Deisam Sulayman

Deisam Sulayman

Deisam Sulayman är mäklare på MOHV Bromma

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Deisam Sulayman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 18 omdömen sedan 2019-11-27. Deisam Sulayman har haft 10 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

18 omdömen om Deisam Sulayman

• Mycket bra! Fint samarbete och vilja
    Henrik Mattias B sålde sin lägenhet med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    • 3:a
    • 59.0 m²
    • Blackeberg
    2020-10-20
  • Köpt en 3a i Blackeberg. Mäklaren har varit lätt att snacka med, han har varit bra på att ge information på ett snabbt och smidigt sätt. 5/5 upplevelse
    Linus B
    Linus B köpte sin lägenhet med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    • 3:a
    • 59.0 m²
    • Blackeberg
    2020-10-20
  • Köpt kedjehus i Kälvesta. Seriöst intryck och ett tålmodigt hanterande av affären. Vi är köpare och har inte haft några särskilda förväntningar på säljarens rep. Nöjda med hur saker gått tillväga.
    Simon H köpte sitt hus med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    2020-10-05
    • 127.0 m²
    2020-10-05
  • Jag har varit jätte nöjd med mäklaren. Deisam har varit engagerad och jag har fått bra med återkoppling av honom sedan start till slut. Försäljningen gick smidigt och båda partnerna blev nöjda. Jag upplevde att mäklaren gjorde ett professionellt arbete även när det kommer till fotograferingen av lgh. Jag kommer att rekommendera Deisam till alla
    Rafi M sålde sin lägenhet med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    2020-10-02
    • 46.0 m²
    • Ursvik
    2020-10-02
  • Proffsig och lyhörd mäklare med stenkoll på området jag skulle köpa i och stort engagemang!!!
    Mary A köpte sin lägenhet med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    2020-09-21
    • 46.0 m²
    • Ursvik
    2020-09-21
    Va kul att du gillar min service! Grattis till din nya bostad Mary!

Deisam S

• Jag har sålt min lägenhet mha Deisam Sulayman på MOHV Bromma. Jag är väldigt nöjd med försäljningen och min mäklare. Deisam är trevlig, lyhörd, tillmötesgående och professionell! Kan varmt rekommendera!
    Aida A sålde sin lägenhet med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    2020-09-15
    • 37.0 m²
    2020-09-15
    Tack för rekommendationen :) och tack för fint bemötande och stort engagemang från din sida! Lycka till med jakten på en ny spännande bostad!

Deisam S

• Vi köpte vårt hus genom Deisam och han har varit väldigt hjälpsam genom hela processen. Väldig trevlig, gav bra svar på våra frågor och även gett oss bra med information. Han har svarat snabb och vart tillgänglig. En professionell och förtroendeingivande mäklare. Vi rekommenderar Deisam varmt :)
    Mona S köpte sitt hus med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    2020-09-13
    Jag är övertygad om att ni kommer trivas till fullo i ert nya hus. Grattis och lycka till med renoveringen :) Tack Mona för fint omdöme!

Deisam S

• Jag och min Sambo gjorde våran första Husköp och Deisam hjälpte oss uppfylla den drömmen! Han var en oerhörd professionell, genuin och trevlig person. Vi fick all den information vi behövde om huset och kan varmt rekommendera honom! Vi kommer hålla kontakten med honom som val av mäklare i framtiden också! Tack :)
    Nejat N köpte sitt hus med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    2020-09-13
    Tack för rekommendationen! Det är alltid speciellt med första husköpet och vad roligt att ni är nöjda! Tack själva för er flexibilitet! Vi ses den 8/10 :)

Deisam S

• Sålde en bostad i Skärholmen, Stävholmsgränd 64. Mäklaren Deisam va supertrevlig, väldigt hjälpsam, samt otroligt informativ. Han förklarade varje steg vi gjorde när vi sålde huset, tydligt och vad som händer genom hela processen. Jag kände mig säker att Deisam sålde mitt Hus och är verkligen den bästa mäklaren jag har någonsin haft.
    Hussain A sålde sitt hus med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    2020-09-13
  • Sålde min 2:a i Råcksta på bottenplan med stor altan. Fotona som togs blev helt fantastiska. Jag var orolig förstås men blev väldigt proffsigt bemött och fick väl underbyggda svar på alla mina frågor. Han hade underlag från försäljningar från området som underlag för diskussion. Allt mycket väl förberett. Har hållit kontakt med mig per telefon fortlöpande. Kan verkligen rekommendera honom i framtiden.
    Elisabet Å sålde sin lägenhet med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    2020-08-17
    • 64.0 m²