MiljöRenen

Rena Hem Stockholm
3.6/5 i betyg av 239 omdömen 3.6 av 239 omdömen

Carina K
Escreveu sobre MiljöRenen

Jag har anlitat Miljörenen sedan hösten 2019 för städning av tre lokaler på totalt ca 800 kvm. Ordinarie städare är noggranna, trevliga, hjälpsamma och flexibla. Städansvarig är serviceminded över alla förväntningar. Ingenting är omöjligt. Han är lätt att nå och fixar mina önskemål snabbt. Miljörenen har ett stort miljö- och hållbarhetstänk vilket är avgörande för mig och de är dessutom prisvärda. Om det någon gång varit problem så är det när ordinarie städare är sjuka och de tar in en reserv, men även då har de snabbt åtgärdat om jag klagat. Miljörenen får gärna använda mig som referent.

Jonas K
Escreveu sobre MiljöRenen

Flyttstädning. Allt va toppen!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 194 omdömen 4.9 av 194 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Marcus B
Escreveu sobre MiljöRenen

Flyttstädning. Bra städat till ett rimligt pris. Brist på kommunikation från företaget ang avtalad tid/dag vilket gjorde att företaget kändes oseriöst.

Caroline B
Escreveu sobre MiljöRenen

Superbra bemötande och rent och fint! Vi bokade flyttstäd och blev supernöjda!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1142 omdömen 4.7 av 1142 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Martina K
Escreveu sobre MiljöRenen

Bra och trevlig service! Vi var nöjda med städningen av vårt kontor.

Carina K
Escreveu sobre MiljöRenen

Jag har anlitat Miljörenen som städföretag i drygt ett år och allt har fungerat över förväntan. Min kontaktperson är flexibel och tillmötesgående och ställer upp även utanför vad som avtalats. Han har även ett stort engagemang och föreslår förbättringar. Jag har "whatsapp"-kontakt med städerskan som också är engagerad över förväntan. Jag har samma återkommande städerska vilket är viktigt för mig.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 141 omdömen 4.4 av 141 omdömen

Annica L
Escreveu sobre MiljöRenen

Alltid att lita på Snyggt och prydligt! Alltid snabba svar och trevligt bemötande.