Deisam Sulayman

• Peter W köpte sin lägenhet med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma

2020-07-04

3:a
    Råcksta
    En glad och kunnig mäklare som visade mig en fin lägenhet i Råcksta och som har varit stödjande i hela processen med inköpet. Jag har blivit mycket positivt bemött och han har mött mina förväntningar på alla sätt. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Ante L sålde sin lägenhet med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma

2020-05-26

Beckomberga
    Med hjälp av Deisam från MOHV så lyckades vi få våran lägenhet såld till ett bra pris och känner att vi fått en service i topp klass från Start till slut.

MOHV kommer vara ett självklart första val vid nästa försäljning utan frågetecken. Läs mer
  • Jonas N köpte sin lägenhet med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma

2020-05-22

Beckomberga
    Mycket trevlig mäklare som på ett tydligt sätt gick igenom objektet och var tydligt i sin kommunikation kring köpet av bostaden.

Hade inga direkta förväntningar, men gillar mäklare som är naturliga och trevliga i sin approch, Desisam uppfyllde detta till fullo.

Bra upplevelse! Läs mer
    Deisam S gillar detta
  • Rose-marie T sålde sin lägenhet med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma

2020-05-06

Blackeberg
    Mycket seriös. Positiv och intresserad.Fick snabbt förtroende för honom; såg lägenhetens potential, fördelar etc. inför en försäljning av en tvåa i Blackeberg. Deisam uppfyllde och genomförde de planer vi kommit överens om och det gav förväntat resultat.
    En ambitiös mäklare som visade stor entusiasm för sitt uppdrag till min fulla belåtenhet. Läs mer

Senaste försäljningarna

Funäsgatan