Läs vad 148 kunder tycker om MB Flytt och Städ AB 2

• 2021-01-13
    Använde flytttjänst samt flyttstäd. Väldigt nöjd med resultatet, punktliga och levererade ett mycket bra resutatet, och dessutom snabba på att svara vid frågor. Rekommenderas!
  • 2021-01-11
    Fantastisk bra flyttfirma! Snabba, supertrevliga och varsamma. Rekommenderas varmt!
    Lena L
    Flytt av bohag mellan Uppsala och Stockholm

Supertrevliga killar och hela flytten gick väldigt smidigt till. Hjälpsamma och tillmötesgående!
    Kan varmt rekommendera!
    Flytt Kungsholmen/Täby
    Effektivt och bra
    Bra flyttkillar
  • 2021-01-11
    Allt var över förväntningarna, enkel och saklig bokning, lådor kom på utsagd tid och flytten började precis som avtalat. Killarna var super trevliga, varsamma och snabba, allt gick snabbare än vi vågade tro
    Tusen tack ;)
  • 2021-01-11
    Flytthjälp som gick väldigt smidigt med professionellt bemötande.
  • 2021-01-09
    Flyttade från Sthlm till Uppsala och hade svårigheter att hitta en bra flyttfirma, varför jag gick på en kompis rekommendationer.
    Jag är mycket nöjd med hur det hela fungerade. Killarna som skötte flytten var snabba, men försiktiga. Flyttstädningen funkade bra.
    Kan starkt rekommendera
  • 2021-01-09
    Vänliga, snabba och pålitliga! Vi kände oss helt trygga och nöjda. Rekommenderas varmt!
  • 2021-01-09
    Flyttade från Huddinge till Kungsholmen Stockholm .
    Snabbt, tryggt & effektivt! Allt flöt på perfekt och väldigt mkt snabbare än vad vi räknade med. Supernöjda!
    Tack MB Flytt och Städ för bra service.
  • 2021-01-06
    Min flyttstädning var väldigt fin och väl utförd. Det var bara lite oklart i kommunikationen innan gällande bokning och lämning av nyckel. Men ändå en tillmötesgående personal.
  • 2020-12-30
    Väldigt trevligt bemötande. Noggranna och försiktiga både flytt och städ. Höll exakta tider.
  • 2020-12-29
    Väldigt bra kommunikation innan flytten, väldigt bra genomfört och superbra städning.
  • 2020-12-29
    Flyttstädning
    Snabba återkoppling på frågor
    Tyvärr inte tillräckligt väl städat. Säljare och köpare ansåg att flera ställen hade missat. Fick åtgärdas på plats innan godkännande.
    Varken svenska eller engelska kunde kommuniceras med städarna vilket försvårande kommunikationen.
  • 2020-12-26
    Bra och trevligt bemötande. Det började med ett hembesök för att uppskatta mängden och en dialog kring flytten. Allt gick sedan smidigt och efter överenskommelse.
  • 2020-12-25
    Anlitade MB Flytt och Städ för Flyttstädning. Rimligt pris för vår stora sekelskifteslägenhet med många utrymmen och skåp att torka av. Stora fönster med spröjs som putsades. Vi är nöjda och väl värt pengarna.
  • 2020-12-25
    Effektiva och noggranna. Gick snabbt att få offert. Gick även snabbt att få svar på frågor inför flytten.
  • 2020-12-23
    Anlitade MB för att flytta från Stockholm till temporär magasinering i Malmö. Mycket professionellt bemötande både vid offertförfrågan, hembesök samt under själva flytten.
  • 2020-12-23
    Allt gick som planerad. Duktiga och trevliga killar. Kan rekommendera varmt.
  • 2020-12-16
    Otroligt nöjd med deras tjänster! Köpte flytthjälp, flyttstädning och leverans och hämtning av lånelådor. Fick hembesök för att de skulle se vad som skulle flyttas och fick sen en offert på fast pris.

De var otroligt snabba med att svara på mail och sms och när jag ville göra en tilläggsbeställning för att de skulle köra vissa saker till tippen fixade de det direkt.

Hembesök, hämtning och lämning av lådor, flytthjälp och städning skedde precis som utlovat.

Sammantaget har jag inte en enda sak att klaga på. Det finns säkert de firmor som är aningen billigare (även om de inte alls var dyra) men jag kommer definitivt att anlita dem igen vid nästa flytt.
  • 2020-12-15
    Flytt och städ
    Flexibla, snabba, bra städat
  • 2020-12-10
    Flytten från Gustavsberg till Vasastan gick galant!
    Hårt arbetande och mycket vänligt bemötande av dem män som Skötte min flytt. MB vara mitt förstahandsval framöver.
  • 2020-12-10
    Superduktiga o trevliga var gänget så jag är helnöjd med flytten. Min flytt var från Uppsala till Stockholm och det gick smidigt.
    Kan starkt rekommendera MB Flytt och Städ.
  • 2020-12-07
    Bra, hjälpsamma och aktsamma killar! Ställde upp väldigt mycket. Uppskattat med fast pris på flytten.
  • 2020-12-03
    Noggranna
    Snabba
    Professionella
  • 2020-12-01
    Flytttjänst.
    Mycket bra, trevligt bemötande
    De var så tjänstvilliga, frågade var allt skulle placeras i respektive ru
    Mycket bra dag. Hjälpte även mig med att få ha en bra sittplats, hade akut diskbråck.
    Ska gärna rekommenderar dem till mina vänner.
    Tacksam och nöjd kund 😀
  • 2020-11-25
    Toppen förberedelser från MB, trevliga både före
    , under o vid avslut av flytt. Alla var trevliga o gjorde ett kanon jobb. Flyttstäd var en klass för sig. Önskar de vi köpt av anlitat dem.
  • 2020-11-24
    Ambitiös personal, försiktigt arbete med möbler. Noggrann städning.
  • 2020-11-17
    Första gången som vi använde en flyttfirma så lite mer info kring rutiner osv vore önskvärt.
    Sett till resultatet var det dock toppen, vi flyttade hela bohaget ca 60 mil och av 100 kartonger inklusive alla möbler var ingenting trasigt då det kom fram. Killarna som körde pratade inte flytande svenska men de kunde engelska väl och var jätteduktiga och supertrevliga.
    Ett bra utfört arbete och en nöjd kund.
  • 2020-11-17
    Anlitade MB flytt och städ när vi skulle flytta från Årsta till Lidingö. Snabba, trevliga och bra pris. Vi är jätte nöjda. Kan verkligen rekommendera MB flytt och städ!
  • 2020-11-17
    Vi gjorde flytt från Gärdet till Shurgard i Danderyd. Allt gick väldigt snabbt och smidigt och uppfyllde alla mina förväntningar. När flyttlasset går i februari igen vet jag vilka som jag ska ringa!
    Stort tack till MB flytt och städ
  • 2020-11-15
    Vi flyttade lite möbler. Killarna va jättetrevliga, snabba. Bra va oxå att vi kunde prata svenska med dom.
  • 2020-11-13
    Sammantaget ett gott betyg på alla delar, bokning, packning, flytt och kartongleverans. Rekommenderar varmt!
    (Viktoria)
  • 2020-11-12
    Hjälpte oss med en flytt Vasastan till Lidingö . Bra kommunikation och snabbt svar vid förfrågan. Allt fungerade smidigt vid flytten. De fixade allt på förväntad tid. Jag kan rekommendera
    MB Flytt och Städ.
  • 2020-11-12
    Snabb offert och bra bemötande. Flexibel kring tidsbokning av flytt och leverans av flyttkartonger m.m. enligt ö.k. Toppen :)
  • 2020-11-04
    Vi köpte flytthjälp o flyttstäd.
    Tjänsterna utfördes väl.
    Vi är belåtna med MBFlytt.
  • 2020-10-29
    Flytt från Stockholm till Lund!
    Väldigt personligt och proffesssionelt bemötande. Jätteduktiga att hålla kontakten med planering för och mycket bra pris dessutom! 👌
    Själva flytten gick bättre än väntat. MB flytt gjord allt för att det skulle gå så som jag hade önskat och slutresultatet kan jag verkligen ge 10/10 stjärnor! Tack MB Flytt!
  • 2020-10-17
    Vi är jättenöjda med både service, kommunikation och utfört arbete. Mycket imponerande insats av MB Flytt och Städ medarbetare till ett väldigt konkurrenskraftigt pris. Hjälpsamma, snabba och kreativa för att lösa de utmaningar som uppstod under flytten. Rekommenderar
  • 2020-10-17
    Professionella och punktliga. Stort plus för supertrevliga killar som kom med små tips och råd under vår flytt. Rekommenderas varmt.
    Flyttat Gärdet med MB Flytt och Städ
    Professionella, duktiga och trevliga flyttkillar!
    Flytten gick snabbt och smidigt.
    Jag är mycket nöjd!
  • 2020-10-12
    Fick hjälp med flytt från Nacka in till Södermalm. Vid beställningen blev jag bra bemött av dom som jobbar på kontoret. Dom två killar som kom var snabba, trevliga, hjälpsamma och mycket artiga. Kan varmt rekommendera MB flytt och städ både för väl utfört jobb och bra pris.
    /Britt
  • 2020-10-12
    Fantastiskt smidig och snabb flytt från Uppsala till Stockholm! Prisvärt och väldigt trevliga flyttkillar! Rekommenderar varmt.
  • 2020-10-12
    Jag flyttade från Vasastan till Täby .Helt fantastiskt. Punktliga, effektiva, varsamma med grejerna som skulle flyttas . Grabbarna var också jättetrevliga, så jag har bara bra saker att säga om MB Flytt och Städ.

Rekommenderar starkt
  • 2020-10-12
    Trevlig och prisvärd upplevelse .
    Flyttarna kom i tid och hade trevligt uppträdande . Jag ska definitivt använda mig av denna flyttfirma i framtiden !
  • 2020-10-08
    Ett stort tack till MB Flytt och Städ AB för fantastisk service, ett varmt bemötande och ett otroligt effektivt jobb under vår kontorsflytt.

De gjorde verkligen det lilla extra för att det skulle vara så smidigt som möjligt för vår del - både före och under flytten. Före på så sätt att vi träffade MB Flytt och Städ AB inför flytten, dels för att få träffa oss, men även för att få en uppskattning om hur mycket det var som skulle med för att kunna planera sitt arbete vilket var otroligt uppskattat. Under flytten, jobbade de effektivt för att gör det så smidigt för oss som möjlig, samtidigt som vi fick ett så otroligt gott bemötande från dem.

Vid nästa flytt kommer vi definitivt att vända oss till MB Flytt och Städ igen!
  • 2020-10-06
    Toppen flytt. Allt gick kanon trots att hissen slutade fungera halvvägs in i flytten.
  • 2020-10-06
    Snabb och proffsig flyttfirma med väldigt trevlig personal.
  • 2020-10-05
    Vi anlitade MB Flytt och Städ till vår flyttstädning av lägenheten. Superbra! Rent och snyggt och snabb återkoppling och bra service.
    Rekommenderar!
    Josefin N
  • 2020-10-03
    Jag köpte nerpackning och flytt av min lägenhet från Vällingby till Bromma. Sinisa från MB Flytt & städ kom snabbt på besök innan offert för att kunna planera flytten på bästa sätt.
    Allt gick mycket bra, trevlig personal båda dagarna som utförde denna flytt tryggt och säkert! Kan varmt rekomendera MB Flytt & städ även i Stockholmsområdet!
  • 2020-10-02
    Vi har flyttat från Malmö till Stockholm och har haft en fantastisk upplevelse med MB Flytt & Städ. De hjälpte oss med flytt och städ och jag har bara bra saker att säga! Trevligt bemötande av samtliga i personal och fläckfritt arbete
  • 2020-09-30
    Flytthjälp och flyttstäd.

Alltid trevligt och hjälpsamt bemötande. De kom och tittade innan de lämnade en offert som var seriös och prisvärd. Duktig och trevlig personal som genomförde vår flytt effektivt och säkert. Flyttstädningen blev genomförd helt utan anmärkningar.

Det enda som kunde varit bättre var att information inför flytten i vissa fall kom ganska sent, troligen på grund av hög arbetsbelastning från den ansvariga.
    skrev om MB Flytt och Städ AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte