Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Mikas Koivisto Karlsson

Mikas Koivisto Karlsson

Tegnérgatan 12, 113 58 Stockholm — Visa karta

Frisörsalongen med specialiserade färg- och klipptekniker, för att kunna erbjuda sina kunder högsta möjliga kunnande inom sitt specialområde. Salongen är belägen på vackra Tegnérgatan i Stockholm och drivs av Jenny Karlsson och Teemu Koivisto.

Läs vad 5 kunder tycker om Mikas Koivisto Karlsson

• Carro
    Carro skrev om Mikas Koivisto Karlsson
    Jag har varit hos flera olika frisörsalonger i samma prisklass och varit varierande nöjd. Jag kan absolut rekommendera Mikas Koivisto Karlsson - jag kommer att återvända dit eftersom jag blev mycket nöjd med frisyren. Jag har långt och tjockt hår men det var inga problem att få fason på. Sabina tog sig tid att lyssna och förstod precis hur jag ville ha håret.
    Bra läge och fräscha lokaler! Det bjöds på kaffe/té vilket alltid är trevligt. Läs mer
  • Annika O
    Annika O skrev om Mikas Koivisto Karlsson
    Nöjd varje gång! Läs mer
  • Johan J
    Johan J skrev om Mikas Koivisto Karlsson
    Tack för att ni är såå duktiga!! Läs mer
  • Johan C
    Johan C skrev om Mikas Koivisto Karlsson
    Det sved lite att betala 750kr för en klippning, men trots det så gick jag därifrån helnöjd. =) Jag klippte mig hos Jenny, och det märktes att hon hade klippt förut. Vill man tessta en ny frisyr eller så, är det hit du ska gå av den anledningen att du kan känna dig trygg. Men om man bara ska snida till samma frisyr man haft i alla år, skulle jag inte betala 750kr för det. All cred till deras salong, men priset drar ner till en stark fyra. Läs mer
    Sofia J gillar detta
  • Nils v
    Nils v skrev om Mikas Koivisto Karlsson
    Stockholms bästa frisersalong i min mening - både avseende klippning och färgning. Välutbildad personal med förflutet på Tony&Guy och med god trendkännedom, samt under kompetent ledning av Jenny Karlsson och Teemu Koivisto. Fräscha lokaler, bra kaffe och Sveriges bästa frisörer - ligger i den högre prisregionen men det med rätta! Läs mer
    Christian M gillar detta

Bästa frisörerna i Stockholm:

Lovisa Lovisa tycker:
“Så coola frisyrer, blir alltid...” Läs mer

Frejgatan 12, 11349, STOCKHOLM