Alla kategorier Mäklare Stockholms län Lidingö Mäklarhuset Lidingö

Mäklarhuset Lidingö

Stockholmsvägen 34, 181 33 Lidingö — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.
Sickla Allé 7, 13165, NACKA
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
Edvard K:
Väldigt lyhörd och tog frågor och funderingar på allvar vilket var skönt som förstagångsköpare.

Mäklare nära Mäklarhuset Lidingö:

Södra Kungsvägen 66, Lidingö
Birgitta G:
Engagerad, kunnig och med bra bemötande! Allt sköttes perfekt!

Herserudsvägen 22, Lidingö
Välkomna till Svenska Mäklarhuset Lidingö! Läs mer ›
Marie G:
Marylene är en mycket engagerad mäklare som är ett fint stöd genom hela sälj- och köpprocessen. Rekommenderar henne varmt!

Stockholmsvägen 18, LIDINGÖ
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Veronica I:
Mycket trevlig och empatisk säljare som har varit lyhörd och professionell när vi köpte vår villa förra månaden. Bästa mäklaren på Lidingö
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling på Östermalm. Hör av dig ti... Läs mer ›
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö
Fredrik H:
Jag har flera gånger anlitat Daniel Hegethorn, och han har alltid lyckats få min bostad såld snabbt till ett bra pris.

Läs vad 1 kund tycker om Mäklarhuset Lidingö

• Per L
    Per L skrev om Mäklarhuset Lidingö
    Helt ok! Min mäklare blev sjukskriven och informationen kring detta var bristfällig. Den mäklare som tog över var dock bra.

Stockholmsvägen 34, 181 33 Lidingö