Mälarpaviljongen AB

3.6

14 omdömen om Mälarpaviljongen AB

Christina S
Skrev om Mälarpaviljongen AB

Jag SKULLE vilja ge Mälarpaviljongen en femma eftersom området, omgivningarna, havet, stranden, bryggorna förtjänar det. Men det är också allt jag kan ge en femma. Tyvärr. Jag bjöd mina två döttrar på middag. Själv har jag varit där ett otaliga gånger och tagit en drink, ett glas vin. Jag försökte vara positiv och pratade bort det faktum att köerna var milslånga när min 21-åring suckade för att hon var så hungrig. Jag försökte släta över det faktum att servicen i kassan var så dålig att man hade kunnat kräva betalning...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Björn W
Skrev om Mälarpaviljongen AB

Vääldig fint läge, trevlig service och bra mat till ett hyfsat pris. En stabil 4:a!

AMANDA F
Skrev om Mälarpaviljongen AB

Mälarpaviljongen är stans mysigaste sommarhak! Passar utmärkt för en After Work eller en bakisburgare en solig söndag. Jag kan varmt rekommendera deras vegetariska hamburgare med rotfruktschips, den är grymt god! Anledningen till min fyra är att det alltid är lång kö för att beställa.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8054 omdömen 4.3 av 8054 omdömen

Jakob D
Skrev om Mälarpaviljongen AB

Då var det dags igen! Sommaren är här för att stanna och mälarpaviljongen har åter slagit upp sina portar! Detta är lätt ett av mina favoritsommarställen där jag om jag får välja äter jag en hamburgare och dricker en öl på pontonen. Om du inte varit där så skynda dit!

AMANDA F och Tobias B gillar detta
Jesper B
Skrev om Mälarpaviljongen AB

Dyrt och trångt. Men en bättre miljö för att ta ett glas vin i hittar du inte. På en ponton på Riddarfjärden i kvällsolen kan man inte annat än njuta av livet.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4121 omdömen 4.0 av 4121 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Martin
Skrev om Mälarpaviljongen AB

Sparvar äter på bullarna. Sämre mat efter 2009.

Ola A
Skrev om Mälarpaviljongen AB

personalen borde gå kurs i service, kanske kockarna när det gäller matlagning, dyrt och ingen smaksensation, mindre för vissa i sällskapet som blev dåliga i magen senare på kvällen. Men läget är oslagbart varma sommarkvällar

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Folke henry C
Skrev om Mälarpaviljongen AB

Vackert och supermysigt. Enda minuset är de oklara öppettiderna, skriver man att man har öppet "till sent" blir man lite lack om man kommer dit vid 21-tiden och stället är på väg att stänga.

Magnus B
Skrev om Mälarpaviljongen AB

Om man som heterokille vill känna hur det är när någon spanar på en; då är Mälarpaviliongen stället att beträda. Där sitter många av stadens skönaste HBT klientel och kikar. Rosévin kostar på, men varför snåla när läget är så generöst. Det är svårt att inte gå dit somriga kvällar när andan faller på.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Fredrik E
Skrev om Mälarpaviljongen AB

En ny stjärna på Sveriges hamburgerhimmel; Mälarpaviljongens cheeseburgare med bacon och coleslaw är den bästa hamburgaren jag har ätit i sverige. Den har lite extra kryddning, grovmalet köttfärs, och coleslaw! Toppen! När man sen lägger till ställets läge, utstrålning och trevliga personal måste det bara bli en femma. De har öppet en vecka till...

Jenny T
Skrev om Mälarpaviljongen AB

Sagolik miljö vid vattnet, bra mat men även perfekt för en kaffe eller öl på kvällen! Älskar stället. Personalen har jag tyvärr delade meningar om men ibland har man helt enkelt en dålig dag... värt ett besök!!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Emilie L
Skrev om Mälarpaviljongen AB

Sommartid är det här ett av Kungsholmens mysigaste hak. Maten är helt okej, fast är det mycket folk får man vara beredd att vänta ett litet tag. Helt klart ett underbart hak en solig sommardag!

Annika T
Skrev om Mälarpaviljongen AB

Ett underbart ställe att besöka! Och det som gör det värt att besöka Mälarpaviljongen är själva läget. Men det kostar skjortan att sitta och fika där. Har du pengarna, visst! Tycker inte att deras mat smakar bättre än ngn annan restaurang/café.Personalen som jobbar där känns ganska ointresserade att jobba där, känns en aning stroppiga. Men ta gärna en kaffe och njut av utsikten av Stockholm. Det som höjjer betyget är själva läget..

Tobias M
Skrev om Mälarpaviljongen AB

Ett av Stockholms absolut somrigaste caféer. Utan Mälarpaviljongen ingen sommar. En plats jag försöker återkomma till så ofta jag kan (vilket tyvärr är alltför sällan). Med sitt läge, öppettider, trevliga meny och personal så är det en skön plats både för bokläsning, filosoferande och umgänge.