Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Södermalm MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
Rekommenderat företag 2016 - MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik

MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik

Borgargatan 8, 117 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till din MECA bilverkstad i Hornstull!
Meca Car Service - Hornstull är en bilverkstad som servar och reparerar alla vanligt förekommande bilar. Oavsett om det handlar om bilservice eller reparation, gör vi vad som är bra för just "din bil" och "din plånbok"
Om din bil omfattas av "garantier" fortsätter de att gälla också efter ditt besök hos oss. Det beror på att vi utför bilservice och reparationer enligt biltillverkarens anvisningar – och att vi använder "reservdelar" av föreskriven kvalitet.
Servar du din bil enligt biltillverkarens specifikationer hos oss på Meca Car Service - Hornstull så ingår dessutom "MECA Assistansservice " i ett helt år.
Du kan känna dig trygg med att lämna in din bil till oss.
MECA-stämpeln du får i serviceboken talar om att du varit extra rädd om din bil.
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 77 kunder tycker om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik

• Johan J
    Johan J skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Jag blev jättenöjd över reperationen och blev även bemött på ett trevligt sätt. 😀
  • Sofia W
    Sofia W skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Enkelt att ha med att göra lätt att förstå va som skall göras och nära tunnelbanan
  • Christina  E
    Christina E skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    jätte trevlig personal och verkligen hjälpsam tack för senaste hjälpen vet inte va jag skulle ta mig till utan er
    Vänligen Christina
  • jimmi j
    jimmi j skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    enkelt och bra och man kan verkligen känna på tillit för jag kontrollerade deras priser med ett par andra verkstäder de va de som jag kände inte körde en massa säljar snack jag återkommer till er igen
  • alexander e
    alexander e skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Trevlig personal bra arbete denna verkstaden har alltid löst alla mina bil problem som många andra verkstäder inte kan lösa rekommenderar verkligen denna verkstaden
  • Samer
    Samer skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra arbete proffsigt bemötande enkelt och kortfattat bra priser
    kommer att återkomma för mer arbete
  • Nils L
    Nils L skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bästa verkstaden med väldigt duktiga meckar bra bemötande bra priser rekommenderar de starkt
  • David J
    David J skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    hej va på service fick ett par anmärkningar på bilen efter servicen så sen gick jag till bil provningen de godkände bilen så jag åkte tillbaka till verkstaden rasande men killarna va jätte trevliga och lugna och vissade mig felet det visade sig vara att bilprovningen i kungens kurva missade torr spruckna slangar och ett oljeläckage rekommenderar verkligen denna verkstad ärliga killar och alltid trevliga trotts omständigheterna ❤️
  • Karl R
    Karl R skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Vi var inte nöjda över servicen som genomfördes tillsammans med ett kostadsförslag på åtgärder för 25000 kr. Vi hade besiktning av bilen dagen efter då det visade sig att alla åtgärder inte alls var akuta som bilmekaniker antydde. Känns inte ärligt och trovärdigt.
    2016-11-17 Markus E svarar Karl R
    Hej Karl R sund att du känner på det visset men trotts att bil besiktningen har godkänd din bil så betyder det inte att det inte är fel på din bil då på en service går vi igenom mera punkter än besiktningen gör
    du får gärna ringa mig till verkstaden 086581777 så bokar vi in dig för en genomgång av offerten du har fått till din bil så ska vi förklara för dig så att du förstår varför du har fått anmärkningar många saker på din offert kan vara bra att veta att det är nått som är kommande fel Mvh MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
  • Hannes C
    Hannes C skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Trevlig service men jordkabeln släppte snabbt efter kamremsbytet vilket ju inte är helt optimalt.
    2016-11-17 Markus E svarar Hannes C
    Hej Hannes C att din jordkabeln släpper efter ett kamremsbyte så har det faktiskt ingen koppling alls till arbetet man har utfört .
    Men du är välkommen in till oss så ska vi hjälpa dig med jordkabeln det brukar oftast vara gammal kabel som ibland går av eller släpper ifrån sin fastsättning Mvh MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
  • Marita R
    Marita R skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra bemötande o billigt a fixa service
  • Marie-Louise N
    Marie-Louise N skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra service och trevlig personal. Bra bemötande.
  • Ola N
    Ola N skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra serviceinriktad personal. Svarar snabbt och kommunicerar bra med kund.
  • Vahid R
    Vahid R skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Som kund är jag mycket nöjd. Bilmekaniker jobbade mycket bra. Jag tycker att ge är ansvarsfulla.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Nöjd kund. Utförde basservice endast. Inget att anmärka.
  • Johan R
    Johan R skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra mek för elfel. Riktig utrustning för generator-testning.Fixade mitt jordfel som annan mek gått bet på.
  • Mattis M
    Mattis M skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Riktigt duktiga mekaniker kan allt om elektronik min startspärr till min Porsche cayenne hade gått på de fixade med enkel kodning och dessutom hittade de var missljudet kom ifrån jag har haft sen jag köpte bilen och har varigt hos många andra verkstäder för just missljudet och hoss Porsche själva men alla sa att inget var fel 😤

Det visade sig vara bak höger länkarm som behövdes bytas ut och utföra en hjullinstälning bilen funkar helt perfekt 👍 Ett plus i kanten med den personliga servicen tack återkommer 😘
  • Firat K
    Firat K skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bästa meckanikern i Stockholm rekommenderar starkt ni borde gå dit o kika in , jag va inne där och dom gjorde så som jag ville ,därför får den en stark 5:a
  • Erik W
    Erik W skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra och sakligt bemötande. Goda råd och inte så mycket säljsnack.
  • Kurt Ö
    Kurt Ö skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Gjorde en basservice. Inga konstigheter. Personalen var service-minded både vid beställning per telefon och vid servicetillfället.
  • Anna Ulrika K
    Anna Ulrika K skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Schyssta och bra. Rekommenderas
  • Eva S
    Eva S skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra och snabb service, dessutom trevlig personal. Jag kommer tillbaka
  • Helena E
    Helena E skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra och profsigt bemötande. Bra förslag på åtgärder och snabbt åtgärdat.
  • Jacob L
    Jacob L skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Hade i slutändan varit billligare att göra service på märkesverkstad. Fick även fel stämpel i s-boken
    2016-10-26 Markus E svarar Jacob L
    Hej Jacob L tycker att det konstigt att du inte ringer och meddelar när du fått fel stämpel i din servicebok och vi till hör märkesverkstäderna men ring mig på 086581777 och sök efter verkstadschefen så ska jag hjälpa dig om det har skett ett misstag från vår sida Mvh Markus
  • Hans-Olof S
    Hans-Olof S skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Snabb och kompetent service som jag skrev redan häromdagen.
  • Layla E
    Layla E skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Verkligen den ärligaste verkstaden jag varigt på tack för att det finns såna som ni
  • Shamiran G
    Shamiran G skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    bra jobb trevligt bemötande man kände sig verkligen välkommen och omhändertagen bra priser kunnig personal tack för att ni finns kan inte tänka mig att det finns många sådana verkstäder (L)
  • Fmt H
    Fmt H skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    min bil har varigt hos de några vänder och alltid oavsett hur stressiga de är man får alltid den tiden man behöver för att förklara och för att förstå va felet är och det viktigaste de är väldigt ärliga har verkligen inte träffat nån verkstad som är så pass ärliga som de tack för den personliga servicen och för de proffsiga jobben
  • Majed E
    Majed E skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bästa verkstaden jag har varigt på väldigt länge äger själv en Audi Q7 2014 där jag åker till självaste Audi Bilverkstad och ber kontrollera min växellåda varför den slår in växlarna och det jag får i svar efter en undersökning det är inget fel på växellådan det är helt ok en vecka senare kunde bilen inte sätta i växlarna så vart jag rekommenderat av min granne att ta kontakt med MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik så det gjorde jag och det tog de en timme att återkomma med kostnads förslag och vad felet är på min bil visade sig vara nån el platta till växellådan som har blivit dålig som de byte ut till mig bilen funkar fortfarande helt klart att jag alltid kommer återkomma till er när det gäller våra bilar
    ett plus i kanten med den personliga servicen
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Mycket trevligt bemötande! Finns inget att anmärka på då det gäller arbetet med bilen! Är helnöjd och kommer att återkomma vid behov!
  • Kari W
    Kari W skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Jättetrevligt bemötande, lätt att få tid. Skulle varmt rekommendera MECA Hornstull
  • Harald L
    Harald L skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra, billiga och snabba. Gott mottagande
  • Lars E
    Lars E skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Ja, vad skall jag säga? Jo, jag vill varna alla för denna verkstaden. De glömde att gör hälften av vad vi kommit överens om men betalt tog de. Det var gaska enkelt att avslöja dem. Det var bara att öppna huven och se att visa påfyllningsställen inte varit öppnade sedan bilen byggdes. De fick göra allt de glömt under min närvaro hängandes över axeln på dem. De spotades och frästes en hel del över det. Man kunde ha tänkt sig att få en ursäkt. Men nej inte ens det. Det kändes som att det var mit fel att de inte gjort vad de tog betalt för. Så passa er för den här verkstaden.
    2016-10-24 Markus E svarar Lars E
    Hej Lars E sund att du känner så trotts att det va du som kom in till oss hotfull och anklagade oss för vi skal ha ej byt ut vissa delar på din bil när vi väl fick dig lite lugn så sa du att vi ej hade bytt ut din kupefilter och att du hade varigt och kollat det själv . och det fanns inget kupefilter där det ska finnas kupefilter enligt dig , så vi tog och gjorde jobbet framför dig så du ska känna dig trygg och du såg när vi tog ut kupefiltret till dig och trotts det så fortsatte du anklaga oss för att vi ej ska ha bytt ut din bromsvätska bara för att det såg rent och fräscht ut så innebar det i din värld att ingen har varigt och tagit på det så vi byte ut din bromsvätska framför dig bara för att du ska känna dig trygg men trots det så började du mumla om oljan och oljefiltret .oljefiltret visade vi för dig och du fick se att den va nu och motoroljan drog vi upp stickan framför dig på en ren servett där du fick se fint ljus olja och rätt oljenivå. och trots det så rekommenderade vi dig att åka till din märkes verkstad för dubbel kolla allt vi har gjort och som står på din kvitto så vi kan slippa bli anklagade för sånt som inte stämmer . och jag antar att din bil fortfarande rullar som den ska sen du va på besök hos oss sist det säger det mesta . och Lars E du är tyvärr inte välkommen till min bil verkstad så länge du har sådan beteende vi vill ej ha kunder här som kränker våra anställda och kommer med falska anklagelser . Mvh Markus
  • Hellbom Film
    Hellbom Film skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Absolut de vänligaste och ärligaste jag mött på många år!❤️❤️❤️❤️
  • Ana T
    Ana T skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Snabbt, profesionellt och trevligt.
  • Alan F
    Alan F skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    mycket bra pris, snabb leverans, trevligt bemötande!
  • Gunnar C
    Gunnar C skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Jag hade inga som helst problem att få däcken bytta. Det fungerade som det skulle.
  • Göran K
    Göran K skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Det var en bra serviceupplevelse och de häll utlovad tid.
  • Vvs-kraft Teknikservice
    Vvs-kraft Teknikservice skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Kanon. Snabb service bra bemötande
  • Walter B
    Walter B skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra service och snabb felsökning! Duktiga mekaniker som inte föreslår onödiga åtgärder. Toppen att ha en sådan bra verkstad i kvarteret!
  • Jan-olov S
    Jan-olov S skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Hej. Ursäkta förseningen. Jag är mycket nöjd med er. Mycket seriöst och trevligt bemötande. Ha det bra ! Hälsningar Jan-olov.
  • Ketema Z
    Ketema Z skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Hej! Trevliga och kunniga med bra bemötandet.
  • Helene L
    Helene L skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Såå serviceinriktade 😃 Trevliga och proffsiga!
  • Jerry S
    Jerry S skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Väldigt nöjd! Bra service och väldigt proffsiga till en rimlig peng!
  • Lars-olof S
    Lars-olof S skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra bemöttande. Bra utfört arbete till bra pris
  • Nils S
    Nils S skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Väl bemöt dock fick jag fel råd när det gäller ett fel på styrningen
  • Walid A
    Walid A skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Bra bemötande och bra service.
  • Jorma S
    Jorma S skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Båda bilarna på vanlig service,man hittade påpekande på båda bilarna,ang fel som bör åtgärdas,inget har lett till någon åtgärd!
    2016-10-13 Markus E svarar Jorma S
    Hej Jorma S du betalar för en service där ingår det fullständig kontroll av bilen / bilarna om jag inte har fel så tror jag att dina bilar bokades in på basservice om det är nått du är osäker på får du gärna ringa oss på 08 658 17 77 eller på 070 012 18 12 .
    för att felen som är skrivna på protokollerna för båda dina bilar är verkliga och om du har möjlighet och tid så skulle jag gärna vilja att du ringde mig så vi kunde boka en tid för genomgång av alla felen som är skrivna på protokollerna så att du kan se felen med själva ögat Mvh MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
  • Lars D
    Lars D skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Korrekt utfört jobb, bra bemötande
  • Ulla L
    Ulla L skrev om MECA Hornstull Allbilmek & Elektronik
    Lämnade inte min bil själv utan fick hjälp med det. När hon kom på avtalad tid var det ingen där och då hon ringde fick hon information om att lägga nyckel i låda. Vet inte hur säkert det är?

Borgargatan 8, 117 34 Stockholm