Mobility Motors Haninge

Snittbetyg
4.1
Ring 08-509 241 97 Dela

Om företaget

Välkommen till Svenska Bilgruppen Haninge! Tidigare Svenska Bilgruppen AB Vår målsättning är att sälja bra, begagnade bilar till konkurrenskraftiga priser. Vi har många års erfarenhet av bilbranschen och erbjuder både trygghet och god service. Alla bilar är dessutom noggrant undersökta och rekonditionerade av vår verkstad....

271 omdömen om Mobility Motors Haninge

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 271 omdömen med 4.1 i snittbetyg
Daniel H
Skrev om Mobility Motors Haninge

Jag köpte en Volvo XC60 som hade fel på kameran i framrutan (vilket kom fram efter att en pålitlig Volvofirma tittat på problemet). Säljaren Michael lovade att detta skulle åtgärdas och han anlitade en egen firma. Det drog ut på tiden och varje gång jag hörde av mig så stod bilen på verkstaden och väntade på reservdel! Det tog 1 månad och jag blev tvungen att få be om att bilen levererades till mig. Säljaren lovade att jag kunde använda en egen firma som kunde åtgärda felet och Svenska Bilgruppen (Mobility Motors) skulle...

Anders Jan Tage H
Skrev om Mobility Motors Haninge

Köpte en V70 2014 i mellandagarna hos Mobility Motors Haninge. Före försäljningen noterade jag en saknad list vid vindrutan, så Michael Kilian la in i kontraktet att listen skulle beställas av dom och sedan skickas till oss. Dagen efter köp noterade jag att dieselvärmaren inte fungerade. Pratade med Michael och bokade tid hos Bilia. Där konstaterades fel på motorns termostat samt avgasröret till värmaren. Detta åtgärdades utan att jag betalade ett öre. Listen kom någon dag senare och passade perfekt. Michael svarade alltid...

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för trevlig läsning Anders, vi ser till att Michael får ta del av detta omdöme! Varmt välkommen åter. MVH Haninge

Lisa Emmy Wilma O
Skrev om Mobility Motors Haninge

Tack för superbra service och hjälp vid köp av ny bil!

Tack för trevlig läsning Lisa, du är varmt välkommen åter! MVH MM Haninge

Martin Olof Andreas N
Skrev om Mobility Motors Haninge

Bra bemötande och service. Fick snabb hjälp av en säljare (Jonathan) att värdera min bil, jag kommer göra en affär när rätt bilmodell som möter mina krav finns tillgänglig. Rekommenderas!

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint omdöme Martin, vi finns här när rätt bil finns för dig! MVH MM Haninge

Noor Z
Skrev om Mobility Motors Haninge

Jätte fint bemötande av Daniel Sanz. Kunnig & professionell. Tack för hjälp!

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för 5/5 möjliga Noor, vi ser till att Daniel nås av detta omdöme! MVH MM Haninge

Sean S
Skrev om Mobility Motors Haninge

Köpte en bmw på Svenska Bilgruppen Haninge. Bilen var över all förväntan och säljaren Daniel Sanz var riktigt bra på sin Sak, väldigt kunnig och kunde svara på alla frågor man hade om bilen.

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för ert omdöme Sean, vi ser till att Daniel nås av detta omdöme! Grattis till er nya bil. MVH MM Haninge

Said Ahmad K
Skrev om Mobility Motors Haninge

Bästa grabben som säljare alltid trevligt och OPEN som person samt professionellt på sitt yrke det går att lita på han, heja min broder Michael <3

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för trevlig omdöme Said, vi ser till att Michael nås av detta! MVH MM Haninge

Ida Jasmine J
Skrev om Mobility Motors Haninge

Tack Michael Kilian för ett alltid bra bemötande och professionell hjälp. God Jul & Gott nytt år.

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint omdöme Jasmine, vi ser till att Michael nås av detta! MVH MM Haninge

Anton H
Skrev om Mobility Motors Haninge

Bra och smidig affär, rekommenderar starkt! Stort tack till Michael för en exceptionell service. 10/10

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för trevlig omdöme Anton, precis så det ska vara att köpa bil hos oss. Vi ser till att Michael nås av detta! MVH MM Haninge

Jens Elliott E
Skrev om Mobility Motors Haninge

Sjukt grym affär! Tack Michael för grym service 🌟🌟 Rekommenderas!

Härlig läsning Jens! Vi ser till att Michael nås av detta! MVH MM Haninge

Jamile E
Skrev om Mobility Motors Haninge

Tack för en smidigt och bra affär, fick så bästa servicen av Michael!!

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint omdöme Jamile, vi ser till att Michael nås av detta omdöme! MVH MM Haninge

George G
Skrev om Mobility Motors Haninge

Har köpt två bilar av Michael på Bilgruppen nu. Otroligt duktig och tålmodig säljare. Det märks att stor tyngd läggs på service, och inte bara pusha på kunder att köpa bil. Har rekommenderat Bilgruppen och Michael till flera bekanta, alla väldigt nöjda med bemötandet. Och så ligger bilarna billigast på marknaden!

Oskar Dag H gillar detta
Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint omdöme George, vi ser till att Michael nås av detta omdöme och fina ord! MVH MM Haninge

Connor Graham R
Skrev om Mobility Motors Haninge

Bra köpupplevelse hos Svenska Bilgruppen. Michael var kunnig, vänlig och gjorde allt smidigt. Tacksam och supernöjd med min nya bil.

Svar från Mobility Motors Haninge

Stort grattis till er nya bil Connor, precis så smidigt ska det vara att köpa bil! Vi ser till att Michael nås av detta. MVH MM Haninge

Jenny V
Skrev om Mobility Motors Haninge

Köpte en Mercedes-Benz A klass av Michael. Proffsigt bemötande!

Svar från Mobility Motors Haninge

Grattis till er nya bil Jenny, vi ser till att Michael nås av detta! MVH MM Haninge

Andreas S
Skrev om Mobility Motors Haninge

Köpte en Ford Focus av säljaren Michael Kilian. Troligtvis det bästa bemötande jag någonsin fått vid ett bilköp. Michael var lyhörd och gjorde allt för att göra mig som kund nöjd. Som pricken på i bjöd han även på vinterdäck! Tack Michael! Jag vet vem jag kommer ringa nästa gång det är dags att köpa bil 🤩👑.

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för trevlig läsning Andreas, vi ser till att Michael får höra denna positiva feedback! MVH MM Haninge

Tracy R
Skrev om Mobility Motors Haninge

Thank you Michael for an effortless and easy experience buying our vehicle

Oskar Dag H gillar detta
Svar från Mobility Motors Haninge

Thank you Tracy for 5/5, glad to hear everything went smoothly, we'll make sure this review gets to Michael. Best regards, MM Haninge

Johan L

Tack Michael Kilian för bra bemötande och service

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint omdöme Johan, vi ser till att Michael nås av detta! MVH MM Haninge

Nicklas Y
Skrev om Mobility Motors Haninge

Proffsigt bemötande av Jonathan när vi behövde hjälp med nya vinterdäck till båda våra bilar. Snabb och smidig affär!

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för trevlig läsning Nicklas, vi ser till att Jonathan nås av detta! MVH MM Haninge

Antony Christensson Consulting Ab A

Trevlig personal. Kanske inte är helt nöjd med produktbeskrivningen men annars ok.

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för ert omdöme, mejla gärna till garanti@bilgruppen.se och beskriv kort vad du inte är nöjd med så kanske vi kan hjälpa till! MVH MM Haninge

Ivan T
Skrev om Mobility Motors Haninge

En trygg och smidig bilaffär. Fick bra hjälp av Daniel som var väldigt sakkunnig.

Kim F
Skrev om Mobility Motors Haninge

Trevligt bemötande och bra service från er säljare Daniel. Tog sig tid och hittade precis rätt bil med rätt utrustning.

Erica M
Skrev om Mobility Motors Haninge

Köpte bil av Daniel Sanz som var professionell och kunnig. Är mycket nöjd med bemötande och affär.

Daniel A
Skrev om Mobility Motors Haninge

Köpte en bil av Daniel Sanz. Otroligt sakkunnig och tillmötesgående säljare. Rekommenderar både företaget och dess personal. Och bilen den går bra.

Zeljko M
Skrev om Mobility Motors Haninge

Köpte en bil av Daniels Sanz, bra bemötande, nöjd med hela affären...

Katarina Linnéa T
Skrev om Mobility Motors Haninge

Gick in och letade bil.. Hittade dock ingen som passade mig men fick bra proffs hjälp av Jonathan! :) Tack för bra och trevlig service! Jag kommer tillbaka :D

Erik Gustaf E
Skrev om Mobility Motors Haninge

Jag köpte en bil som det redan dagen efter blev problem med, och efterspelet är under all kritik. D.v.s absolut NOLL intresse av att försöka lösa detta. Jag fick själv åka till en verkstad, eftersom jag köpt en extra garantiförsäkring blev jag hänvisad till en specifik verkstad. När jag skulle hämta ut bilen fick jag reda på att försäkringen inte täcker felet. Har fortfarande efter ytterligare två veckor inte fått tag i säljaren. Ligger ute med 4800.- och felet kvarstår fortfarande! Så om det funnits ett ännu sämre betyg hade det blivit det.

Per Håkan S
Skrev om Mobility Motors Haninge

Ok. Ingen hälsade mig välkommmen. Försäljaren började mefd att berömma min inbytesbil. Sen fick jag ett skambud. Jag erbjöds vinterdäck utan fälg. Han visade upp ett fräsht. Men jag fick 2 äldre. Bilen jag köpte bra. Väldigt dåliga avtal om jag ville boka bilen

Hamza H
Skrev om Mobility Motors Haninge

Usel säljare, bra pris. Säljaren var ej tillmötesgående eller sakkunnig, väldigt likgiltig över uppgiften.

Maria S
Skrev om Mobility Motors Haninge

Toppenbra bilfirma! Snabbt och smidigt att köpa en Bill!

Patric R
Skrev om Mobility Motors Haninge

Mycket proffsigt bemötande. Och trevligt! Köpte min andra bil från svenska bilgruppen i Haninge nyligen. Nöjd som vanligt.

Sara Elisabet K
Skrev om Mobility Motors Haninge

Försökte få tag dem dagen efter köp fick inget svar ,ringde och smsa , bilen började strula i samband med att vi lämnade handlaren. ( byte av kopplingscylindrar 25000 kr) hade tur som fick igenom det på den den tillfälliga bilförsäkring som ingick i bil köpet.

Helén S
Skrev om Mobility Motors Haninge

Köp och försäljning funkade perfekt.

Tobe Darko K
Skrev om Mobility Motors Haninge

Positivt och trevligt bemötande med stark engagemang

Lars Gustav Bergeton L
Skrev om Mobility Motors Haninge

Daniel Sanz va helt underbar!

Rasmus N gillar detta
Benjamin Consulting Ab B
Skrev om Mobility Motors Haninge

Sålde en bil. Snabb och smidig affär. Inget prutande eller krångel på plats. Express banköverföring så man ser pengarna innan man lämnar ifrån sig nycklarna. De hämtar på plats. Otroligt bekvämt och smidigt. Rekommenderas.

Noel T
Skrev om Mobility Motors Haninge

att ljuga, att lura folk, att lova med en sak pch sen du får ett helt annat.

H2 Trädfällning H
Skrev om Mobility Motors Haninge

Redan från första kontakt kände man att säljaren var otroligt kunnig, Linda Hedman som hjälpte oss med denna affär har under flera år hjälp oss att hitta rätt bil utifrån våra önskemål. Vi kommer även i fortsättningen kontakta Linda med vår önskemål, detta då vi vet att vi får rätt hjälp och en bil vi kommer bli nöjda med. Återigen stort tack till stjärn säljaren Linda Hedman

Lars Thomas G
Skrev om Mobility Motors Haninge

Orutinerad personal, levererade fel saker. Efter återbesök, inget som helst intresse för någon kompensation eller ursäkt.

Kerstin Anna Camilla S
Skrev om Mobility Motors Haninge

Mycket bra bemötande vid bilköpet. Blev tyvärr ett motorfel efter en dryg månad.. Skickade då över alla papper ifrån bilfirman och försökte att nå bilförsäljaren men gick inte att nå varken via telefon el mail. Mycket dåligt!

Conny G
Skrev om Mobility Motors Haninge

Blev bra bemött av trevligoch kunnig säljare!,jag köpte en bil och har köpt bil hos er förut också och är väldigt nöjd med svenska Bilgruppen i helhet

Harri K
Skrev om Mobility Motors Haninge

Bra och trevligt bemötande,mycket snabb och smidig affär //Harri

Matti Juhani S
Skrev om Mobility Motors Haninge

Det var en del fel på bilen, men Sv bilgruppen tog sitt ansvar och lagade felen utan kostnad. Numera hör det till undantagen att en bilförsäljare tar sitt ansvar. Trevligt bemötande vid alla kontakter.

Ari A
Skrev om Mobility Motors Haninge

Trevligt och proffsigt bemötande. Snabb hantering när jag sålde min bil.

Per E
Skrev om Mobility Motors Haninge

Bra och smidig bilaffär. De gav ett rimligt bud för min bil och affären avslutades utan problem. Full pott hade dom fått om dom hade haft en betalningslösning där pengarna hade varit på mitt konto direkt. Nu tog det en halvtimme innan jag såg pengarna och ville släppa bilen. Trevliga medarbetare.

Bengt B
Skrev om Mobility Motors Haninge

Bra bemötande och en enkel affär.

Hoda K
Skrev om Mobility Motors Haninge

Tog mina bilskatt pengar, dom berättade aldrig att jag måste ställa av bilen själv om skattepengarna ska komma tillbaka till mig 😡

Fredrik L
Skrev om Mobility Motors Haninge

Bra service av säljaren men något lång väntetid (faktiskt vid både köp och leverans). Vi känner oss nöjda med både service och köp

First-Name L
Skrev om Mobility Motors Haninge

Trevliga och lätta att nå vid köp men omöjliga att få kontakt med efter bilköp. Det roliga är att de medger att det har blivit fel från deras sida men de är inte intresserade av att göra rätt för sig och när man ber att få diskutera ärendet med anläggningschefen gör han sig otillgänglig. Dessutom handlar det om en skitsak som inte kostar dem något. Verkligen måna om sina kundrelationer!

Svar från Mobility Motors Haninge

Hej Poyan, Ser att du köpt bilen hos oss för drygt 3 år sedan, skicka gärna en förklaring vad du önskar hjälp med till garanti@bilgruppen.se så kanske vi kan få rätsida på ärendet! MVH Svenska Bilgruppen

Isabelle A
Skrev om Mobility Motors Haninge

De köpte min bil och det blev en smidig affär. Simon R hade ett professionellt bemötande och en väldigt bra kommunikation. Rekommenderas!

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för trevlig läsning Isabelle, vi ser till att Simon nås av detta! MVH Svenska Bilgruppen

Amarildo S
Skrev om Mobility Motors Haninge

Bra affären gick smidigt 👍 det va lätt och komma i kontakt och att de hämtade bilen hemma . Rekomenderat

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för trevligt ömdöme Amarildo, precis så det ska gå till! MVH Svenska Bilgruppen AB

Filtrera omdömen