Måleriskeppet i Sverige AB

Centralvägen 1, 181 60 Lidingö — Visa karta

Välkommen till Måleriskeppet AB!

Med över 35 års erfarenhet inom branschen målar vi inte bara om i Stockholm med omnejd utan är numera en totalentreprenör. Badrum, tillbyggnad, ombyggnad, golvslipning, renovering av kök och givetvis målning och tapetsering: Inga jobb är för stora eller små för oss.
Vi är en professionell totalentreprenör som levererar genomgående högsta kvalitet på alla våra arbeten. Vi lägger även stor vikt vid att hålla de tider som utlovas, såväl som pris.

Ni kan alltid nå oss på Måleriskeppet AB på nr 0707906567, där svarar vi alltid. Vill du be om en offert eller bara har en enkel fråga så tveka inte att höra av dig till oss. Varmt välkommen!

Läs vad 18 kunder tycker om Måleriskeppet i Sverige AB

• CHARLOTTE V

2020-11-11

CHARLOTTE V skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Måleriskeppet gjorde om hela vårt kök från ax till limpa. De hade goda idéer kring lösningar och tog fullt ansvar för hela processen till dess att vi var 100% nöjda. Just det fulla ansvaret och flexibiliteten var extraordinärt med Måleriskeppet och vi var dessutom mycket nöjda med finishen och kvaliteten på resultatet. Vi rekommenderar varmt Måleriskeppet! Läs mer
  • 2020-10-25

Eva U skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Måleriskeppet har målat om fasad och fönster på vårt land. Arbetet håller hög kvalitet. Bemötandet är trevligt och serviceviljan är hög. De kom med bra förslag på förändringar. Läs mer
    2020-11-05 Måleriskeppet i Sverige AB svarar Eva U
    Tack Eva
    Sommarstället blev väldigt fint i lite ljusare grå än den gamla bruna. Byte av fasad blev också väldigt lyckat. Vi ses i vår för lite fönstermålning.

/Marcus
  • 2020-10-23

Kaihong W skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Det är 2a gången jag använder Måleriskeppet! Båda gångerna jag är super nöjd med målningen. Anders är väldigt professionell. Han med sin långa erfarenhet gjorde super fint jobb och gav mig bra råd när det gäller färgval. Rekommenderas! Läs mer
    2020-11-05 Måleriskeppet i Sverige AB svarar Kaihong W
    Tusen tack, det var kul att få hjälpa till med er nya lägenhet. Intressant att få måla med betongfärg, resultatet blev toppen.

/Marcus
  • 2020-10-17

Elisabeth B skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Mycket bra - Måleriskeppet är superproffsiga. Väl bemött av både ledning och personal. Läs mer
    2020-10-22 Måleriskeppet i Sverige AB svarar Elisabeth B
    Tack så mycket, var spännande att hitta rätt dimensioner till räcket då det var arkitekt ritat och kul att vi hittade rätt nyans till huset vilket också var lite knepigt med tanke på ålder och nyansskillnader beroende på väder och vind.
  • 2020-01-22

TOMAS D skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Målning av tak i lägenhet. Jobbet utfördes väldigt noga och håller förhoppningsvis länge. De startade på överenskommen tid dagligen. Arbetet slutfördes en dag tidigare än planerat. Priset var ok. Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2020-01-19

Nils Stefan T skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Vi målade om två våningar i vårt radhus + taket i köket. Arbetet blev väldigt proffsigt och noggrant utfört.
    Vi är supernöjda med både arbetet och med kontakten. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-08

Marina S skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Måleriskeppet utførte et utmerket jobb med å male min leilighet. De svarte snabbt og var effektive. De tok seg også tid til å se over arbeidet sammen med meg når det var ferdig, og fikset deretter ett par småting - superbra. Läs mer
  • 2019-11-28

Anders B skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Mycket bra. Såväl i kvalitet på utfört uppdrag som i bemötande. Kan varmt rekommendera Måleriskeppet! Läs mer
  • Louise Plyhm S

2019-11-28

Louise Plyhm S skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    - Tydliga från första till sista kontakt
    - Trevlig kommunikation
    - Mycket bra resultat

Rekommenderas varmt och kommer absolut att använda dem igen. Läs mer
  • 2019-11-26

Helene I skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Målning i sovrum + vardagsrum + snickerier och köksskåpluckor, noggrant och väl utfört arbete, kan rekommendera företaget! Läs mer
  • 2019-11-26

Björn S skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Grym service och utmärkt resultat. Vårt uppdrag krävde massor av jobb på helgen vilket inte var några problem. Läs mer
  • 2019-11-25

Stig Thomas N skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Andra gången vi anlitar Måleriskeppet (privat) och vi är lika nöjd nu som förra gången. Håller vad dom lovar i offerten. Gediget arbete och proffsigt bemötande. Vi rekommenderar Måleriskeppet. Läs mer
    2019-11-25 Måleriskeppet i Sverige AB svarar Stig Thomas N
    Vad roligt att du är nöjd Thomas, du är alltid välkommen att komma med fler förfrågningar:-)

Måleriskeppet i Sverige AB
  • 2019-11-02

Jens Peter Leo A skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Vi fick hjälp med att sätta upp en gammal tapet från 1971. En jobbig tapet med andra ord. Vi blev väldigt nöjda med resultatet. Trevligt bemötande, snabb service och ett utmärkt resultat. Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-02 Måleriskeppet i Sverige AB svarar Jens Peter Leo A
    Tusen tack för visat förtroende, er tapet blev väldigt fin!
  • Jan N

2019-10-30

Jan N skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Härligt med hantverkare man kan lita på, som kommer i tid, gör ett bra jobb inklusive det viktiga underarbetet (spackel, slipning etc), och dessutom håller den tidplan som överenskommits om innan, utan undanflykter och ändringar. Bra att man får hjälp med att bestämma rätt nyanser utifrån förutsättningarna så jobbet blir rätt gjort. Super duper fenomenalt! :) Läs mer
  • 2019-10-30

Ramtin A skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Supernöjd efter att anlitat Måleriskeppet för renovering av en lägenhet.
    Humana priser och kunniga, men framförallt extra nöjd med bemötandet och tiden som avsattes för rådgivning utan stress, redan innan någon affär var uppgjord. Läs mer
  • Håkan C

2019-10-23

Håkan C skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Målning och underarbete av flera rum i min lägenhet. Målarna var snabba, trevliga och med ett gott bemötande. Rummen är som nya. Tack för ett fantastiskt arbete. Kan starkt rekommendera Måleriskeppet 👍😊 Läs mer
  • 2019-10-21

Marianne A skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Mycket snabbt o bra bemötande. Komplett målningsarbete väggar, dörrar o karmar. Uppskattade goda råd o tips om färgval mm o hjälp med nedmontering av vägg.
    Tillförlitliga med tider o arbete. Läs mer
  • Jeanette B

2019-10-18

Jeanette B skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Jag anlitade Måleriskeppet för tapetsering av sovrum. Jag fick snabbt kontakt med företaget via Dorunner, och de var tillmötesgående, flexibla, snabba och duktiga. Resultatet blev mycket bra. Läs mer
    2019-10-18 Måleriskeppet i Sverige AB svarar Jeanette B
    Tack Jeanette och tack för de fina bilderna på de uppsatta tapeterna.

Marcus Isberg
    Måleriskeppet

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte