Alla kategorier Övrigt Skåne Helsingborg Mäklarhuset Helsingborg

Mäklarhuset Helsingborg

Kurirgatan 1, 254 53 Helsingborg — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 10 kunder tycker om Mäklarhuset Helsingborg

• sarah L
    sarah L skrev om Mäklarhuset Helsingborg
    Uprofessionelle mäklare. Och avgörande och väldig uprofessionel hantering av budgivningen. Mycket lite engament. Flera af familierne som kom och tittade på huset berättade att de tyckte det var kunstigt at mäklaren inte vidste särskilt mycket om huset, området eller miljøet. Och flere av dem hadde upplevat att den ene mäklara hadde pratat dårligt om huset. När man betaler 60.000 for ett job man nästan själv udførte skulla man forvänte bättre service, högra standard och äkta engagement. Vi kann inte alls rekommendera mäklarna från Helsingborg
  • sarah L
    sarah L skrev om Mäklarhuset Helsingborg
    Väldig uprofessionel hantering av budgivningen och ville inte höra eller svara på kritik. Engagementet var i bund. Vi kann inte alls rekommendera mäklarna från Helsingborg.
  • Pia T
    Pia T skrev om Mäklarhuset Helsingborg
    Bra bemötande. Gott intryck. Bra service o hjälpsamma. Kunnig personal.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Mäklarhuset Helsingborg
    Ärligttalat är jag inte alls nöjd med Mäklarhuset. Efter att jag anlitat dem så bytades min mäklare ut mot en annan utan att jag var förvarnad. Jag hade anlitat mäklaren INTE företaget. Tjänster som ingick i arvodet som jag inte fick. Så frågan är varför jag fick betala så mycket? Sedan ett halvår efter försäljningen av min lägenhet var det dags för mig att åka på en visning på ett hus som Mäklarhuset hade. Vi kom tio minuter före avtalad tid. Medans mäklaren kom tretio minuter efter avtalat. Hon hade mitt nummer så någon ursäkt om försening accepterades inte. Vi satt i bilen och var på väg att lämna när hon plötsingt dök upp. Någon affär med Mäklarhuset är högts osannolik från mig.
  • Rasmus A
    Rasmus A skrev om Mäklarhuset Helsingborg
    Affären funkade helt okej. Lite dålig kontakt med mäklaren och innan man säljer en lägenhet kanske man ska som mäklare kolla igenom lite vad dom har för regler i föreningen och informera eventuella köpare om dessa
  • Ola S
    Ola S skrev om Mäklarhuset Helsingborg
    Kunniga och trevliga. Väldigt hjälpsamma
  • Margareta M
    Margareta M skrev om Mäklarhuset Helsingborg
    Det var en smidig affär trots att bi bor 50 mil från Helsingborg
  • Clas-olof K
    Clas-olof K skrev om Mäklarhuset Helsingborg
    Jag och min fru, Åsa är synnerligen nöjda med Anna Ernér när hon sålde ett sommarhus i Råå till oss.
    Vi kan verkligen rekommendera henne som mäklare.
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Mäklarhuset Helsingborg
    Mycket bra!
    Vi fick hjälp med försäljning av vårt hus och senare med vår deklaration.
    Vi är mycket nöjda med allt!
  • Dödsboet Efter Ragnhild A
    Dödsboet Efter Ragnhild A skrev om Mäklarhuset Helsingborg
    Enkel och snabb hantering. Trevligt bemötande.

Kurirgatan 1, 254 53 Helsingborg