Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mälarpaviljongen AB

Mälarpaviljongen AB

Inedalsgatan 23, 112 33 Stockholm — Visa karta

Regeringsgatan 70, 11139, Stockholm
Tabbouli City
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Restauranger nära Mälarpaviljongen AB:

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
Välkommen till 39wäst! En oas på Kungsholmen där du kan avnjuta mat gjord på de ... Läs mer ›
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Norra Agnegatan 39, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk ma... Läs mer ›
Elisabeth K:
Mysig lokal, supertrevlig personal och fantastiskt god mat. En oslagbar kombination!

Dalagatan 28, STOCKHOLM
På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och cater... Läs mer ›
Jan S:
Mycket trevlig middag. Maten var bra, service/personalen var utmärkt och miljön i restaurangen var var lugn och gemytlig.

Västmannagatan 48, Stockholm
Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Kara... Läs mer ›
Peder O:
Hej på er. Tveklöst Sveriges bästa sushirestaurang och troligen en av de bästa på vår glob. Den närmasta sushrestaurang jag kan komma på ä...

Läs vad 14 kunder tycker om Mälarpaviljongen AB

• Christina S
    Christina S skrev om Mälarpaviljongen AB
    Jag SKULLE vilja ge Mälarpaviljongen en femma eftersom området, omgivningarna, havet, stranden, bryggorna förtjänar det. Men det är också allt jag kan ge en femma. Tyvärr.

Jag bjöd mina två döttrar på middag. Själv har jag varit där ett otaliga gånger och tagit en drink, ett glas vin. Jag försökte vara positiv och pratade bort det faktum att köerna var milslånga när min 21-åring suckade för att hon var så hungrig. Jag försökte släta över det faktum att servicen i kassan var så dålig att man hade kunnat kräva betalning för att överhuvudtaget komma dit ... jag ville ju att det skulle bli en mysig kväll för oss tre ...

Jag försökte släta över att maten var iskall när den kom och att han som serverade oss allra helst nog ville vara någon annanstans.

När vi gick hem slutade jag släta över allt. Jag ruttnade jag också, precis som min 19- och 21-åring.

Förlåt för att vi kom. Förlåt för att vi störde med våra beställningar och att vi orsakade en massa jobb för er i kassan och er i köket. Förlåt för att vi satt så knasigt att det var svårt att hitta oss när du skulle bära ut maten. Förlåt för att vi inte hade vett att gå någon annanstans.

Jag hoppas att ni antingen säljer till någon som vet att uppskatta den unika miljö Mälarpaviljongen är eller så hoppas jag att ni skärper till er, gå en kurs eller hundra i service och bemötande. Och riskera inte det ni gör nu ... att tro att ni kan leva i oändlighet på att det kommer kunder oavsett ... eftersom det är så vackert.

PS. En höjdare - också gällande omgivningen - är blommorna runt omkring, utplacerade bland bord och stolar. Den som ansvarar för idé och skötsel får en femma.
  • Björn W
    Björn W skrev om Mälarpaviljongen AB
    Vääldig fint läge, trevlig service och bra mat till ett hyfsat pris. En stabil 4:a!
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Mälarpaviljongen AB
    Mälarpaviljongen är stans mysigaste sommarhak! Passar utmärkt för en After Work eller en bakisburgare en solig söndag. Jag kan varmt rekommendera deras vegetariska hamburgare med rotfruktschips, den är grymt god! Anledningen till min fyra är att det alltid är lång kö för att beställa.
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Mälarpaviljongen AB
    Då var det dags igen! Sommaren är här för att stanna och mälarpaviljongen har åter slagit upp sina portar! Detta är lätt ett av mina favoritsommarställen där jag om jag får välja äter jag en hamburgare och dricker en öl på pontonen. Om du inte varit där så skynda dit!
    Amanda F, Tobias B gillar detta
  • Jesper B
    Jesper B skrev om Mälarpaviljongen AB
    Dyrt och trångt. Men en bättre miljö för att ta ett glas vin i hittar du inte. På en ponton på Riddarfjärden i kvällsolen kan man inte annat än njuta av livet.
  • Martin
    Martin skrev om Mälarpaviljongen AB
    Sparvar äter på bullarna. Sämre mat efter 2009.
  • Ola A
    Ola A skrev om Mälarpaviljongen AB
    personalen borde gå kurs i service, kanske kockarna när det gäller matlagning, dyrt och ingen smaksensation, mindre för vissa i sällskapet som blev dåliga i magen senare på kvällen. Men läget är oslagbart varma sommarkvällar
  • Henry C
    Henry C skrev om Mälarpaviljongen AB
    Vackert och supermysigt. Enda minuset är de oklara öppettiderna, skriver man att man har öppet "till sent" blir man lite lack om man kommer dit vid 21-tiden och stället är på väg att stänga.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Mälarpaviljongen AB
    Om man som heterokille vill känna hur det är när någon spanar på en; då är Mälarpaviliongen stället att beträda. Där sitter många av stadens skönaste HBT klientel och kikar. Rosévin kostar på, men varför snåla när läget är så generöst. Det är svårt att inte gå dit somriga kvällar när andan faller på.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Mälarpaviljongen AB
    En ny stjärna på Sveriges hamburgerhimmel; Mälarpaviljongens cheeseburgare med bacon och coleslaw är den bästa hamburgaren jag har ätit i sverige. Den har lite extra kryddning, grovmalet köttfärs, och coleslaw! Toppen! När man sen lägger till ställets läge, utstrålning och trevliga personal måste det bara bli en femma. De har öppet en vecka till...
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Mälarpaviljongen AB
    Sagolik miljö vid vattnet, bra mat men även perfekt för en kaffe eller öl på kvällen! Älskar stället. Personalen har jag tyvärr delade meningar om men ibland har man helt enkelt en dålig dag... värt ett besök!!
  • Emilie L
    Emilie L skrev om Mälarpaviljongen AB
    Sommartid är det här ett av Kungsholmens mysigaste hak. Maten är helt okej, fast är det mycket folk får man vara beredd att vänta ett litet tag. Helt klart ett underbart hak en solig sommardag!
  • Annika T
    Annika T skrev om Mälarpaviljongen AB
    Ett underbart ställe att besöka!

Och det som gör det värt att besöka Mälarpaviljongen är själva läget. Men det kostar skjortan att sitta och fika där. Har du pengarna, visst! Tycker inte att deras mat smakar bättre än ngn annan restaurang/café.Personalen som jobbar där känns ganska ointresserade att jobba där, känns en aning stroppiga. Men ta gärna en kaffe och njut av utsikten av Stockholm. Det som höjjer betyget är själva läget..
  • Tobias M
    Tobias M skrev om Mälarpaviljongen AB
    Ett av Stockholms absolut somrigaste caféer. Utan Mälarpaviljongen ingen sommar. En plats jag försöker återkomma till så ofta jag kan (vilket tyvärr är alltför sällan).
    Med sitt läge, öppettider, trevliga meny och personal så är det en skön plats både för bokläsning, filosoferande och umgänge.

Inedalsgatan 23, 112 33 Stockholm