Mikas Koivisto Karlsson

Tegnérgatan 12, 113 58 Stockholm — Visa karta

4.9 i betyg av av 7 omdömen

Frisörsalongen med specialiserade färg- och klipptekniker, för att kunna erbjuda sina kunder högsta möjliga kunnande inom sitt specialområde. Salongen är belägen på vackra Tegnérgatan i Stockholm och drivs av Jenny Karlsson och Teemu Koivisto.

Läs vad 7 kunder tycker om Mikas Koivisto Karlsson

• 2020-04-13

Karin Sandra Johanna J skrev om Mikas Koivisto Karlsson
    Klippt mig hos Anna Wallin (som tidigare arbetade på Noir). Lika nöjd som alltid, känns som att hon trollar med mitt hår varje gång, från alldagligt till fantastiskt. Vilket såklart handlar om lyhördhet, professionalitet och en oerhörd fingertoppskänsla. Kan verkligen rekommendera henne och salongen. Tack! Läs mer
    BangerHead Studio
    4.8 / 5 i betyg — 441 omdömen
    Badge2020
    "Hur ska jag sammanfatta denna kvinna, i hennes stol är jag som gladast! Hon är duktig som få, håret mår bäst och kunden är alltid i fokus. E"
  • 2020-04-06

KLARA S skrev om Mikas Koivisto Karlsson
    Alltid en fröjd att klippa sig hos Anna Wallin, trevligaste och skickligaste frisören jag gått till. Koivisto/Karlsson tycker jag var likvärdigt Noir där hon klippt mig tidigare. Känns lyxigt och avkopplande att komma dit. Läs mer
  • 2014-08-20

Carro skrev om Mikas Koivisto Karlsson
    Jag har varit hos flera olika frisörsalonger i samma prisklass och varit varierande nöjd. Jag kan absolut rekommendera Mikas Koivisto Karlsson - jag kommer att återvända dit eftersom jag blev mycket nöjd med frisyren. Jag har långt och tjockt hår men det var inga problem att få fason på. Sabina tog sig tid att lyssna och förstod precis hur jag ville ha håret.
    Bra läge och fräscha lokaler! Det bjöds på kaffe/té vilket alltid är trevligt. Läs mer
    Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    4.7 / 5 i betyg — 411 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Har köpt flera olika tjänster som omfattat klippning, färgning och nyansering, behandling/inpackning. Har även köpt olika produkter som scha"
  • 2010-05-29

Annika O skrev om Mikas Koivisto Karlsson
    Nöjd varje gång! Läs mer
  • 2009-01-05

Johan J skrev om Mikas Koivisto Karlsson
    Tack för att ni är såå duktiga!! Läs mer
    WAU Jakobsbergsplatsen
    4.8 / 5 i betyg — 754 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Första gången isättning av lösfransar. Linnea förstod precis hur mycket vi skulle prova med första gången. Hon är proffs på sitt område och"
  • Johan C

2008-02-18

Johan C skrev om Mikas Koivisto Karlsson
    Det sved lite att betala 750kr för en klippning, men trots det så gick jag därifrån helnöjd. =) Jag klippte mig hos Jenny, och det märktes att hon hade klippt förut. Vill man tessta en ny frisyr eller så, är det hit du ska gå av den anledningen att du kan känna dig trygg. Men om man bara ska snida till samma frisyr man haft i alla år, skulle jag inte betala 750kr för det. All cred till deras salong, men priset drar ner till en stark fyra. Läs mer
    Sofia J gillar detta
  • Nils v

2008-01-24

Nils v skrev om Mikas Koivisto Karlsson
    Stockholms bästa frisersalong i min mening - både avseende klippning och färgning. Välutbildad personal med förflutet på Tony&Guy och med god trendkännedom, samt under kompetent ledning av Jenny Karlsson och Teemu Koivisto. Fräscha lokaler, bra kaffe och Sveriges bästa frisörer - ligger i den högre prisregionen men det med rätta! Läs mer
    Christian M gillar detta
    Grieco Ericsson Hair Couture
    4.9 / 5 i betyg — 192 omdömen
    Badge2020
    "Proffsigt och trevligt med väldigt fint slutresultat! Nöjd med både färg och klipp!"

Bästa Frisörerna nära Mikas Koivisto Karlsson:

Nancy G Nancy G tycker:
“Jag och min dotter klipper oss...” Läs mer
25 Kvadrat (349m)
Hårcenter (445m)