Malmö Flyttjänst AB, sid 2

Är du på jakt efter en flytt och städfirma Malmö, Lund eller övriga Skåne? Då har du kommit helt rätt! Vi på Malmö Flyttjänst är specialiserade på flyttning och vi kan hjälpa dig med det som just du behöver – stort som smått. Vi utför trygg flytthjälp, allt form utav städ, som flyttstäd, lokalstäd, kontorsstäd där ansvar och professionalism är våra ledord.

Oavsett om du behöver hjälp med att packa flyttlådor, transportera eller magasinera kan vi hjälpa till. Vi har en larmad lokal på hela 1000 kvadrat där vi kan förvara dina möbler och saker. Självklart erbjuder vi flyttstädning om du önskar.

Varmt välkommen att kontakta oss eller gör en offertförfrågan online!

Läs vad 575 kunder tycker om Malmö Flyttjänst AB 2

• Magnus A
    2022-09-27 Verifierad kund
    - Snabb kontakt över email och telefon
    - Bra tider - kom i tid som överrenskommet
    - Höll vad de lovade
    - Bra priser
    2022-09-26 Verifierad kund
    Det gick väldigt fort och smidigt. Skulle definitivt anlitat er igen

2022-09-24 Verifierad kund
    Vi blev vänligt bemötta. Vi förväntade oss en leverans från A till B och företaget levde upp till våra förväntningar. De kommunicerade som de hade lovat och allt gick som planerat.
    2022-09-24 Verifierad kund
    Vilken kämpaglöd, dom jobbade som bara den ! Kommer absolut att anlita Malmö flyttjänst igen.
    Mvh MCB
    2022-09-23 Verifierad kund
    Vänligt och positivt bemötande. Mycket noga och omsorgsfulla vid flytt av mina möbler. Rekommenderar dom på det varmaste.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Bra och snabb kommunikation hela vägen. Väldigt lösningsorienterade och ser till kundens behov.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Min pianoflytt fungerade supersmidigt och allt administrativt runt omkring sköttes utmärkt! Jag rekommenderar Malmö Flyttjänst !
    2022-09-20 Verifierad kund
    Har inte så mycket erfarenhet. Det var min bortgångna hustru som gjorde upp med dem, och min lilla erfarenhet av dem är OK, även om deras administration kanske inte är den bästa.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Hämtade en bokhylla.
    Snabba och trevliga killar.
    Kommer att använda mig av era tjänster igen.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Jag är supernöjd. Vänligt bemötande och behjälpsamhet från första kontakt till avslutat ärende. Mina bästa rekommendationer. Gällde transport av en kristallkrona. Skäligt pris.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Super effektiva flyttgubbar! 😉
    Grymt snabba och trevliga!
    2022-09-11 Verifierad kund
    Punktliga, noggranna och hjälpsamma grabbar! Mycket nöjd med flygelflytten.
    2022-09-10 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, snabba, effektiva och proffsiga. Vi är så nöjda!
    2022-09-08 Verifierad kund
    Professionalism och kompetens med fullt engagemang genomsyrar deras arbete. Vi kommer enbart anlita Malmö flyttjänsten AB i framtiden och rekommenderas varmt om man går i flytt tankar.
    Tummen upp! från Limhamnsparet
  • Tina N
    2022-09-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lösningsinriktade och inkännande!

Flytt av bohag och flygel.
  • Eva Maria O
    2022-09-07 Verifierad kund
    Jag fick en offert som jag tyckte var bra. Tyvärr fakturan stämde inte alls med offerten. Eftersom det var 2 mindre bilar skickade då tog det lång tid att packa kartonger i bilar. Det var brist på planering och otroligt lång tid det tog för att köra iväg. Har aldrig någonsin har sett att pacja bil at tar så otroligt lång tid. Ägaren blivit inte anträffbar efter flytt. Svarade inte på Mail eller sms . Efter en månads jagande fick jag svar som inte bemött min frustration och missnöje . Jag känner mig lurad och vattnar andra att anlita denna firman .
    2022-09-06 Verifierad kund
    Snabb kontakt, pålitliga, och utförde det jobb de hade åtagit sig (2h flytthjälp utan bil, endast bärhjälp) på ett snabbt och effektivt sätt.
    2022-09-05 Verifierad kund
    Snabb service, punktlig och jättetrevlig personal. De levde upp till alla förväntningar då de hjälpte oss att flytta ett stort vitrinskåp.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Mycket bra service , bemötande och tidsschema fungerade !
    Tack för ni tog er tiden att lämna ett omdöme!
    Det hjälper oss att ha möjlighet att bli ännu bättre och hålla kvalitén på topp.
    Det är därför viktigt att vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något ännu bättre.

2022-09-01 Verifierad kund
    trevliga enkla och raka att ha att göra med. Bra lösning och bra pris.

2022-08-30 Verifierad kund
    Mycket bra! Jag kan rekommendera Malmö flyttjänst.

2022-08-26 Verifierad kund
    Mycket nöjd; flyttpersonalen var väldigt hjälpsamma och tog allt lugnt och skickligt. Fastpris och faktura är bra tjänster tycker jag.

2022-08-26 Verifierad kund
    Tryggt och bra. Kommunikation med ägaren är utmärkt.

2022-08-25 Verifierad kund
    Allt fungerade utmärkt! Mycket nöjd.

2022-08-25 Verifierad kund
    Beställde flytttjänst samt magasinering. Grabbarna var väldigt professionella och snabba. Rekommenderas starkt!

• Anna E
    2022-08-24 Verifierad kund
    Flyttgubbarna kom i tid och hörde av sig innan de kom. Duktiga, effektiva och väldigt trevliga! Inga skador alls på några möbler, inte ens en repa!:-) bra pris med Rut avdrag
  • Line A
    2022-08-23 Verifierad kund
    Jag har använt Malmö Flyttjänst flera gånger och har alltid varit mycket nöjd med deras service. Flyttarna kommer enligt överenskommelse och är noga med att möblerna inte skadas.
    De är också mycket hjälpsamma och effektiva.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Har använt dem ett flertal gånger av en anledning.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Bra, tack. Flyttade ett piano och det gick bra.
  • Städriket AB
    Vänliga och professionellt bemötande
    Företaget levde upp till alla förväntningar
    Flytten och flyttstädning. Tack till Tom som hämtade nycklarna till städningen.

2022-08-22 Verifierad kund
    vi tackar för ett utmärkt utfört arbete som genomfördes med mycket hög servicegrad.

2022-08-21 Verifierad kund
    Nöjda med allt, trevliga och duktiga!

2022-08-21 Verifierad kund
    Lysande service!!!
    Perfekt bemötande, både på telefon och på plats.

2022-08-19 Verifierad kund
    Trevliga, effektiva, prisvärda

2022-08-05 Verifierad kund
    Supernöjd med hjälpen jag fick i samband med min flytt inom Malmö. Trevliga personer som fick plats med allt och lite till av mitt bohag i lastbilen - väldigt proffsigt utfört och utan problem.
    Snabb och vänlig kontakt via mail också.

2022-08-04 Verifierad kund
    Super fint bemötande!
    Lätt att få kontakt och det kändes som att de var väldigt angelägna om att flytten av mitt stora skåp skulle gå bra, jag uppskattade det!
    Jag förväntade mig att allt skulle gå som vi bestämt och det gjorde det, jag är mycket nöjd!

2022-08-02 Verifierad kund
    Det var helt perfekt, artiga och trevliga, inget var ngt problem och de var super effektiva.
    Kommer rekommendera dem varmt till andra

2022-08-02 Verifierad kund
    Mycket positivt bemötande! Trevlig personal! Fick hjälp akut med bärhjälp!!

Tack! Gunilla T

2022-08-02 Verifierad kund
    Trevliga flyttkillar som gjorde det lätt och smidigt! Stort plus att de va rädda om sakerna som skulle flyttas! Rekommenderas!

• Jörn C
    2022-08-01 Verifierad kund
    Jag anlitar en flyttfirma främst för att få professionell hjälp med att bära stora och tunga möbler. Malmö Flyttjänst meddelade mig att det inte gick att bära upp min soffa till lägenheten på 3e våningen dit jag flyttat. Jag bar själv upp den utan problem med hjälp av en annan person några dagar senare. De hade ingen vettig förklaring när jag klagade och det kändes som att de gav upp bara för att den inte gick in i hissen. Det kändes också som att de utnyttjade det faktum att det var min dotter som hanterade flytten eftersom jag var fast i SAS flygstrejk, och hon inte vågade ifrågasätta att det inte gick att få upp soffan. Dessutom orsakade de skador i trapphuset där jag flyttade ut. Kort sagt, om ni anlitar Malmö Flyttjänst riskerar ni att få mer problem än hjälp.
    Tack för ni tog er tiden att lämna ett omdöme!

Tack för dina ord även om du inte va på plats och således inte kan ge någon riktig feedback. Din dotter va nöjd när personalen lämnade er och att du verkar bitter för du råkat ut för en flygstrejk. Allt utan din soffa bars upp eftersom den behövdes delas för att komma upp i trapphuset och då sa man att sätt soffan på anvisad plats så länge.

2022-07-29 Verifierad kund
    Mycket professionella och trevligt bemötande.

2022-07-27 Verifierad kund
    Väldigt trevliga och tillmötesgående

2022-07-23 Verifierad kund
    Mycket nöjd med flytt och flyttstädning samt kommunikation via mejl!

Snabb och smidig flytt!
    Trevligt bemötande !

2022-07-23 Verifierad kund
    Snabb att kommunicera med och serviceinriktade. Utför flyttningen på ett effektivt vis ochh med hög kvalitet. Utan tvekan kommer jag fortsätta anlita dem såväl för mitt bolag men även privat.

2022-07-21 Verifierad kund
    Mycket väl bemött. Duktiga arbetare. Jobbade säkert o snabbt. Fick flyttat upp ett tungt skåp till andra våningen.

2022-07-21 Verifierad kund
    Punktliga, trevliga och serviceminded. Och grymt snabba. Kan var bästa flytten.

2022-07-20 Verifierad kund
    Highly professional and helpful. The guys were fast and all my furniture was delivered without damage.
    Will recommend them.

2022-07-20 Verifierad kund
    Absolut förstklassig detaljerad service! Jag kommer att rekommendera denna flyttfirma till alla som vill flytta med sinnesro. Våra lådor TV-elektronik slogs in och flyttades med stor omsorg. Flyttande besättningar var helt enkelt fantastiska och flexibla för att möta våra krav. Vi kommer definitivt att använda samma företag nästa gång vi flyttar.

2022-07-20 Verifierad kund
    Flyttade både snabbt och effektivt mitt bohag. Väldigt prisvärt!