Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Vallentuna Min Städare Stockholm
Rekommenderat företag 2016 - Min Städare Stockholm
Rekommenderat företag 2015 - Min Städare Stockholm

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, 186 36 Vallentuna — Visa karta

Min Städare Stockholm AB har lång yrkeskompetens och vi har de senaste 3 åren över 800 kunder.
Vi har så väl företag som privatpersoner som kunder och erbjuder byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning. Vi är bland annat Förstavalspartner till städning och flyttstädning åt fastighetsmäklare inom Stockholms län. Välkomna att be om offert!

Läs vad 49 kunder tycker om Min Städare Stockholm

• Charlotte B
    Charlotte B skrev om Min Städare Stockholm
    Ordning o reda, proffs på att städa. Noggranna o initiativrika. Flexibla med byte av städdagar då det behövs. Alltid samma tjejer som kommer, jag rekommenderar varmt! //Lotta
  • Eva B
    Eva B skrev om Min Städare Stockholm
    Jag är nöjd med flyttstädningen
  • Ida N
    Ida N skrev om Min Städare Stockholm
    Vi är nöjda med städningen, det såg jättefint ut!
  • Björn W
    Björn W skrev om Min Städare Stockholm
    Vänligt bemötande. De gjorde en mycket bra flytt städning, så man ville nästan flytta tillbaks.
  • Karin E
    Karin E skrev om Min Städare Stockholm
    Mycket bra städning till ett bra pris
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Min Städare Stockholm
    Jag har varit mycket nöjd hittills med Min Städare. Tamara på kontoret är lätt att ha att göra med och städerskan som har hand om mitt hem gör ett bra jobb. Det är underbart att komma hem till ett rent och snyggt hem och få tid över till annat.
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Min Städare Stockholm
    Mycket noggranna och proffsiga! Kommer anlita igen.
  • Ellika F
    Ellika F skrev om Min Städare Stockholm
    Tack,jag är nöjd med flyttyttstädningen!
  • Peter F
    Peter F skrev om Min Städare Stockholm
    Trevliga, allt flöt på bra. Flyttstädningen gjordes utan anmärkning
  • Peder S
    Peder S skrev om Min Städare Stockholm
    Gjorde ett mycket gott resultat med flyttstädningen, rekommenderas!
  • Gabor S
    Gabor S skrev om Min Städare Stockholm
    Vi kom snabbt överens om vad ska göras, tom kort varsel. Vi var nöjda med resultatet, det var noggrant städat.
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Min Städare Stockholm
    Jättebra på alla sätt och vis. Recommenders varmt!
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Min Städare Stockholm
    Trevliga och kompetenta. Levererade som avtalat. Rekommenderas!
  • Marie S
    Marie S skrev om Min Städare Stockholm
    Ej nöjd, inte städat enligt avtal
    2016-06-14 Tamara H svarar Marie S
    Hej Marie,
    Jag hoppades att du skriver en ny rekommendation, efter att vi skickade bilder till dig. Det var inte vårt fel att hantverkarna var i lägenheten efter städningen, det ingår inte i vår garanti. Trotts allt gick vi tillbaka o torkade igen köksbänken (det var ny byggdamm på), men kunde inte göra mycket mer, eftersom det var fullt med skräp (efter renoveringen som gjordes i badrummet, skyddspapper i hallen, mm.. nyligen efter städningen!). Hälsningar, Tamara
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Min Städare Stockholm
    Fick städhjälp snabbt såg bra ut. Dock meddelades inte att ett fönster inte gick att putsa.
  • Jennifer J
    Jennifer J skrev om Min Städare Stockholm
    Räddade en annars jobbig situation. Riktigt fint resultat!
  • Lena B
    Lena B skrev om Min Städare Stockholm
    Kompetent, snabb, flexibel betr ändrade tider för min beställning, ordentligt städat överallt.
  • Carl E
    Carl E skrev om Min Städare Stockholm
    Gav ett trevligt bemötande med snabba svar. Städade bra.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Min Städare Stockholm
    Första kontakten med er via telefon och mail var väldigt bra. Snabb återkoppling och många datum att välja mellan. Allt var super bra.
  • Violetta K
    Violetta K skrev om Min Städare Stockholm
    Bra service från koordinatorn. För nästa städningen har vi lite mera kräv, städarna måste vara mer noggranna.
  • Anna K
    Anna K skrev om Min Städare Stockholm
    Jätte bra städat och snabb hjälp
  • Maria C
    Maria C skrev om Min Städare Stockholm
    Hej,
    de var bra.
    Huset som de städade var inte så smutsig från början.
  • Annika F
    Annika F skrev om Min Städare Stockholm
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Min lägenhet var skinande ren och välstädad. Jag är enormt nöjd med allt ifrån det trevliga bemötandet till tjänstens utförande. Rekommenderas varmt!
  • Martin R
    Martin R skrev om Min Städare Stockholm
    Min Städare Stockholm putsade fönster och utförde städning till stor belåtenhet. De är seriösa och proffsiga.
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Min Städare Stockholm
    Kontakt via mäklaren som sålde vårt objekt
    2015-10-13 Tamara H svarar Gunilla W
    Hej Gunilla,
    vi har gjort en flyttstädning hos Er, som eran köpare har godkänt först, men två månader efter städningen kom hon med klagomål. Vi har garanti på vårt jobb, men inte så långt. Jag har förklarat för henne tex. att vi städar inte bakom badkaret, om badkarsfront är inte demonterat av kunden, därför "missade" vi städa där. Om hon märker fel inom kort tid, då åtgärder vi dessa kostnadsfritt, men det är svårt att göra nonting efter en så lång tid.. Jag känner lite så att det är orättvis att bedöma vårt jobb, eftersom vi visste inte om felet.
    Trots allt kom vi överens om att hon får en gratis fönsterputs, eftersom jag vill att alla mina kunder bli nöjda äntligen.

Med vänliga hälsningar,
    Tamara
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Min Städare Stockholm
    Pålitlig service och noggrann städning. Trevlig personal. Har städat hos oss i 1,5 år. Rekommenderas varmt.
  • Erling G
    Erling G skrev om Min Städare Stockholm
    Trevliga, bra jobb. Rent överallt.
  • Martin N
    Martin N skrev om Min Städare Stockholm
    Gjorde vad de skulle och gjorde det bra.
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Min Städare Stockholm
    Mycket bra bemötande, lätt att boka och nyckelhantering. Perfekt städning!
  • Robert E
    Robert E skrev om Min Städare Stockholm
    Pålitlig städfirma som vi använt i över 2 år.
    Vi är väldigt nöjda.
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Min Städare Stockholm
    Noggranna och mycket serviceinriktade, mycket ödmjuka och pålitliga! Jag kan start rekommendera bolaget. Birgitta Thörn//grundare av itrim
  • Ulla-britt B
    Ulla-britt B skrev om Min Städare Stockholm
    Bra bemötande för hemstädning. Enkelt att komma i kontakt för tidsbokning.
  • Anna B
    Anna B skrev om Min Städare Stockholm
    Bra städning och flexibel attityd!
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Min Städare Stockholm
    Trevliga och serviceinriktade. Städning utan anmärkningar.
  • Eva J
    Eva J skrev om Min Städare Stockholm
    Städarna är proffsiga och trevliga. Frågor och önskemål följs upp på ett bra sätt. De gör ett bra jobb och använder miljövänliga städprodukter och metoder. Kan rekommenderas!
  • Katrin P
    Katrin P skrev om Min Städare Stockholm
    Ett tryggt och otroligt bra utfört arbete.
  • Marie-louise L
    Marie-louise L skrev om Min Städare Stockholm
    Bra om än lite för ojämnt då jag haft fyra olika som städat på ca 1 1/2 år.
    Då alla inte pratar svenska eller engelska är det lite svårt att förklara vad de ska göra.
  • Josefin W
    Josefin W skrev om Min Städare Stockholm
    Tillmötesgående och punktliga. Informerar alltid om det blir ngn förändring i personal. Städar bra och öppna för synpunkter. Dessutom bra pris.
  • Petra S
    Petra S skrev om Min Städare Stockholm
    Min städare gjorde ett proffesionellt jobb med flyttstädningen av min lägenhet. De var trevliga och återkopplade snabbt över mail.
  • Mia R
    Mia R skrev om Min Städare Stockholm
    Dom var väldigt tillmötesgående vad gällde tid och rum. Klara besked om vad som ingick i priset och relativt billiga.
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Min Städare Stockholm
    Vi har haft en storstädning som var bra. Kan ej säga varken eller. Så här långt nöjd med deras insats
  • Lars Ö
    Lars Ö skrev om Min Städare Stockholm
    Fungerade utmärkt både initial kontakt och när man gick igenom vad som skulle göras i detta fall en flyttstädning .
    Utmärkt resultat och nöjda köpare av lägenheten som fick ta emot en välstädad lägenhet
  • Mattheus H
    Mattheus H skrev om Min Städare Stockholm
    Flexibla, duktiga och väldigt schyssta. Alltid tillgängliga och löser alltid med flytt/inför visning städning efter våra önskemål. Har rekommenderat Min Städare Stockholm till flera och kommer fortsätta göra det. /Mattheus Hanna Länsförsäkringar Fastighetsförmedling
  • George T
    George T skrev om Min Städare Stockholm
    Vi är jättenöjda med vår städning hemma som vi har löpande. Rekommenderar varmt.
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Min Städare Stockholm
    Har anlitat Min Städare Stockholm flertalet gånger nu och är alltid väldigt nöjd! Tipsar dem vidare till alla som behöver hjälp med städning såväl privat som till företag.

/Anneli Strandberg
  • Martin F
    Martin F skrev om Min Städare Stockholm
    Vi är mycket nöjda med deras jobb för våra kunder på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Danderyd, Täby och Vallentuna!
  • Johan F
    Johan F skrev om Min Städare Stockholm
    Vi har anlitat Min städare för flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning. Det har fungerat mycket bra och varit helt enligt våra förväntningar. Via vårt mäklarföretag rekommenderar vi dem till våra köpare och säljare och har under flera år knappt fått ett klagomål. Jag rekommenderar dem varmt.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Min Städare Stockholm
    Oerhört proffsiga och lättillgängliga, rekommenderas varmt!
  • Representant för Peter Backlund
    Representant för Peter Backlund skrev om Min Städare Stockholm
    Jag tycker min städare sköter sig mycket bra. Det blir rent och fint. Om det uppkommit något problem så löser de problemet enkelt och effektivt. Kan rekommendera denna städfirma till andra!

TELLUSVÄGEN 43, 186 36 Vallentuna