Mamadou

Sankt Eriksgatan 6, 112 39 Stockholm — Visa karta

Serverar från det sydostasiatiska köket och har även catering. Vad har du för önskemål?

Ring oss så diskuterar vi fram en bra lösning som passar dig.

Läs vad 9 kunder tycker om Mamadou

• Christian M
    Christian M skrev om Mamadou
  • Evelina A
    Evelina A skrev om Mamadou
    Bland de bästa thaiställena i Sthlm. Alltid fullt vid lunch, men det är ändå aldrig problem att få bord om man orkar stå och vänta (eftersom maten alltid tar lite tid). Dock verkar de ha minskat ner ganska rejält på mängden kött i rätterna på senaste, trist. Läs mer
  • Ola A
    Ola A skrev om Mamadou
    undra varför alla andra får stora portioner, när jag varit där å käkat så tycker jag storleken på portionerna är ganska små. Men inge fel på smaken. Men personalen kan ibland verka ointresserade så man undrar om de har hamnat i rätt branch Läs mer
  • Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om Mamadou
    Tråkigt att läsa att Are blev dålig efter ett besök på Mamadou. Jag äter själv där nästan varje vecka och har aldrig råkat ut för något liknande, fast jag håller mig å andra sidan ifrån skaldjursrätter pga allergi, om det var det som låg bakom det hela.
    I övrigt är det en supermysig restaurang med sjukt god mat där jag till skillnad från de flesta andra restaurager alltid blir mätt - och det säger ganska mycket då jag äter mycket!
    Den kvinnliga personalen skulle behöva gå på charmkurs, men bortsett från det är detta min absoluta favoritrestaurang! Läs mer
  • Are V
    Are V skrev om Mamadou
    Blev ordentligt dålig efter att ha ätit på Mamadou, åkte på en klockren matförgiftning och det blev ingen rolig natt. Mailade restaurangen och meddelande detta ifall de eller deras leverantörer har bristfälliga rutiner kring mathanteringen. De har inte återkopplat till mig ännu vilket är riktigt dåligt. Kan inte rekommendera denna restaurang, stället bör undvikas. Läs mer
  • Joachim P
    Joachim P skrev om Mamadou
    Mycket prisvärd mat som alltid är fräsch. Mysig lokal med trevlig personal. Håller jämn kvalitet. Jag har aldrig blivit besviken här. Läs mer
  • Alexandra P
    Alexandra P skrev om Mamadou
    God mat, trevlig personal och fin lokal. Jag har varit sugen på att gå dit varenda dag sen vi var där i söndags. kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Mamadou
    Marmaduo är en restaurang som erbjuder vällagad asiatisk mat i rejäla portioner. Jag har hittills bara prövat luncherna och de är verkligen kanon. Under luncherna bjuds det på vårrullar som förrätt. Ska försöka ta mig tid att testa kvällsmenyerna också. De har även take-away och catering. Läs mer
  • Camilla
    Camilla skrev om Mamadou
    Mammadou är kvarters-asiaten för de som bor vid Fridhemsplan. Lokalen, som ligger på en hörna, är ljus och modernt inredd med högt i tak och med höga barbord i trä. Maten är ljuvligt god och serveras i stora portioner till ett bra pris. Personalen är glad och trevlig. Hit går jag gärna! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Anneli B Anneli B tycker:
“Bra bemötande till vår stora g...” Läs mer

Nybrogatan 38, 11440, STOCKHOLM