Johan Carlsson

Johan Carlsson

Johan Carlsson är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-05. Johan Carlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 342 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Carlsson har haft 56 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

342 omdömen om Johan Carlsson

Sedan starten hos Reco 2015
Johan S
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
Hagaby

Johan har varit väldigt bra under hela köpprocessen! Kan varmt rekommendera honom!

Marie J
Brunnsgärdet

Mycket trevlig och kunnig mäklare som snabbt hittade köpare.

Jimmie H
Sålde en tomt med hjälp av Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
Väringen

I vanlig ordning fick Johan jobbet gjort. Väldigt nöjda med hans tydliga kommunikation och ärlighet.

Magnus A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
Ekeby-Almby

Vi är väldigt nöjda med Johan som vår mäklare och har bara bra saker och säga om honom. Han är rutinerad, enkel, varm och väldigt kompetent.

Mari S
Vinön

Johan är fantastisk. Lyhörd och strukturerad. Kommer att ta hjälp av honom igen om det skulle bli aktuellt.

Christian L
Lövsätter

Kunde inte vara mer nöjd. Jag gillar Johans bemötande. Lugn, trevlig och jordnära. Gillar också att han månar om att det ska vara en bra köpare och inte bara att få huset sålt till vem som helst. Hela processen gick smidigt och han prickade in så när som på en dag hur lång tid det skulle ta från annons till genomförd affär.

Caroline D
Lundby

Johan gav mig bästa möjliga hjälp i samband med försäljningen av mitt hus; ett fint stöd i processens alla delar och ett nära samarbete i allt vad husförsäljning innebär. Jag visste sedan tidigare att Johan är en toppmäklare, ett epitet som han levde upp till med råge. Med Johan hade jag en bra dialog och han hjälpte mig att resonera och fatta beslut i frågor som jag tyckte var svåra. Jag är mycket nöjd i husförsäljningens alla delar och kan varmt rekommendera Johan till alla som har en husförsäljning framför sig!

Richard J
Örebro

Johan är seriös och professionell, precis som man vill att en mäklare ska vara!

Ulla Elisabet S
Rynninge

Trevlig tillmötesgående och förstående gällande vår situation, enkel och tydlig med bra återkoppling Superbra!

Roger K
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
Nya Hjärsta

Var/är oerhört positiv och trevlig med ett vänligt bemötande. Påläst och lyssnade på vad vi hade för önskemål av köpet. Av alla mäklare vi träffat är Johan den absolut bästa att ha att göra med. Vid frågor återkom han snabbt med svar och var alltid noga med att allt blev rätt. Om någon skulle fråga mig vilken mäklare du skulle rekommendera så är det Johan utan tvekan. Han gör så att alla känner sig nöjda vilket är en bedrift som inte många kan tillgodogöra,