Victoria Kalkan fd. Forell-Groth
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 81 Läs vad Victoria Kalkan fd. Forell-Groth

• Paulina U köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-02-14

Norr
    Bra bemötande och tryggt hela vägen tills kontraktet var påskrivet. Läs mer
  • Sara F sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-02-14

Norr
    Kan verkligen rekommendera Victoria som mäklare. Snabb återkoppling, trevligt bemötande och kunnig inom sitt området. Hon är även väldigt lätt att kommunicera med. Jag har ingenting negativt att säga. Läs mer
  • Victoria E sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-02-05

Sörbyängen
    Så bra bemötande och förklarar bra så att alla i sällskapet förstår vad som händer! Bästa mäklaren jag träffat!! Läs mer
  • Adel T köpte sitt hus med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-01-24

Kumla
    Jag har köpt ett hus och är väldig nöjd. Mäklaren var alltid tillgänglig när vi skulle kontakta henne, Viktoria, och hon var väldig trevlig och kunnig inom hennes jobb. Vi fick svar till alla våra frågor och vi fick en väldig bra bemötande av henne när jag skulle skriva på kontraktet. Läs mer
  • Isabel S köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-01-23

Eklunda / Sörby
    Har precis köpt en bostadsrätt, och det blev en väldigt snabb affär tack vare att Victoria var lyhörd och hade bra kommunikation mellan mig och säljarna. Det kändes professionellt, tryggt och jag är nöjd! Läs mer
  • Isabelle S sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-01-14

Ekeby-Almby
    Vi sålde vår bostadsrätt och anlitade Victoria Kalkan för uppdraget. Vi är supernöjda med Victoria gällande bemötande, tillgänglighet och resultat. Hon tog affären i mål på ett säkert sätt innan visning. Läs mer
  • Matilda G sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-01-13

Sörby / Eklunda
    Trevlig, professionell och hjälpsam. Lätt att kommunicera med. Inget negativt att säga. Läs mer
  • Sargol N sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-01-13

Eklunda / Sörby
    Mycket trevlig, kunnig och tillgänglig mäklare. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Kristian S sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2019-12-20

Rynningeåsen
    Ett gediget engagemang kryddat med känsla för såväl detaljer som helhet! Kan varmt rekommendera Victoria för er bostadsaffär! Läs mer
  • Butros L sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2019-12-09

Väster
    Jätte trevlig, duktig, och driven! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson