Victoria Kalkan fd. Forell-Groth

Victoria Kalkan fd. Forell-Groth

Victoria Kalkan fd. Forell-Groth är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Victoria Kalkan fd. Forell-Groth har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Victoria Kalkan fd. Forell-Groth har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 130 omdömen med ett betyg på 4.9. Victoria Kalkan fd. Forell-Groth har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

130 omdömen om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth

Sedan starten hos Reco 2018
Caroline D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
Lundby

Mycket fint bemötande och stöd under hela processen av lägenhetsköpet!

Hedi G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
Lundby

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket professionellt sätt. Jag rekommenderar henne starkt om du vill ha en smidig affär.

Katarina O
Sörbyängen

Victoria är en trevlig, tillmötesgående och proffsig mäklare. Säljprocessen upplevdes trygg och smidig.

David G
Mosås

Bra bemötande. Tillgänglig, trevlig och tydlig!

Jan-olof H
Sörbyängen

Mycket bra genomförd försäljning, proffesionellt och trevligt bemötande med nöjda säljare och köpare.

Jonas H
Ekängsparken

Bra bemötande genom hela processen.

Maria P
Småbåtshamnen / Pråmkajen

Trevlig och engagerad samt ett professionellt bemötande!

Hans Göran H
Småbåtshamnen / Pråmkajen

Jag blev bemött på ett bra och trvligt sätt. Jag förväntade mig att få mycket information från mäklaren och möjlighet att ta kontakt med mäklaren om jag hade mer att få svar på. Allt detta uppfylde mäklaren med bravur. Vi träffades säljare, köpare och mäklare. Mäklaren gick igenom köpekontraktet och vi fick ställa frågor om vi så önskade. Gick därifrån med pärm och handlingar samt att vi skulle kontakta vår bank inför nästa steg. Betalningen.

Bernard J
Centralt / Öster

Kanon bra service. Utmärkt!..............

Claes F
Centralt/Eklunda/Sörby

Victoria gav ett positivt första intryck. Trevlig, väl förberedd, och presenterade en rimlig strategi för försäljningen vid första besöket. Hon lyssnade på våra krav och det var lätt att komma överens om det mesta. Processen kring budgivningen och kontraktsskrivningen gick snabbt och det var lätt att få kontakt med henne under processen. Vi fick fortlöpande information om läget. Det mesta kring försäljningen har fungerat utan problem hittills, trots att timingen att sälja inte var den bästa utifrån marknadsläget.