Miljöpalatset

Vretensborgsvägen 28, 126 30 Hägersten — Visa karta

Vi på Miljöpalatset har sedan starten 1998 alltid strävat mot att utveckla verksamheten och vår personal. Idag har vi ungefär 160 anställda och vi utökar kontinuerligt vårt utbud av tjänster inom lokalvård för att kunna erbjuda en helhetslösning som passar just dig.

Vår personal är vår viktigaste resurs och vi värnar om deras villkor och arbetsmiljö. Med hjälp av intern utbildning, korrekta arbetskläder och redskap samt kollektivavtal med flera fackförbund hoppas vi kunna ge dig som kund den bästa möjliga service!

Privat, företag, flytt- eller visningsstädning? Vi sköter all typ av lokalvård med miljövänliga produkter och redskap samt energisnåla maskiner. Det underlättar både på arbetet och i den naturliga miljön.

Läs vad 18 kunder tycker om Miljöpalatset

• Mia E
    Mia E skrev om Miljöpalatset
    Flyttade in i en lägenhet där Miljöpalatset städat; de hade missat flera ställen; lister i flera rum, dammiga väggar, massa smuts bakom toalett och utrymmet bakom ugnen var inte rengjort. De kom relativt snabbt och gjorde rent, men jag fick kontakta dem två gånger.
  • Arvin J
    Arvin J skrev om Miljöpalatset
    Bra och snabb service!
    Rekommenderar deras tjänster!
  • Adrian J
    Adrian J skrev om Miljöpalatset
    Ett kanon företag som levererar det man lovat och följer de riktlinjer man själv följer som företagare.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Miljöpalatset
    Duktiga och väldigt hög servicenivå. Mycket tillmötesgående.
  • Georgios T
    Georgios T skrev om Miljöpalatset
    Riktigt serviceminded företag som jag anlitat vid flertal tillfällen, både till företagsstädning, i bostadsrättförening men även som hemstädning. Rekommenderas starkt
  • Anna-carin R
    Anna-carin R skrev om Miljöpalatset
    Mycket bra! Vänliga, snabba och väldigt serviceinriktade! Ger dom mina allra varmaste rekommendationer!!!
  • Katja Ö
    Katja Ö skrev om Miljöpalatset
    Trevlig tillmötesgående personal. Vi anlitar Miljöpalatset för städning i idrottshallar.
  • Hadi N
    Hadi N skrev om Miljöpalatset
    Vänligt och hjälpsamt! Brukar tjänsten hemstäd från miljöpalatset!
  • Madelene T
    Madelene T skrev om Miljöpalatset
    Bemötandet och viljan från ledningen har alltid varit bra. Dock har kvaliteten på städarna varit väldigt varierande. Tagit två år att hitta rätt.Men ledningen har varit mycket lyhörd.
  • Jan B
    Jan B skrev om Miljöpalatset
    Bemötandet är engagerat, mycket seriöst och positivt!
    Tjänsterna som köpts/köps är lokalvård på och i en sim och friskvårdsanläggning med tillhörande biytor!

Tjänsterna lever verkligen upp till förväntningarna och deras flexibilitet samt tillgänglighet är extraordinärt och de kan lösa extrainsatser om så behövs extremt bra!
  • Johnas A
    Johnas A skrev om Miljöpalatset
    Vi har haft Miljöpalatset som städfirma här påp Eriksdalsbadet i 16 år och vi är mycket nöjda med städningen och deras sätt att arbeta.
  • Peter M
    Peter M skrev om Miljöpalatset
    Jag rekommenderar alltid Miljöpalatset till mina kunder. Dom är snabba, vänliga och väldigt duktiga. Om någon inte är helt nöjd åtgärdas detta omedelbart. Service på högsta nivå! *****
  • Mathias D
    Mathias D skrev om Miljöpalatset
    Superservice och alltid trevliga
  • Victoria N
    Victoria N skrev om Miljöpalatset
    Bra bemötande från städledare och de övriga. Snabb leverans av städmaterial och bra priser.
    Lyhörda och bra med en kvalitets kontroll varje månad.
  • Fairdeal Group A
    Fairdeal Group A skrev om Miljöpalatset
    Mycket bra bemötande och mycket trevlig personal.
  • Payam S
    Payam S skrev om Miljöpalatset
    bra bemötande. Snabb o bra service
  • Siv B
    Siv B skrev om Miljöpalatset
    Alltid service inriktade och öppna för flexibla lösningar.
    Pålitliga i olika former av städ uppdrag.
  • Pelle H
    Pelle H skrev om Miljöpalatset
    Har alltid haft en bra kontakt under hela min avtalstid med Anestis. Lätta att ha att göra med !

Vretensborgsvägen 28, 126 30 Hägersten