Måleriskeppet i Sverige AB

Centralvägen 1, 181 60 Lidingö — Visa karta

Välkommen till Måleriskeppet AB!

Med över 35 års erfarenhet inom branschen målar vi om i Stockholm med omnejd. Inga jobb är för stora eller små för oss. Vi är professionellt måleriföretag som levererar genomgående högsta kvalitet på alla våra arbeten. Vi lägger även stor vikt vid att hålla de tider som utlovas, såväl som pris.

Ni kan alltid nå oss på Måleriskeppet AB på nr 0707906567, där svarar vi alltid. Vill du be om en offert eller bara har en enkel fråga så tveka inte att höra av dig till oss. Varmt välkommen!

Läs vad 6 kunder tycker om Måleriskeppet i Sverige AB

• 2019-11-02

Jens Peter Leo A skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Vi fick hjälp med att sätta upp en gammal tapet från 1971. En jobbig tapet med andra ord. Vi blev väldigt nöjda med resultatet. Trevligt bemötande, snabb service och ett utmärkt resultat. Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-02 Måleriskeppet i Sverige AB svarar Jens Peter Leo A
    Tusen tack för visat förtroende, er tapet blev väldigt fin!
  • Jan N

2019-10-30

Jan N skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Härligt med hantverkare man kan lita på, som kommer i tid, gör ett bra jobb inklusive det viktiga underarbetet (spackel, slipning etc), och dessutom håller den tidplan som överenskommits om innan, utan undanflykter och ändringar. Bra att man får hjälp med att bestämma rätt nyanser utifrån förutsättningarna så jobbet blir rätt gjort. Super duper fenomenalt! :) Läs mer
  • 2019-10-30

RAMTIN A skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Supernöjd efter att anlitat Måleriskeppet för renovering av en lägenhet.
    Humana priser och kunniga, men framförallt extra nöjd med bemötandet och tiden som avsattes för rådgivning utan stress, redan innan någon affär var uppgjord. Läs mer
  • Håkan C

2019-10-23

Håkan C skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Målning och underarbete av flera rum i min lägenhet. Målarna var snabba, trevliga och med ett gott bemötande. Rummen är som nya. Tack för ett fantastiskt arbete. Kan starkt rekommendera Måleriskeppet 👍😊 Läs mer
  • 2019-10-21

Marianne A skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Mycket snabbt o bra bemötande. Komplett målningsarbete väggar, dörrar o karmar. Uppskattade goda råd o tips om färgval mm o hjälp med nedmontering av vägg.
    Tillförlitliga med tider o arbete. Läs mer
  • JEANETTE B

2019-10-18

JEANETTE B skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Jag anlitade Måleriskeppet för tapetsering av sovrum. Jag fick snabbt kontakt med företaget via Dorunner, och de var tillmötesgående, flexibla, snabba och duktiga. Resultatet blev mycket bra. Läs mer
    2019-10-18 Måleriskeppet i Sverige AB svarar JEANETTE B
    Tack Jeanette och tack för de fina bilderna på de uppsatta tapeterna.

MVH
    Marcus Isberg