Måleriskeppet i Sverige AB

Måleriskeppet i Sverige AB

Välkommen till Måleriskeppet AB!

Med över 35 års erfarenhet inom branschen målar vi inte bara om i Stockholm med omnejd utan är numera en totalentreprenör. Badrum, tillbyggnad, ombyggnad, golvslipning, renovering av kök och givetvis målning och tapetsering: Inga jobb är för stora eller små för oss.
Vi är en professionell totalentreprenör som levererar genomgående högsta kvalitet på alla våra arbeten. Vi lägger även stor vikt vid att hålla de tider som utlovas, såväl som pris.

Ni kan alltid nå oss på Måleriskeppet AB på nr 0707906567, där svarar vi alltid. Vill du be om en offert eller bara har en enkel fråga så tveka inte att höra av dig till oss. Varmt välkommen!

Läs vad 28 kunder tycker om Måleriskeppet i Sverige AB 2

2021-03-09
    Superproffsigt från början till slut. Höll både tid och budget och med trevligt bemötande
    2021-03-09
    Måleriskeppet renoverade vår nya lägenhet!! Vi hade god kommunikation hela tiden under arbetet och fick kreativa och bra förslag på lösningar!
    Vi är mycket nöjda med resultatet!
    2021-01-29
    Mycket fint jobb, målning av tak och väggar. Proffsig , flexibel och hjälpsam målare.
    Vi är jättenöjda och kommer definitivt anlita Måleriskeppet vid ev behov.
    2020-12-30
    Äntligen är hallen fixad tack vare Måleriskeppets fantastiska professionalism och sinne för detaljer. Utmärkt!
    2020-12-30
    Proffsiga och drivna hantverkare som hjälpt till med totalrenovering av min villa.
    2020-12-27
    We worked with Marcus and Anders to plaster and paint our property. All work undertaken has been completed to a high standard and they were a pleasure to work with - so much so that we have asked them to help us with some future projects. They were quick to quote, their prices are reasonable. They are prompt and professional, and communication, even in English, has been fast and clear. I highly recommend this company.
    2020-12-27
    Proffsiga och trevliga! Rekommenderar dom verkligen!
    2020-12-27
    Vi har anlitat Måleriskeppet för renovering av väggar, golv, och kök. De har varit trygga och pålitliga samt bra att bolla idéer med. Jag tycker de levererat över förväntan!
    2020-12-27
    Vi byggde om köket, rev en vägg och målade om taket i kök vardagsrum. Därefter ommålad trappa och väggar upp till och runt huvuddelen av övervåningen.
    Resultatet blev absolut strålande. Marcus var proaktiv i framtagandet av slutgiltiga lösningen och fick även med en byggnadsingenjör som bekräftade att en del inte var bärande. Inget "kill-gissande" utan fakta. Marcus kommunicerar med mig som "kontorsråtta" på ett sätt som är förtroende-skapande, det han lovar levererar han på. Han räknar i det närmaste helt helt rätt på kostnader och håller uppställda tidsramar. När det behövs kan de anpassa ritningar till verkligheten utan att stå som frågetecken.
    Kan rekommendera Marcus och Måleriskeppet och kommer använda dem igen.
    2020-12-27
    Måleriskeppet hjälpte oss med att göra om vår tvättstuga. Det blev superbra! Arbetet gick smidigt, hantverkarna är mycket duktiga och tillmötesgående och alla tider hölls. Kan varmt rekommendera Måleriskeppet! /A
  • CHARLOTTE V
    2020-11-11
    Måleriskeppet gjorde om hela vårt kök från ax till limpa. De hade goda idéer kring lösningar och tog fullt ansvar för hela processen till dess att vi var 100% nöjda. Just det fulla ansvaret och flexibiliteten var extraordinärt med Måleriskeppet och vi var dessutom mycket nöjda med finishen och kvaliteten på resultatet. Vi rekommenderar varmt Måleriskeppet!
    2020-10-25
    Måleriskeppet har målat om fasad och fönster på vårt land. Arbetet håller hög kvalitet. Bemötandet är trevligt och serviceviljan är hög. De kom med bra förslag på förändringar.
    Tack Eva Sommarstället blev väldigt fint i lite ljusare grå än den gamla bruna. Byte av fasad blev också väldigt lyckat. Vi ses i vår för lite fönstermålning. MVH /Marcus Måleriskeppet i Sverige AB
    2020-10-23
    Det är 2a gången jag använder Måleriskeppet! Båda gångerna jag är super nöjd med målningen. Anders är väldigt professionell. Han med sin långa erfarenhet gjorde super fint jobb och gav mig bra råd när det gäller färgval. Rekommenderas!
    Tusen tack, det var kul att få hjälpa till med er nya lägenhet. Intressant att få måla med betongfärg, resultatet blev toppen. MVH /Marcus Måleriskeppet i Sverige AB
    2020-10-17
    Mycket bra - Måleriskeppet är superproffsiga. Väl bemött av både ledning och personal.
    Tack så mycket, var spännande att hitta rätt dimensioner till räcket då det var arkitekt ritat och kul att vi hittade rätt nyans till huset vilket också var lite knepigt med tanke på ålder och nyansskillnader beroende på väder och vind. Måleriskeppet i Sverige AB
    2020-01-22
    Målning av tak i lägenhet. Jobbet utfördes väldigt noga och håller förhoppningsvis länge. De startade på överenskommen tid dagligen. Arbetet slutfördes en dag tidigare än planerat. Priset var ok. Jag är supernöjd!
    2020-01-19
    Vi målade om två våningar i vårt radhus + taket i köket. Arbetet blev väldigt proffsigt och noggrant utfört.
    Vi är supernöjda med både arbetet och med kontakten. Kan varmt rekommenderas.
    2019-12-08
    Måleriskeppet utførte et utmerket jobb med å male min leilighet. De svarte snabbt og var effektive. De tok seg også tid til å se over arbeidet sammen med meg når det var ferdig, og fikset deretter ett par småting - superbra.
    2019-11-28
    Mycket bra. Såväl i kvalitet på utfört uppdrag som i bemötande. Kan varmt rekommendera Måleriskeppet!
  • Louise Plyhm S
    2019-11-28
    - Tydliga från första till sista kontakt
    - Trevlig kommunikation
    - Mycket bra resultat

Rekommenderas varmt och kommer absolut att använda dem igen.
    2019-11-26
    Målning i sovrum + vardagsrum + snickerier och köksskåpluckor, noggrant och väl utfört arbete, kan rekommendera företaget!
    2019-11-26
    Grym service och utmärkt resultat. Vårt uppdrag krävde massor av jobb på helgen vilket inte var några problem.
    2019-11-25
    Andra gången vi anlitar Måleriskeppet (privat) och vi är lika nöjd nu som förra gången. Håller vad dom lovar i offerten. Gediget arbete och proffsigt bemötande. Vi rekommenderar Måleriskeppet.
    Vad roligt att du är nöjd Thomas, du är alltid välkommen att komma med fler förfrågningar:-) MVH Måleriskeppet i Sverige AB Måleriskeppet i Sverige AB
    2019-11-02
    Vi fick hjälp med att sätta upp en gammal tapet från 1971. En jobbig tapet med andra ord. Vi blev väldigt nöjda med resultatet. Trevligt bemötande, snabb service och ett utmärkt resultat. Rekommenderas!
    Tusen tack för visat förtroende, er tapet blev väldigt fin! Måleriskeppet i Sverige AB
  • Jan N
    2019-10-30
    Härligt med hantverkare man kan lita på, som kommer i tid, gör ett bra jobb inklusive det viktiga underarbetet (spackel, slipning etc), och dessutom håller den tidplan som överenskommits om innan, utan undanflykter och ändringar. Bra att man får hjälp med att bestämma rätt nyanser utifrån förutsättningarna så jobbet blir rätt gjort. Super duper fenomenalt! :)
    2019-10-30
    Supernöjd efter att anlitat Måleriskeppet för renovering av en lägenhet.
    Humana priser och kunniga, men framförallt extra nöjd med bemötandet och tiden som avsattes för rådgivning utan stress, redan innan någon affär var uppgjord.
  • Håkan C
    2019-10-23
    Målning och underarbete av flera rum i min lägenhet. Målarna var snabba, trevliga och med ett gott bemötande. Rummen är som nya. Tack för ett fantastiskt arbete. Kan starkt rekommendera Måleriskeppet 👍😊
    2019-10-21
    Mycket snabbt o bra bemötande. Komplett målningsarbete väggar, dörrar o karmar. Uppskattade goda råd o tips om färgval mm o hjälp med nedmontering av vägg.
    Tillförlitliga med tider o arbete.
  • Jeanette B
    2019-10-18
    Jag anlitade Måleriskeppet för tapetsering av sovrum. Jag fick snabbt kontakt med företaget via Dorunner, och de var tillmötesgående, flexibla, snabba och duktiga. Resultatet blev mycket bra.
    Tack Jeanette och tack för de fina bilderna på de uppsatta tapeterna. MVH Marcus Isberg Måleriskeppet Måleriskeppet i Sverige AB