tillfällen och han har fullföljt uppdragen på ett utmärkt sätt!

Britt Yvonny Bäärnhielm S

Sålt en gammal sommarstuga med mycket fin tomt.

Sarita N
Skrev om Mäklarcity

Sålt min bostadsrätt. Tog tid men till slut blev den såld.