MOHV Burlöv

MOHV Burlöv

Välkommen till MOHV Burlöv!

Bor du i Arlöv, Alnarp, Lomma, Åkarp, Nordanå, Valdemarsro, Sedevang, Riseberga, Kabbarp eller Görslöv med omnejd? Är det dags att skaffa ny bostad eller vill du bara sälja din nuvarande bostad.

Oavsett vilken situation du befinner dig i så finns vi på MOHV Burlöv tillgängliga för dig. Vi har blivit ett tydligt alternativ till traditionella mäklarkedjorna.

Vi håller alltid hög kvalitet och har god lokalkännedom. Vi erbjuder dig personlig service i toppklass!

Läs vad 414 kunder tycker om MOHV Burlöv 2

2022-11-25 Verifierad kund
    Mäklaren Christina bemötte oss på det bästa sättet man kan bemöta någon, vi fick all uppmärksamhet och all hjälp vi behövde. Det var även smidigt att komma i kontakt med henne. Våran förväntningar var såklart att få uppmärksamheten för att känna oss säkra för att ta de steget och det fick vi med all respekt. Vi är rätt glada med mäklaren och lägenheten, all lycka till Christina.
    • Kroksbäck
    2022-10-29 Verifierad kund
    Christina är en professionell mäklare som levererar det hon säger, hennes värderingar stämmer det hon värderar lägenheten för. Hon är en mäklare man kan nå ganska snabbt och hon är väldigt positivt. Detta är inte första gången Christina har sålt min lägenhet och det är definitivt inte den sista heller😀
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2022-10-17 Verifierad kund
    He wae great and excellent.
    Showed the house in good way and explain all things very clearly
    2022-10-17 Verifierad kund
    Fantastisk människa som verkligen gör allt som står i sin makt för att båda parterna ska känna sig trygga i en bostadsaffär. Ger ett lugnt och tryggt bemötande som gör man får förtroende för honom direkt. Jag köpte lägenheten av Daniel, och blev de självklara valet när lägenheten skulle säljas.
    Kan varmt rekommendera Daniel av hela mitt hjärta!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    Trevlig och hjälpsam
    Tillmötesgående
    2022-10-15 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, jätteduktig mäklare
    2022-10-15 Verifierad kund
    En duktig erfaren mäklare. Trevlig och lätt att samarbeta med. Har sålt med henne tidigare. Kan varmt rekommendera henne.
    2022-10-03 Verifierad kund
    Daniel helped us sell our flat. He made the procedure very smooth and communicated with us swiftly at every step of the way. We had a really good experience working with him and would recommend him to others too.
    • Sorgenfri
    2022-09-18 Verifierad kund
    Rak och tydlig, bra kontakt angående försäljningen
    • Nobeltorget
    2022-09-16 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kunnig och engagerad i att göra ett bra jobb
  • Irene B
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius en del av MOHV Hyllie
    • Kroksbäck
    2022-09-01 Verifierad kund
    Jag har bara positiva saker att säga om Christina när det gäller visning av lägenheten och bemötandet samt den hjälp vi fick när vi bestämt oss för lägenheten. Trots att priset var mycket högre änder vi tänt från början.
    Jag respekterar att hon tycktes vara mer på säljarens sida när det gäller priset på lägenheten eftersom det var en barnfamilj som skulle sälja. Jag blev dock lite besviken på att det inte fanns något förhandlingsutrymme alls runt utgångspriset, eftersom det finns ett mycket stort utbud sv lägenheter just nu.
    Samtidigt visar det väl okså att hon är en duktig mäklare. Jag tycker dock inte att hon ska säga i förväg att hon intet tror att säljaren accepterar ett lägre bud. Som köpte hade jag velat känna att jag gjort en bra affär med åtminstone 100.000 i prutmån.
    Jag hoppas att det kommer att visa sig vara värt besväret.
    Christina svarar ba på alla frågor jag kommit med i efterhand. Vi hoppas på en fortsatt bra kommunikation när det gäller framförhållning- att vi får veta i god tid när inflyttning kan ske- helt två månader innan, pga uppsägning av annan lägenhet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    • Toftanäs
    2022-08-29 Verifierad kund
    Trevlig. Informativ. Ordentlig. Diplomatisk
    • Västra Hamnen
    2022-08-28 Verifierad kund
    Blev bra bemött genom hela processen och trots sämre marknad än planerat så kämpade Christina på bra med visningar varje vecka. Rekommenderas starkt även framförallt vid trögare marknad då Christina inte ger upp!
    2022-08-26 Verifierad kund
    Vi är så tacksamma att vi valde Daniel som sålde vår lägenhet. Allting flöt på från början till slut, höll oss alltid uppdaterade i hela processen. Daniel är så engagerad i sitt arbete och levererade i alla detaljer. Dig kommer jag alltid att rekommendera helhjärtat!
    • Dockan
    2022-08-19 Verifierad kund
    Henrik är en super trevlig mäklare som absolut uppfyller våra förväntningar som säljare och bemötte potentiella köpare på ett väldigt bra sätt med :)

Stor rekommendation om ni letar efter en mäklare som inte bara ser till att nåt blir såld men har också en fin personlighet :) Skulle absolut ber honom igen att hjälpa. Tack!
    • Sorgenfri
    2022-08-16 Verifierad kund
    Jag bor i Göteborg i dagsläget. Jag bokade därför en visning i kontakt med mäklaren eftersom jag inte kunde komma på tiderna som var upplagda. Han skrev att den skulle vara privat. Sen såg jag på hemnet att den var upplagd där. När jag kom på visningen hade mäklaren inte skrivit upp mig. Dåligt första intryck av den anledningen. Sen har han skött allt jättebra och jag väldigt nöjd med den hjälp jag fått. Jag har kunnat kontakta honom i olika frågor och han har förklarat allt jag behöver göra. Jag är därför nöjd.
    • Holmeja
    2022-08-15 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av mäklaren, hon var väldigt trevlig och hjälpsam. Vi trodde att försäljningen av huset skulle gå snabbt men de rådande omständigheterna med inflationen bromsade en del. Däremot kunde mäklaren justera priset på huset och med god rådgivning samt förhandling med spekulanter så kunde det lösa sig till slut.
  • Martina V
    • Västra Hamnen
    2022-08-10 Verifierad kund
    Letar du efter en jordnära, proffsig och förtroendeingivande mäklare så är det Henrik du ska anlita. Han är alltid väldigt påläst gällande sina objekt och har en mångårig och gedigen kunskap inom mäkleriet. Jag har vid flera tillfällen anlitat Henrik och han har överträffat mina förväntningar vid varje tillfälle och det är också därför som jag rekommenderar honom till alla jag känner.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande, spot on vad gäller värdering och en lyhörd person. Han hade förberett sig väl, inför vårt första möte. Jag kommer att rekommendera Daniel till mina vänner och bekanta när de skall sälja.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Lätt att få tag. Kompetent och trevlig.
    2022-08-04 Verifierad kund
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💐💐💐💐💐💐💐💐
    Tack så mycket för det Abdullah! :) Christina Ovallius
  • Bahman K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2022-08-02 Verifierad kund
    Mycket bra med förklaring och hjälpsamma
    • Nobeltorget
    2022-07-24 Verifierad kund
    Tydlig, effektiv och tillgänglig.
    • Åkarp
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med MOHV och Christinas hantering av vår försäljning. Från första kontakt till såld bostad har allt rullat på över förväntan! 😃👌🏻
  • Elin M
    • Pildammarna
    2022-06-10 Verifierad kund
    Både köpt och sålt bostadsrätt via Henrik. Professionell och tillgänglig - rekommenderar!
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    • Åkarp
    2022-05-27 Verifierad kund
    Toppen bemötande, Henrik är en jordnära och förtroende givande person och mäklare.

Under hela resan innan vi skrev på köpeavtalet, så kände vi längs hela vägen att vi hade ett bollplank och stöd. Vilken medförde en stor trygghet då det var ett stort steg för oss att ta som småbarnsfamilj.
    Henrik återkopplade väldigt snabbt kring alla frågor och funderingar som vi hade.

Vi ger våra varmaste rekommendationer att anlita Henrik som mäklare framgent.
    • Nydala
    2022-05-25 Verifierad kund
    Kompetent, ärlig och väldigt professionell. Ser till att både säljare och köpare är nöjda med affären från början till slut.
    • Hyllie
    2022-05-18 Verifierad kund
    Professionell, proaktiv, kunnig och lyhörd. Jag har tidigare många dåliga erfarenheter av mäklare, men Christina är verkligen en riktigt duktig och trevlig mäklare, som det är ett sant nöje att arbeta med.

Jag behövde aldrig ringa och jaga information, utan Christina återkopplade alltid självmant och inom överenskommen tid. Något jag verkligen uppskattat och som gjort försäljningen smidig.
    • Nydala
    2022-05-14 Verifierad kund
    Detta var min första försäljning. Mycket nytt men Henrik har koll på allt och det kändes tryggt att sälja. Trevlig och hjälpsam, besvarade alla mina frågor väl och jag kände mig väl informerad.
  • A S
    • Södertorp
    2022-04-07 Verifierad kund
    Mycket nöjda med Henriks insats för vår försäljning av vår lägenhet.
    • Södertorp
    2022-04-01 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande. Tog sig tid, hade svar på alla funderingar.
    Skicklig, rak och tydlig!
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2022-03-26 Verifierad kund
    Verkligen proffsig, trygg och lyhörd genom hela proccesen. Vi kände oss aldrig osäkra utan Daniels positivitet smittade av sig och man hade alltid ett leende på läpparna efter man varit i kontakt med honom. Vi rekommenderar starkt Daniel till alla som går i sälj o köptankar tror han kommer överträffa även era förväntningar. Bästa Daniel!
    • Klågerup
    2022-03-17 Verifierad kund
    Christina tog hand om vår försäljning på ett proffsigt och personligt sätt och vi är väldigt nöjda med hela processen. Inget är besvärligt och hon har svarat snabbt och engagerat på allt som dykt upp.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Informativ, kommunikativ, tydlig, trevlig, tillmötesgående! Toppen på alla sätt!
    2022-03-11 Verifierad kund
    Detta är tredje gången i rad som jag har anlitat Henrik för att sälja min bostad och han har inte gjort mig besviken en enda gång, snarare motsatsen.
    Han är väldigt trevlig, lugn och lätt att prata med och är väldigt bra på att återkoppla och följa upp.
    Dessutom har han hjälpt mig med tips och statistik kring objekt som jag själv vill köpa.
    Hade jag kunnat så hade jag gett 6/5 i betyg och jag är redan nu säker på att han också kommer få hjälpa mig nästa gång jag ska sälja.
    Malmös bästa mäklare utan konkurrens!
  • Olivia W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius en del av MOHV Hyllie
    • Klågerup
    2022-03-10 Verifierad kund
    Detta är tredje gången som jag möter Christina vid försäljning av bostad och bara det tycker jag säger sitt.
    Hon är proffsig, lyhörd och dessutom väldigt ödmjuk och trevlig. Hon är väldigt snabb på att återkoppla! Hon har helt enkelt att man kan tänka sig hos en mäklare plus lite till! Skulle aldrig tveka på att kontakta henne igen vid en försäljning!
    2022-03-09 Verifierad kund
    Henrik sålde precis en lägenhet åt oss och som köpare har jag bara positivt att säga om honom!

Henrik är mycket förtroendeingivande, tydlig och väldigt hjälpsam. Han visar på god erfarenhet och var mån om att alla skulle känna sig nöjda i processen och har varit mycket kommunikativ.

Jag rekommenderar honom varmt!
    2022-03-05 Verifierad kund
    Christina mötte mig med ett stort engagemang och vi kan endast säga positiva saker. Hon är en grym mäklare!! Hon levde upp och över våra föväntningar!
    2022-03-05 Verifierad kund
    Christina hjälpte mig att göra en snabb och smidig affär och jag upplevde henne som en väldigt engagerad och omtänksam mäklare. Jag slapp tänka på allt.
    Vid försäljning i framtiden kommer jag definitivt be Christina om hjälp!
    • Ribersborg
    2022-02-17 Verifierad kund
    Sympatisk, proffsig och lyhörd. Hon guidade men vi bestämde. Alltid ärliga raka svar som passar mig. Mycket enkel kommunikation helt enkel.
    Det var tryggt att köpa lägenheten via Christina, och därför valde vi att sälja via henne också, vilket visade sig vara en vinstlott!
    • Ribersborg
    2022-02-17 Verifierad kund
    Vi har bara positiva erfarenheter av Christina. När vi köpte vår lägenhet via henne kände vi stort förtroende. Därför ville vi gärna nyttja hennes tjänster vid försäljningen när vi sedan flyttade till annan ort 5 år senare. Hon har verkligen varit till stor hjälp och visat stor professionalism.
    2022-02-12 Verifierad kund
    Har köpt av Daniel innan och valde även Daniel när det var dags att sälja, grym kännedom om föreningen/området, enkel att ha att göra med och väldigt bra uppdatering från början till slut!
    2022-01-18 Verifierad kund
    Det har varit en jättebra service från start til slut . Jag har fått rekommendation från andra som har använt Christina - ock dom hade ândast bra erfarenheter med Christinas bolag . Jag var inte säker att det skulle gå så fort att sälja lägenheten - ock att priset skulle bli posetivt als . Hun fixade en handel fort - ock också et bra pris !! Super !!!
    2022-01-06 Verifierad kund
    Engagerad, pålitlig och proffsig.
    • Klagshamn
    2021-12-24 Verifierad kund
    Vi år så nöjda med allt Henrik har gjort för oss vid försäljning av vår bostad. Återkommer snabbt i alla frågor, engagerad och proffsig. Henrik var också ett stöd och god rådgivare i vårt köp av ny bostad. Bästa mäklaren helt enkelt!!!!
    • Burlövs Egnahem
    2021-12-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Tillgänglig vid frågor.
    Enkel och snabb process.

Rekommenderas!
    2021-11-23 Verifierad kund
    We were very happy with Daniel’s professionalism. Everything was done quickly and we got explanation for things we were not familiar with. I will recommend Daniel to anyone looking to sell an apartment.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2021-11-14 Verifierad kund
    Jag fick kontakt med D L genom köp av lägenheten. blev vänligt bemöt, han fick i uppdrag att sälja mitt hus. Han gav mig stora förhoppningar om ett högt pris, det visade sig att efterfrågan inte var så stor. Till sist fick jag utgångspris plus 5000 Kr
    D L visade hela tiden ett vänligt bemötande med ständig kontakt
    om vad som hände.
    Med vänliga hälsningar Lennart Karlsson
    • Vita Höja
    2021-11-11 Verifierad kund
    Go´och varm person. Jag rekommenderar verkligen henne.
    • Hyllie
    2021-11-03 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med hur Henrik gick tillväga i min lägenhetsförsäljning. Från första möte, genom hela processen fram till försäljning. 10 av 10!