Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Michelinkliniken / Happident

Michelinkliniken / Happident

Omdömen totalt
3
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

3 omdömen om Michelinkliniken / Happident

Visar 3 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Evaristo H
Skrev om Michelinkliniken / Happident

är utan tvekan den sämsta tandkliniken i Sverige. Sök bara upp det på Google så ser du hur de arbetar. Det är en bluff sanktionerad av myndigheterna, som borde stänga ner Happident eftersom de tar pengarna men inte gör jobbet, förutom att skada tänderna. Alla deras anställda är medvetna om bluffen och medverkar i den. Efter att ha betalat 26 000 kr och tre år av osynlig behandling utan uppföljning, övergav de mig och lämnade mina tänder skadade, utan retainers, utan tandblekning inkluderat i priset, och krävde att jag gick... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Olof Andreas B
Skrev om Michelinkliniken / Happident

Varning – (blir rättslig prövning) – håll er långt borta från detta företag. Jag avråder starkt från att inleda någon som helst behandling hos Happident. Det är ett av de mest oseriösa företag jag någonsin haft att göra med. Min behandling skulle ta 13 veckor – det tog över 87 veckor. Skenor som utlovades beställdes aldrig, trots upprepade påminnelser. Ingen återkoppling, inget ansvarstagande, inget intresse för mig som kund. Så fort betalningen var genomförd försvann all form av engagemang, vilket vi hade avtalat om skulle... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Moa Camilla G
Skrev om Michelinkliniken / Happident

Happident Huddinge är ett skämt. De svarar inte i telefon eller på e-post. Jag har försökt få tag på någon för att hantera mitt ärende sedan november. Pratade med någon som lovade att fixa men inte gjorde något. Sedan slutade den personen och nu säger de att det inte finns några anteckningar om det och de gör inget för att återkomma eller hantera mitt ärende. Blivit hänvisad till någon kvalitetsansvarig som lovat att återkomma med som såklart inte hör av sig. Låg kvalitet på invisaglinbehandling, dyrt, arrogant bemötande och absolut NOLL intresse för sina kunder. Ni är verkligen SÄMST!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen