Mellow

Birkagatan 10, 113 38 Stockholm — Visa karta

2.9 i betyg av av 7 omdömen

Läs vad 7 kunder tycker om Mellow

• EMIL H

2020-06-05

EMIL H skrev om Mellow
    Jillmas som är ägare av restaurangen Mellow Bar tog in en offert från oss och ville på stående fot boka tid för uppgradering av hela nätverket och skulle senast torsdag återkomma om han behövde flytta tiden.

Fredag 22.00 återkommer han och vill avboka och säger att han inte bokat någon installation, när vi ifrågasätter det säger han att han måste kolla upp saker först och senare i konversationen att han kommer vara bortrest. Mycket oseriös företagare! Läs mer
    Spanjorskan
    4.0 / 5 i betyg — 2224 omdömen
    Badge2020
    "Ja och mitt sällskap gillade ert ställe och mitt i en pandemin kändes plötsligt som om vi var utomlands. 💯👌🏽 God mat, fin service och säk"
  • 2014-07-01

Anonym A skrev om Mellow
    Besviken på maten och servicen. Det var riktigt dåligt och jag kommer aldrig komma tillbaka hit igen. Läs mer
  • Björn W

2012-11-21

Björn W skrev om Mellow
    Riktigt fin entrecote, bra service och trevlig atmosfär. Lite hög ljudvolym med ljud som studsar i den relativt textilbefriade lokalen. Prismässigt ungefär vad man kan förvänta sig... Läs mer
    Nybrogatan 38
    4.2 / 5 i betyg — 5793 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Beställde dagens rätt, pannbiff, löksky, lingon, pressgurka potatis. Tyvärr var potatisen mer eller mindre kokt, stenhård. Servitrisen kom,"
  • Jacob K

2012-01-03

Jacob K skrev om Mellow
    Var där på middag med mina vänner och gillar stället men maten va sådär. Vi va två som beställde oxryggen, medium, och fick olika råhet på köttet. be-an va god men potatisen va sådär. Vinet vi valde va slut och även lammet på menyn. Läs mer
    Jakob J gillar detta
  • Jakob J

2012-01-03

Jakob J skrev om Mellow
    Var på Mellow med trevligt sällskap. Bra klass på serveringspersonalen och den fantastiska maten, jag åt grillad oxrygg black angus. Ett plus i kanten för Be-an.

Tyvärr måste jag ge minus för att fisken och vinet som vi valde var slut. Läs mer
  • Sponsor
    Två Små Svin
    4.6 / 5 i betyg — 756 omdömen
    Badge2018
    "Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö"
  • 2011-03-02

Bea skrev om Mellow
    Bra mat till bra priser! Mysig lokal även fast det brukar bli lite högljutt. Som föregående personer skrivit får man inte missa Tiki Room. Bra personal och underbara drinkar! Läs mer
  • 2009-07-21

Viktoria E skrev om Mellow
    Mycket god mat och bra service. Men det som absolut inte får missas är drinkarna som kan avnjutas i källaren (Tiki Room) eller beställas upp i restaurangen. Välgjorda och fyndiga drinkar som är väl värda pengarna. Läs mer
    Paraden
    4.2 / 5 i betyg — 3170 omdömen
    Badge2020
    "I've been in Paraden for a Fika and a lunch that were perfect. This time, i Went for a Brunch with a friend. Ordered the brioche with lior d"

Bästa Restaurangerna nära Mellow:

Nybrogatan 38 (2.6km)
Kalle K Kalle K tycker:
“Beställde dagens rätt, pannbif...” Läs mer
Spanjorskan (2.7km)
Paraden (3.2km)
Nytorget 6 (4.2km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte