Mamadou

Mamadou

Ring 08-650 52 80 www.mamadou.se
3.6

Serverar från det sydostasiatiska köket och har även catering. Vad har du för önskemål? Ring oss så diskuterar vi fram en bra lösning som passar dig.

8 omdömen om Mamadou

Christian M

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Evelina A
Skrev om Mamadou

Bland de bästa thaiställena i Sthlm. Alltid fullt vid lunch, men det är ändå aldrig problem att få bord om man orkar stå och vänta (eftersom maten alltid tar lite tid). Dock verkar de ha minskat ner ganska rejält på mängden kött i rätterna på senaste, trist.

Ola A
Skrev om Mamadou

undra varför alla andra får stora portioner, när jag varit där å käkat så tycker jag storleken på portionerna är ganska små. Men inge fel på smaken. Men personalen kan ibland verka ointresserade så man undrar om de har hamnat i rätt branch

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Kristoffer F

Tråkigt att läsa att Are blev dålig efter ett besök på Mamadou. Jag äter själv där nästan varje vecka och har aldrig råkat ut för något liknande, fast jag håller mig å andra sidan ifrån skaldjursrätter pga allergi, om det var det som låg bakom det hela. I övrigt är det en supermysig restaurang med sjukt god mat där jag till skillnad från de flesta andra restaurager alltid blir mätt - och det säger ganska mycket då jag äter mycket! Den kvinnliga personalen skulle behöva gå på charmkurs, men bortsett från det är detta min absoluta favoritrestaurang!

Are V
Skrev om Mamadou

Blev ordentligt dålig efter att ha ätit på Mamadou, åkte på en klockren matförgiftning och det blev ingen rolig natt. Mailade restaurangen och meddelande detta ifall de eller deras leverantörer har bristfälliga rutiner kring mathanteringen. De har inte återkopplat till mig ännu vilket är riktigt dåligt. Kan inte rekommendera denna restaurang, stället bör undvikas.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Joachim P
Skrev om Mamadou

Mycket prisvärd mat som alltid är fräsch. Mysig lokal med trevlig personal. Håller jämn kvalitet. Jag har aldrig blivit besviken här.

Alexandra P

God mat, trevlig personal och fin lokal. Jag har varit sugen på att gå dit varenda dag sen vi var där i söndags. kan varmt rekommenderas.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Camilla
Skrev om Mamadou

Mammadou är kvarters-asiaten för de som bor vid Fridhemsplan. Lokalen, som ligger på en hörna, är ljus och modernt inredd med högt i tak och med höga barbord i trä. Maten är ljuvligt god och serveras i stora portioner till ett bra pris. Personalen är glad och trevlig. Hit går jag gärna!