Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå Mäklarhuset Umeå

Mäklarhuset Umeå

Renmarkstorget 11, 903 26 Umeå — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Mäklare nära Mäklarhuset Umeå:

Skolgatan 57 G, UMEÅ
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Maria S:
Peter är förtroendegivande och kompetent vilket ger en stor trygghet. Han har levt upp till samtliga förväntningar! Tack för ett fantastiskt...

Kungsgatan 46, Umeå
Bo-gunnar W:
Trevligt, kunnigt och sakligt bemötande. Lätt att prata med och han var noggrann med att dubbelkolla alla detaljer så att vi var överens, ...

Kungsgatan 35 B, Umeå
MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela... Läs mer ›
Daniel U:
Superb. Gjorde sitt yttersta hela vägen och leverarade ett resultat bortom all fantasi.

Läs vad 29 kunder tycker om Mäklarhuset Umeå

• Bertil Ö
    Bertil Ö skrev om Mäklarhuset Umeå
    försäljning bostadsrätt. Allt igenom proffsigt!!!
  • Wanzhong W
    Wanzhong W skrev om Mäklarhuset Umeå
    Hej!

2003 är jag kund hos Mäklarhuset i Umeå då jag köpt ett hus i Umeå. Det är fint upplevelse under hela köpprocessen. Och jag fick allt god servis av Maggi. Hon är hjälpsam och snäll.

AIRONG
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Mäklarhuset Umeå
    Mäklarhuset har god service och är väldigt lätta och trevliga att göra affärer med.
  • Karin J
    Karin J skrev om Mäklarhuset Umeå
    Engagerad och kunnig mäklare Vi sålde vår villa i Hörnefors
    och köpte en bostadsrätt i Umeå

Enligt vår förväntan5
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Mäklarhuset Umeå
    Bra bemötande och service! Vi som köpare har fått mer hjälp än vi förväntat oss.
  • Stina Sofia L
    Stina Sofia L skrev om Mäklarhuset Umeå
    Jag rekommenderar varmt mäklarhuset till alla som funderar på att köpa eller sälja en bostad. En mycket bra service från Maggie som var så hjälpsam!
  • Peter E
    Peter E skrev om Mäklarhuset Umeå
    Umeås förmodligen mest kompetenta mäklarföretag. Seriösa och duktiga.
  • Jörgen K
    Jörgen K skrev om Mäklarhuset Umeå
    Absolut nöjd med all hjälp vid vår affär. Proffsigt
  • Christopher B
    Christopher B skrev om Mäklarhuset Umeå
    Ett mycket proffsigt bemötande för både oss som säljare men även för intressenterna. En av intressenterna sa att det kändes som att mäklaren kände säljarna för att han var så påläst om lägenheten och området. Tack vare dem så fick vi mer för lägenheten än vad vi hade tänkt. Rekommenderar Mäklarhuset och framförallt Christer.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Mäklarhuset Umeå
    Det var två resp ett år sedan jag köpte bostadsrätt genom Mäklarhuset. Första gången en mycket märklig och tveksam handläggning av mäklaren. Andra gånfen helt ok.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Mäklarhuset Umeå
    Ett fantastiskt och personligt bemötande var vad vi fick av vår mäklare inför vårt inköp av bostadsrätt. Om några oklarheter från vår sida fanns, vår kära mäklare alltid fanns till hands! Vi rekommenderar mäklarhuset i Umeå till dem som vill ha en trygg, smidig och kanske framförallt trevlig bostadsaffär.
  • Maria L
    Maria L skrev om Mäklarhuset Umeå
    Har inget negativt att anföra angående mäklare firman. / Mvh Maria
  • Emmeli A
    Emmeli A skrev om Mäklarhuset Umeå
    Snabb affär, gillade inte att man ej fick info när budgivningen var igång, det känns inte bra ur varken köpar men framförallt säljarsynpunkt. Okunskap gällande info vad som ingår vid försäljning, tog ej ansvar vid dialog med säljare och köpare. Småsummor som kanske Mäklarhuset kunnat stå för för att alla parter skulle vara nöjda.
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Mäklarhuset Umeå
    Fick bra hjälp och hoppas på det nästa gång också ??
  • Hans W
    Hans W skrev om Mäklarhuset Umeå
    Bra och proffsigt genomförd affär, när jag skulle finna mindre borätt till son som började universitet...
  • Anna Catharina J
    Anna Catharina J skrev om Mäklarhuset Umeå
    Vi är jättenöjda med Mäklarhuset! Kanonbra hjälp från början till slut. Mäklaren var engagerad och ansträngde sig för att allt skulle bli så bra som möjligt. Rekommenderar verkligen Mäklarhuset i Umeå om man ska sälja sin bostad!
  • Peter N
    Peter N skrev om Mäklarhuset Umeå
    Köp av hus 1997 och sålt hus 2012.
    Båda uppdragen har fungerat utmärkt.
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Mäklarhuset Umeå
    Seriösa och omtänksamma mäklare som månar både om säljare och köpare.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Mäklarhuset Umeå
    Vi fick ett mycket bra bemötande när vi skulle sälja vårt hus, nöjd över att det var bokade visningar. Fotografen var superduktig!
  • Henry L
    Henry L skrev om Mäklarhuset Umeå
    Mäklarhuset skötte försäljningen av vårt hus på ett bra sätt. De var dock snålt av dem att de bara skänkte 5kr till Barncancerfonden för att jag skriver denna reco.
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Mäklarhuset Umeå
    Mäklarhuset gav ett professionellt bemötande och stöd till mig i hela processen när jag skulle sälja mitt hus. Rekommenderas varmt!
  • Lisa O Daniel B
    Lisa O Daniel B skrev om Mäklarhuset Umeå
    Har bara positiva erfarenheter av mäklarhuset! Mäklaren Maggie var kanon och vi fick all information vi behövde både inför och efter vårt köp av bostadsrätt.
  • Peter S
    Peter S skrev om Mäklarhuset Umeå
    Kompetent mäklare, bra pris jämfört med andra.
  • Fanny J
    Fanny J skrev om Mäklarhuset Umeå
    Väldigt nöjd med Mäklarhusets snabba & flexibla service, samt trevliga bemötande! Kommer självklart vända mig till dem nästa gång det vankas flytt!
  • Martin T
    Martin T skrev om Mäklarhuset Umeå
    Funkade som de ska funka! Enkel o beaannons, inte för ljugande bilder utan allt som lovades stämmde!
  • Greger W
    Greger W skrev om Mäklarhuset Umeå
    Mycket bra bemötande, kunnig. Och driven mäklare med kundfokus. Toppen!
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Mäklarhuset Umeå
    Inget att klaga på! Hjälpsamma och tillmötesgående
  • Julia H
    Julia H skrev om Mäklarhuset Umeå
    Bra service och trevlig personal!
  • Karin P
    Karin P skrev om Mäklarhuset Umeå
    Trevlig personal som är hjälpsam dygnet runt. Rekommenderas varmt.

Renmarkstorget 11, 903 26 Umeå