Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Mäklarhuset Halmstad

Mäklarhuset Halmstad

Klammerdammsgatan 19, 302 42 Halmstad — Visa karta

Fastighetsmäklaren ska tillvarata både köparens och säljarens intressen så att det, när affären är genomförd, finns två nöjda parter. Det är så man bygger upp och bibehåller relationer såväl med köpare som med säljare. Med den insikten genomför vi alla uppdrag. Välkommen till oss!

Mäklare nära Mäklarhuset Halmstad:

Stora Torg, HALMSTAD
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
maths c:
En mycket påläst och kunnig mäklare.Han gav mig svar på alla mina frågor och förklarade på ett bra och lättförståligt sätt.En mäklare jag va...

Skolgatan 2, Halmstad
Daniel L:
Trevlig, proffsig mäklare som vill kundens bästa både som säljare och köpare.

Läs vad 19 kunder tycker om Mäklarhuset Halmstad

• Robert F
    Robert F skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Jag är jättenöjd med er hjälp, tack :)
  • Kitty P
    Kitty P skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Sålt villan

Mycket bra service,och lösningsorienterade
  • Bernt D
    Bernt D skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Vi har fått en utmärkt service med att sälja vårt hus och efterarbetet med hjälp av deklaration.
    Kontaktman Henrik har skött sitt uppdrag med full belåtenhet.
    M.V H Sonja o Berndt Dahlberg Betyg 5.
  • Ryan K
    Ryan K skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Trevligt bemötande där jag som kund kände att jag fick en proffesionell hjälp vid försäljningen av mitt hus.
    Skönt att kunna släppa allt och veta att mäklaren tar hand om allt.
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Grymt proffsig och jordnära kontakt med oss som säljare. Hjälpsam och trygg hantering och vägledning genom hela processen!
  • Dödsboet Efter Jan Lennart C
    Dödsboet Efter Jan Lennart C skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Jag är väldigt nöjd med deras arbete att sälja detta hus!
  • Ingrid Elisabeth D
    Ingrid Elisabeth D skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Sympatiskt och professionellt bemötande från första mötet. Utmärkt feed-back från mäklaren under hela säljprocessen.
  • Kimberley Q
    Kimberley Q skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Vi var mycket nöjda med Mäklarhuset Halmstads tjänster när vi köpte vårt första hus förra året. Henric var kanon!
  • Olav R
    Olav R skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Har både köpt och sålt hus genom mäklare Håkan Lagerqvist och är mycket nöjd med detta
    MVH OLav Röd
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Jag fick ett gott bemötande då jag sålde mitt hus och tycker att företaget skötte sig väl. Som kund kände jag mig trygg, det var viktigt för mig.
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Mäklarhuset Halmstad
    bästa service/upplevelse ever!!
  • Erika R
    Erika R skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Superbra kundkontakt! Mycket behjälpliga med all frågor, stora som små.
  • Maria N
    Maria N skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Vi köpte vårt första hus genom Mäklarhuset i Halmstad strax innan jul 2013. Vi fick ett väldigt bra bemötande från Henrik från start, och är väldigt nöjda med allting kring husköpet. Har gärna en fortsatt dialog med Mäklarhuset i framtiden också.
  • Dödsboet Efter Åke K
    Dödsboet Efter Åke K skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Korrekt och proffsigt bemötande vid försäljning av villa.
    Ordning och reda från start till slut.
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Den unge mäklaren som jag träffade, fick uppdraget att sälja mitt hus på grund av den energi och entusiasm han utstrålade. Energin räckte hela vägen och jag är helt nöjd med hans insats.
  • Dödsboet Efter Stig N
    Dödsboet Efter Stig N skrev om Mäklarhuset Halmstad
    I samband med försäljningen av Stig Norlings fast. Rönnvägen 11 Oskarström sköttes handläggningen av detta ärende av Håkan Lagerkvist på ett utomordentligt sätt. Vi upplevde att Håkan i princip var Mäklarhuset och att ärendets excellenta behandling helt var Håkans förtjänst. Kan ej tänka mig att det är Håkan som fastställt det snålt tilltagna beloppet 5 kr till BCF. Han hade nog satt dit en extra nolla!
  • Pia A
    Pia A skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Vi har både köpt och sålt ett hus m.h.a. Mäklarhuset Halmstad. Båda affärerna var lyckade och Mäklarhuset var proffsiga, trevliga och vi upplevde att de såg till både köpare och säljare vid båda affärerna.
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Mäklarhuset Halmstad
    Bra bemötande och bra service! När man ringer och behöver hjälp får man bra rådgivning direkt.
  • Daniel Å
    Daniel Å skrev om Mäklarhuset Halmstad
    När det är dags att köpa hus i Halmstad, välj då personliga Mäklarhuset som ser till att ni får det hus ni verkligen vill ha!

Klammerdammsgatan 19, 302 42 Halmstad