Mattias Lindfors

Mattias Lindfors

Mattias Lindfors är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Mattias Lindfors har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Mattias Lindfors har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.7. Mattias Lindfors har haft 17 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 20 Läs vad Mattias Lindfors

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindfors en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Ultuna
    2022-08-04 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Mattias! Trevlig, ärlig och bra på att kommunicera med oss under hela processen. Rekommenderar honom varmt.
    • Kapellgärdet
    2022-07-04 Verifierad kund
    Mattias var otroligt engagerad och lyhörd. Han var väldigt hjälpsam och kom med mycket goda råd under processen. Är mycket nöjd med mitt val av mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindfors en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Vattholma
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jag vill ge Mattias Lindfors de varmaste rekommendationer för sin insats när han hjälpte oss att sälja vårt hus. Mattias har ett mycket trevligt sätt och lyssnade in våra förväntningar på affären. Han lade upp en strategi som slog mycket väl ut och det visade hur professionell han är. Allting har fungerat perfekt och enligt tidplan.
  • Shaheen R
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindfors en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Nyby
    2022-06-18 Verifierad kund
    Mattias is a very professional state agent with a smile on his face. We are glad for his services as he guided us throughout the selling process & made us ready for upcoming steps beforehand. He has a good eye on market statistics & he is a good advisor in property matters while selling & buying property. The overall experience was smooth & we strongly recommend his services for all property dealings.
    2022-06-05 Verifierad kund
    Kompetent och aktiv mäklare. Smidig affär och priset blev över förväntan.
    • Kungsängen / Industristaden
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mattias var otroligt lyhörd till våra önskningar och hjälpte oss mycket och väl genom hela processen. Kan verkligen rekommendera!
    • Kungsängen / Industristaden
    2022-05-30 Verifierad kund
    Supertrevlig och proffsig.
    Kan verkligen rekommendera Mattias!
    • Centrum
    2022-05-26 Verifierad kund
    Vi är otroligt nöjda med Mattias som vår mäklare.
    Han har varit effektiv, lätt att få kontakt med och förtroendegivande. Alltid trevligt och har nära till skratt.

Kan varmt rekommendera Mattias.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindfors en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-05-24 Verifierad kund
    Vänlig, öppen, rak i kommunikation, ärlig. Noggrann o saklig.
    Jag tycker att han har hittills skött affären noggrant och korrekt. Trevligt onförteoendeingivande bemötande. Inget glassigt säljsnack utan faktabaserad kommunikation utan att det blev komtaktslöst. Perfekt.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och väldigt bra genomförande