Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Mini Spa, Kista Galleria

Mini Spa, Kista Galleria

Kista Galleria, 164 53 Kista — Visa karta

Välkommen till Mini Spa, troligen världens mest tillgängliga salong! Vi har även Sveriges bredaste utbud av behandlingar på ett och samma ställe! Välkommen till Mini Spa!

Här kan du få allt från mindre quick-fix-behandlingar när du har bråttom till djupgående och avslappnande behandlingar när du behöver lite egentid. Vi har något för varje tidpunkt och varje behov.

Mini Spa har växt sedan starten 2015 och idag har vi en stor salong i Kista Galleria med generösa öppettider och breda utbud. Hos oss får du en paus i vardagen oavsett om du vill göra en tandblekning, fransförlängning, ansiktsbehandling eller något helt annat. Vi erbjuder även bl.a. permanent make-up, vaxning samt spraytan.

När du köper något hos oss på Mini Spa går alltid 7 kr till Zelmerlöw & Björkman Foundation som hjälper utsatta barn få utbildning och en ljusare framtid.
Mån-Sön: 10:00-21:00

Läs vad 5 kunder tycker om Mini Spa, Kista Galleria

• Speranta P
    Speranta P skrev om Mini Spa, Kista Galleria
    Bra bemötande. Bra service. Trevlig och kunnig personal. Mycket nöjd med allt!
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Mini Spa, Kista Galleria
    Jag har gått till flera fransstylister men aldrig blivit så nöjd som nu. Muna är serviceminded, proffsig och en väldigt varm människa!!
    Jag kan varmt rekomendera henne och kommer för egen del aldrig att gå till någon annan.
    2017-04-27 Sylvester L svarar Caroline S
    Tackar ödmjukast för din fina kommentar och skickar vidare det till Muna.
    Välkomna snart igen!
  • Melissa C
    Melissa C skrev om Mini Spa, Kista Galleria
    Underbar personal som tar väl hand om en. Blir definitivt fler besök där!
    2017-04-25 Sylvester L svarar Melissa C
    Tack, Melissa! Varmt välkommen!
  • Therese B
    Therese B skrev om Mini Spa, Kista Galleria
    Mini spa är verkligen något ja skulle rekomenderade till kompisar och nära! Jätte trevligt personal som verkligen försöker göra de bästa för kunden! En härlig salong men bra atmosfär.

Stort kan för att jag får vara en kund hos er!!
    2017-04-19 Sylvester L svarar Therese B
    Tack för de fina orden, Therese.
    Vi ses snart igen och stort tack till dig, för det är pga er som vi hela tiden vill framåt!
  • Maria J
    Maria J skrev om Mini Spa, Kista Galleria
    Väldigt duktiga på sitt jobb, mysig salong. Väldigt bekvämt
    2017-04-14 Sylvester L svarar Maria J
    Tack, Maria.
    Önskar er en fantastisk påsk!

Kista Galleria, 164 53 Kista