MiljöRenen

Utmärkt flyttstädning. Rekommenderas

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 201 omdömen 4.5 av 201 omdömen
BadgeSevenYears

Vi har hemstädning via Viklunds städ och är så nöjda! De är flexibla, noggranna och alltid trevliga. Rekommenderas!

Carina K
Skrev om MiljöRenen

Jag har anlitat Miljörenen sedan hösten 2019 för städning av tre lokaler på totalt ca 800 kvm. Ordinarie städare är noggranna, trevliga, hjälpsamma och flexibla. Städansvarig är serviceminded över alla förväntningar. Ingenting är omöjligt. Han är lätt att nå och fixar mina önskemål snabbt. Miljörenen har ett stort miljö- och hållbarhetstänk vilket är avgörande för mig och de är dessutom prisvärda. Om det någon gång varit problem så är det när ordinarie städare är sjuka och de tar in en reserv, men även då har de snabbt åtgärdat om jag klagat. Miljörenen får gärna använda mig som referent.

Jonas K
Skrev om MiljöRenen

Flyttstädning. Allt va toppen!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 195 omdömen 4.9 av 195 omdömen
BadgeSixYears

Har använt Pribaltika vid 3 flyttar och de överträffar förväntningarna varje gång! Kan varmt rekommendera dem.

Jonatan W Jonatan W
Läs mer omdömen
Marcus B
Skrev om MiljöRenen

Flyttstädning. Bra städat till ett rimligt pris. Brist på kommunikation från företaget ang avtalad tid/dag vilket gjorde att företaget kändes oseriöst.

Caroline B
Skrev om MiljöRenen

Superbra bemötande och rent och fint! Vi bokade flyttstäd och blev supernöjda!

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 84 omdömen 4.7 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Martina K
Skrev om MiljöRenen

Bra och trevlig service! Vi var nöjda med städningen av vårt kontor.

Carina K
Skrev om MiljöRenen

Jag har anlitat Miljörenen som städföretag i drygt ett år och allt har fungerat över förväntan. Min kontaktperson är flexibel och tillmötesgående och ställer upp även utanför vad som avtalats. Han har även ett stort engagemang och föreslår förbättringar. Jag har "whatsapp"-kontakt med städerskan som också är engagerad över förväntan. Jag har samma återkommande städerska vilket är viktigt för mig.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1143 omdömen 4.7 av 1143 omdömen
Badge2024

Fönsterputsning - som motsvarade alla förväntningar på genomförande. Trevligt bemötande och bra pris. Rekommenderas varmt.

Lars Kristian P Lars Kristian P
Läs mer omdömen
Annica L
Skrev om MiljöRenen

Alltid att lita på Snyggt och prydligt! Alltid snabba svar och trevligt bemötande.

Filtrera omdömen