Måleriskeppet i Sverige AB

Centralvägen 1, 181 60 Lidingö — Visa karta

5.0 i betyg av av 14 omdömen
Välkommen till Måleriskeppet AB!

Med över 35 års erfarenhet inom branschen målar vi om i Stockholm med omnejd. Inga jobb är för stora eller små för oss. Vi är professionellt måleriföretag som levererar genomgående högsta kvalitet på alla våra arbeten. Vi lägger även stor vikt vid att hålla de tider som utlovas, såväl som pris.

Ni kan alltid nå oss på Måleriskeppet AB på nr 0707906567, där svarar vi alltid. Vill du be om en offert eller bara har en enkel fråga så tveka inte att höra av dig till oss. Varmt välkommen!

Läs vad 14 kunder tycker om Måleriskeppet i Sverige AB

• 2020-01-22

TOMAS D skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Målning av tak i lägenhet. Jobbet utfördes väldigt noga och håller förhoppningsvis länge. De startade på överenskommen tid dagligen. Arbetet slutfördes en dag tidigare än planerat. Priset var ok. Jag är supernöjd! Läs mer
    Litabygg.se/Eriell AB
    4.8 / 5 i betyg — 73 omdömen
    Badge2018
    "Jag har använt dem till flera projekt, varje gång med utmärkt resultat: Stengång, gjutning och skifferbeklädnad av mur, stensatt uteplats, k"
  • 2020-01-19

Nils Stefan T skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Vi målade om två våningar i vårt radhus + taket i köket. Arbetet blev väldigt proffsigt och noggrant utfört.
    Vi är supernöjda med både arbetet och med kontakten. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-08

Marina S skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Måleriskeppet utførte et utmerket jobb med å male min leilighet. De svarte snabbt og var effektive. De tok seg også tid til å se over arbeidet sammen med meg når det var ferdig, og fikset deretter ett par småting - superbra. Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 75 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • 2019-11-28

Anders B skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Mycket bra. Såväl i kvalitet på utfört uppdrag som i bemötande. Kan varmt rekommendera Måleriskeppet! Läs mer
  • Louise Plyhm S

2019-11-28

Louise Plyhm S skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    - Tydliga från första till sista kontakt
    - Trevlig kommunikation
    - Mycket bra resultat

Rekommenderas varmt och kommer absolut att använda dem igen. Läs mer
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • 2019-11-26

Helene I skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Målning i sovrum + vardagsrum + snickerier och köksskåpluckor, noggrant och väl utfört arbete, kan rekommendera företaget! Läs mer
  • 2019-11-26

Björn S skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Grym service och utmärkt resultat. Vårt uppdrag krävde massor av jobb på helgen vilket inte var några problem. Läs mer
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 110 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Valde Entreprenadhuset för en mycket stor, komplex och omfattande totalrenovering av en lägenhet med toppläge i Stockholm. Innebar rivning"
  • 2019-11-25

Stig Thomas N skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Andra gången vi anlitar Måleriskeppet (privat) och vi är lika nöjd nu som förra gången. Håller vad dom lovar i offerten. Gediget arbete och proffsigt bemötande. Vi rekommenderar Måleriskeppet. Läs mer
    2019-11-25 Måleriskeppet i Sverige AB svarar Stig Thomas N
    Vad roligt att du är nöjd Thomas, du är alltid välkommen att komma med fler förfrågningar:-)

MVH

Måleriskeppet i Sverige AB
  • 2019-11-02

Jens Peter Leo A skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Vi fick hjälp med att sätta upp en gammal tapet från 1971. En jobbig tapet med andra ord. Vi blev väldigt nöjda med resultatet. Trevligt bemötande, snabb service och ett utmärkt resultat. Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-02 Måleriskeppet i Sverige AB svarar Jens Peter Leo A
    Tusen tack för visat förtroende, er tapet blev väldigt fin!
    Palma Bygg
    4.8 / 5 i betyg — 234 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket nöjd med både slutresultat och bemötande före, under och efter min lägenhetsrenovering."
  • Jan N

2019-10-30

Jan N skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Härligt med hantverkare man kan lita på, som kommer i tid, gör ett bra jobb inklusive det viktiga underarbetet (spackel, slipning etc), och dessutom håller den tidplan som överenskommits om innan, utan undanflykter och ändringar. Bra att man får hjälp med att bestämma rätt nyanser utifrån förutsättningarna så jobbet blir rätt gjort. Super duper fenomenalt! :) Läs mer
  • 2019-10-30

Ramtin A skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Supernöjd efter att anlitat Måleriskeppet för renovering av en lägenhet.
    Humana priser och kunniga, men framförallt extra nöjd med bemötandet och tiden som avsattes för rådgivning utan stress, redan innan någon affär var uppgjord. Läs mer
    Stockholm Group
    4.2 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2019
    "Slipning av 30 kvm ekparkett. Mycket nöjd med resultatet och företaget från början till slut, Rekommenderas varmt!"
    Susanne L
  • Håkan C

2019-10-23

Håkan C skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Målning och underarbete av flera rum i min lägenhet. Målarna var snabba, trevliga och med ett gott bemötande. Rummen är som nya. Tack för ett fantastiskt arbete. Kan starkt rekommendera Måleriskeppet 👍😊 Läs mer
  • 2019-10-21

Marianne A skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Mycket snabbt o bra bemötande. Komplett målningsarbete väggar, dörrar o karmar. Uppskattade goda råd o tips om färgval mm o hjälp med nedmontering av vägg.
    Tillförlitliga med tider o arbete. Läs mer
    Målabromma Entreprenad
    4.6 / 5 i betyg — 109 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Målabromma hjälpte oss vid renovering av ett funkiskök i vår lägenhet, samt golvslipning. Hela processen har skötts professionellt och jag ä"
    Christina O
  • Jeanette B

2019-10-18

Jeanette B skrev om Måleriskeppet i Sverige AB
    Jag anlitade Måleriskeppet för tapetsering av sovrum. Jag fick snabbt kontakt med företaget via Dorunner, och de var tillmötesgående, flexibla, snabba och duktiga. Resultatet blev mycket bra. Läs mer
    2019-10-18 Måleriskeppet i Sverige AB svarar Jeanette B
    Tack Jeanette och tack för de fina bilderna på de uppsatta tapeterna.

MVH
    Marcus Isberg