Mamadou

Sankt Eriksgatan 6, 112 39 Stockholm — Visa karta

Serverar från det sydostasiatiska köket och har även catering. Vad har du för önskemål?

Ring oss så diskuterar vi fram en bra lösning som passar dig.
Dalagatan 28, 11324, STOCKHOLM
Jan S:
Mycket trevlig middag. Maten var bra, service/personalen var utmärkt och miljön i restaurangen var var lugn och gemytlig.

Restauranger nära Mamadou:

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
Välkommen till 39wäst! En oas på Kungsholmen där du kan avnjuta mat gjord på de ... Läs mer ›
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Norra Agnegatan 39, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk ma... Läs mer ›
Lotty L:
God mat och fantastiskt trevlig och kunnig servitör!

Västra Järnvägsgatan 11, STOCKHOLM
På Västra Järnvägsgatan 11 i Centrala Stockholm finner du restaurang CLOU. En ny... Läs mer ›
Helene D:
Vi åt en jättegod 6-rättersmeny där allt var perfekt. Lagom stora portioner, snyggt upplagt och trevlig presentation av alla rätter. Vinpake...

Dalagatan 28, STOCKHOLM
På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och cater... Läs mer ›
Jan S:

Läs vad 9 kunder tycker om Mamadou

• Christian M
    Christian M skrev om Mamadou
  • Evelina A
    Evelina A skrev om Mamadou
    Bland de bästa thaiställena i Sthlm. Alltid fullt vid lunch, men det är ändå aldrig problem att få bord om man orkar stå och vänta (eftersom maten alltid tar lite tid). Dock verkar de ha minskat ner ganska rejält på mängden kött i rätterna på senaste, trist.
  • Ola A
    Ola A skrev om Mamadou
    undra varför alla andra får stora portioner, när jag varit där å käkat så tycker jag storleken på portionerna är ganska små. Men inge fel på smaken. Men personalen kan ibland verka ointresserade så man undrar om de har hamnat i rätt branch
  • Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om Mamadou
    Tråkigt att läsa att Are blev dålig efter ett besök på Mamadou. Jag äter själv där nästan varje vecka och har aldrig råkat ut för något liknande, fast jag håller mig å andra sidan ifrån skaldjursrätter pga allergi, om det var det som låg bakom det hela.
    I övrigt är det en supermysig restaurang med sjukt god mat där jag till skillnad från de flesta andra restaurager alltid blir mätt - och det säger ganska mycket då jag äter mycket!
    Den kvinnliga personalen skulle behöva gå på charmkurs, men bortsett från det är detta min absoluta favoritrestaurang!
  • Are V
    Are V skrev om Mamadou
    Blev ordentligt dålig efter att ha ätit på Mamadou, åkte på en klockren matförgiftning och det blev ingen rolig natt. Mailade restaurangen och meddelande detta ifall de eller deras leverantörer har bristfälliga rutiner kring mathanteringen. De har inte återkopplat till mig ännu vilket är riktigt dåligt. Kan inte rekommendera denna restaurang, stället bör undvikas.
  • Joachim P
    Joachim P skrev om Mamadou
    Mycket prisvärd mat som alltid är fräsch. Mysig lokal med trevlig personal. Håller jämn kvalitet. Jag har aldrig blivit besviken här.
  • Alexandra P
    Alexandra P skrev om Mamadou
    God mat, trevlig personal och fin lokal. Jag har varit sugen på att gå dit varenda dag sen vi var där i söndags. kan varmt rekommenderas.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Mamadou
    Marmaduo är en restaurang som erbjuder vällagad asiatisk mat i rejäla portioner. Jag har hittills bara prövat luncherna och de är verkligen kanon. Under luncherna bjuds det på vårrullar som förrätt. Ska försöka ta mig tid att testa kvällsmenyerna också. De har även take-away och catering.
  • Camilla
    Camilla skrev om Mamadou
    Mammadou är kvarters-asiaten för de som bor vid Fridhemsplan. Lokalen, som ligger på en hörna, är ljus och modernt inredd med högt i tak och med höga barbord i trä. Maten är ljuvligt god och serveras i stora portioner till ett bra pris. Personalen är glad och trevlig. Hit går jag gärna!

Sankt Eriksgatan 6, 112 39 Stockholm