Mellow

Birkagatan 10, 113 38 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Mellow

• Anonym A
    Anonym A skrev om Mellow
    Besviken på maten och servicen. Det var riktigt dåligt och jag kommer aldrig komma tillbaka hit igen. Läs mer
  • Björn W
    Björn W skrev om Mellow
    Riktigt fin entrecote, bra service och trevlig atmosfär. Lite hög ljudvolym med ljud som studsar i den relativt textilbefriade lokalen. Prismässigt ungefär vad man kan förvänta sig... Läs mer
  • Jacob K
    Jacob K skrev om Mellow
    Var där på middag med mina vänner och gillar stället men maten va sådär. Vi va två som beställde oxryggen, medium, och fick olika råhet på köttet. be-an va god men potatisen va sådär. Vinet vi valde va slut och även lammet på menyn. Läs mer
    Jakob J gillar detta
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Mellow
    Var på Mellow med trevligt sällskap. Bra klass på serveringspersonalen och den fantastiska maten, jag åt grillad oxrygg black angus. Ett plus i kanten för Be-an.

Tyvärr måste jag ge minus för att fisken och vinet som vi valde var slut. Läs mer
  • Bea
    Bea skrev om Mellow
    Bra mat till bra priser! Mysig lokal även fast det brukar bli lite högljutt. Som föregående personer skrivit får man inte missa Tiki Room. Bra personal och underbara drinkar! Läs mer
  • Viktoria E
    Viktoria E skrev om Mellow
    Mycket god mat och bra service. Men det som absolut inte får missas är drinkarna som kan avnjutas i källaren (Tiki Room) eller beställas upp i restaurangen. Välgjorda och fyndiga drinkar som är väl värda pengarna. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Nybrogatan 42, 11440, Stockholm