Mellow

2.6

8 omdömen om Mellow

Mona E
Skrev om Mellow

Uselt, gå aldrig hit!!! Jag har besökt restaurangen några gånger tidigare då deras mat är god. Hade vant mig vid deras spydiga servitriser men inget kunde ha förberett mig på sättet jag och mina vänner blev bemötta igår. Jag och mitt sällskap hade bokat bord för sju personer. När vi väl kommer dit är det första vi får höra att Coeur de filet provencale för två endast går att beställa om hela sällskapet tar den. Anledningen skulle tydligen vara att det är nya/unga personer som jobbade den kvällen och att vi måste underlätta...

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
EMIL H
Skrev om Mellow

Jillmas som är ägare av restaurangen Mellow Bar tog in en offert från oss och ville på stående fot boka tid för uppgradering av hela nätverket och skulle senast torsdag återkomma om han behövde flytta tiden. Fredag 22.00 återkommer han och vill avboka och säger att han inte bokat någon installation, när vi ifrågasätter det säger han att han måste kolla upp saker först och senare i konversationen att han kommer vara bortrest. Mycket oseriös företagare!

Anonym A
Skrev om Mellow

Besviken på maten och servicen. Det var riktigt dåligt och jag kommer aldrig komma tillbaka hit igen.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

Björn W
Skrev om Mellow

Riktigt fin entrecote, bra service och trevlig atmosfär. Lite hög ljudvolym med ljud som studsar i den relativt textilbefriade lokalen. Prismässigt ungefär vad man kan förvänta sig...

Jacob K
Skrev om Mellow

Var där på middag med mina vänner och gillar stället men maten va sådär. Vi va två som beställde oxryggen, medium, och fick olika råhet på köttet. be-an va god men potatisen va sådär. Vinet vi valde va slut och även lammet på menyn.

Jakob D gillar detta
Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Jakob D
Skrev om Mellow

Var på Mellow med trevligt sällskap. Bra klass på serveringspersonalen och den fantastiska maten, jag åt grillad oxrygg black angus. Ett plus i kanten för Be-an. Tyvärr måste jag ge minus för att fisken och vinet som vi valde var slut.

Bea
Skrev om Mellow

Bra mat till bra priser! Mysig lokal även fast det brukar bli lite högljutt. Som föregående personer skrivit får man inte missa Tiki Room. Bra personal och underbara drinkar!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Viktoria E

Mycket god mat och bra service. Men det som absolut inte får missas är drinkarna som kan avnjutas i källaren (Tiki Room) eller beställas upp i restaurangen. Välgjorda och fyndiga drinkar som är väl värda pengarna.