MOHV Burlöv

MOHV Burlöv

Välkommen till MOHV Burlöv!

Bor du i Arlöv, Alnarp, Lomma, Åkarp, Nordanå, Valdemarsro, Sedevang, Riseberga, Kabbarp eller Görslöv med omnejd? Är det dags att skaffa ny bostad eller vill du bara sälja din nuvarande bostad.

Oavsett vilken situation du befinner dig i så finns vi på MOHV Burlöv tillgängliga för dig. Vi har blivit ett tydligt alternativ till traditionella mäklarkedjorna.

Vi håller alltid hög kvalitet och har god lokalkännedom. Vi erbjuder dig personlig service i toppklass!

Läs vad 369 kunder tycker om MOHV Burlöv 2

• Burlövs Egnahem
    2021-12-06
    Trevligt bemötande.
    Tillgänglig vid frågor.
    Enkel och snabb process.

Rekommenderas!
    2021-11-23
    We were very happy with Daniel’s professionalism. Everything was done quickly and we got explanation for things we were not familiar with. I will recommend Daniel to anyone looking to sell an apartment.
    2021-11-14
    Jag fick kontakt med D L genom köp av lägenheten. blev vänligt bemöt, han fick i uppdrag att sälja mitt hus. Han gav mig stora förhoppningar om ett högt pris, det visade sig att efterfrågan inte var så stor. Till sist fick jag utgångspris plus 5000 Kr
    D L visade hela tiden ett vänligt bemötande med ständig kontakt
    om vad som hände.
    Med vänliga hälsningar Lennart Karlsson
    • Vita Höja
    2021-11-11
    Go´och varm person. Jag rekommenderar verkligen henne.
    2021-11-03
    Jag är jättenöjd med hur Henrik gick tillväga i min lägenhetsförsäljning. Från första möte, genom hela processen fram till försäljning. 10 av 10!
    2021-11-01
    Professionell, hjälpsam, engagerad
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2021-10-27
    Snabb återkoppling. Snabb affär utan problem.
    • Gyllins Trädgård
    2021-10-25
    Christina är alltid väldigt tillmötesgående och snabb med att svara. Som helhet är vi nöjda med MOHV.
    • Kastanjegården
    2021-10-24
    She is very kind and gives nice advice
    • Kastanjegården
    2021-10-22
    Hej, Christina är jätte bra, och hjälpsam, när vi kontakta henne hon svarar på fin sätt .

Mvh/ Shadan
    • Gröndal
    2021-10-19
    Väldigt professionell mäklare som är ödmjuk, trevlig och målinriktad. Han överträffade våra förväntningar vad det gäller försäljningen och vi är väldigt nöjda med försäljningen. Vi kan varmt rekommendera Henrik till alla som går i tankarna att sälja sin bostad, man blir inte besviken. Henrik levererar!
    2021-10-15
    Han är en trevlig och hjälpsam mäklare.Daniel kan sitt jobb.Utan tvekan han ska lyckas i den branschen. Förväntningarna kanske var höga.Daniel gjorde sitt bästa. Professionellt utfört försäljning.
    • Nydala
    2021-10-11
    Bra bemötande och professionell. Jag kan starkt rekommendera honom.
    • Nydala
    2021-10-11
    Jag har blivit bemöt på ett bra sätt och han förklarade allt som står på papper och svarade klart på mina frågor så jag är nöjd.
    Tack😊🌹
    • Limhamn
    2021-09-21
    Henrik är en fantastisk duktig mäklare och har levererat på hög nivå! Han har alltid varit tillgänglig, mött våra behov och tillfört med sin professionella kunskap. Vi är jättenöjda med hans insats i vår försäljning och ger varma rekommendationer om honom till framtida säljare och köpare.
    • Midhem
    2021-08-26
    Bra bemötande . Hon har varit effektiv och skött sitt arbete på ett fint sätt. Kan gärna rekommendera henne.
    • Västra Hamnen
    2021-08-14
    Henrik gjorde ett riktigt bra jobb, hjälpte till med alla frågor och tog sig tid att hjälpa till med allt som behövdes. Jag kände att han gjorde sitt bästa för både köpare och säljaren. Har inget och klaga på.
    • Lorensborg
    2021-08-05
    Vi hade tur som träffade en mäklare som vi fick gott förtroende till.
    • Dammfri
    2021-08-04
    Professionell och bra bemötande. Skickar information/status kontinuerligt och håller bra kontakt.
    2021-07-26
    Henrik var en helt enastående mäklare som presterade över mina förväntningar. Lyhörd, transparant, social och alltid lätt att få kontakt med! Blev en smidig säljprocess med goda och snabba resultatet. Jag kan varmt rekommendera Henrik!
    2021-07-26
    Trevlig!
    Seriös!
    Behaglig att kommunicera med!
    Kunnig!
    Mycket bra kontraktsgenomgång!
    2021-07-22
    Daniel utsågs att vara mäklare för att sälja vårt hus på grund av sitt engagemang, vänlighet och ärlighet. Från dag ett var fokus och tydlighet på processen och faserna som skulle slutföras. Kommunikation och marknadsföring av försäljningen kommunicerades på ett presentabelt och prisvärt sätt.
    Vi kan starkt rekommendera MOHV och särskilt Daniel som din fastighetsmäklare, ärlighet och handling betyder allt!
    • Vikhem
    2021-07-22
    Daniel hjälpte oss att sälja vår lägenhet för något år sedan och nu när vårat radhus skulle säljas tog vi kontakt med Daniel igen. Han har ett förtroendeingivande bemötande och är alltid tillgänglig för frågor, han är ambitiös och ärlig. Vi kan varmt rekommendera Daniel.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2021-07-11
    Daniel is very passionate about his job, He explained everything very well. He is very professional.
  • Olivia W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius en del av MOHV Hyllie
    • Bulltofta
    2021-07-08
    Det är inte första gången jag träffar Christina då hon sålde mina föräldrars lägenhet tidigare. Redan då visste jag att hon skulle få uppdraget att sälja vår lägenhet i framtiden. Hon har allt man kräver hos en mäklare, professionalitet, tydlighet och framförallt super snabb återkoppling vilket är ett enormt plus hos mig för att känna trygghet och tillit till en mäklare. Kommer rekommendera Christina till alla nära och kära och jag tror inte det är sista gången vi träffar Christina när det kommer till försäljning av bostad :)
    • Dockan
    2021-07-07
    Mycket kompetent och erfaren mäklare. Christina sålde min lägenhet för exakta priset som jag ville ha. Är mycket nöjd!
  • Manochehr T
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2021-07-06
    Goda bemötande och trevlig personalmötet, ansvarsfull med respekt inom sina arbete.
    2021-07-03
    Professionell!!
    Det kändes väldigt tryggt med Henrik. Han är super trevlig och alltid snabb på att svara vid frågor och funderingar! Skulle rekommendera honom för en lugn, trygg och ärlig försäljning.
    Behövs fler mäklare som Henrik :)
    2021-07-02
    Trevligt bemötande under hela processen.
    Enkel att kommunicera med.
    • Triangeln/Rådmansvången
    2021-07-02
    She was very friendly and accommodated us well during the visning and the contract signing
    • Triangeln/Rådmansvången
    2021-06-30
    Mycket trevligt bemötande och försäljningen av min lägenhet gick snabbt och smidigt
    2021-06-23
    Daniel år en hårt arbetande, resursfull och framgångsrik mäklare. Han är alltid leende och pratsam. Han är tillmötesgående. Köp och försäljning skedde snabbt, så jag skulle rekommendera Daniel till alla som vill köpa eller sälja ett bostad.
    2021-06-21
    Han jätte snäll och duktigt. Jag nöjd och glad
    • Lönngården
    2021-06-20
    Bra samarbete. Vi hade samma förväntningar till bostaden
    2021-06-18
    Daniel har varit väldigt professionell sedan första samtalet vi hade.
    Väldigt tydligt med allt.
    Super trevlig och bra kundbemötande.
    10/10 :)
    2021-06-18
    Henrik var vänligt bemötande och vi fick förtroende för honom med det samma. Kontakten och köpet av lägenheten var tydlig, snabb och all over en fantastisk upplevelse!
    2021-06-18
    Trevlig, tillmötesgående och proffsig. Stabilt och bra intryck
    • Kroksbäck
    2021-06-17
    Professionellt bemötande! Jag är glad att jag kontaktade Christina eftersom hennes engagemang var exceptionell. Rekommenderas starkt till andra som vill samarbeta med någon som vet hur man gör sitt jobb :).
    2021-06-16
    Henrik har från start varit snabb, flexibel, tillgänglig och väldigt tillmötesgående!
    Han gjorde så att vi kände oss trygga i hela processen och lugnade de nerver som tillhör en bostadsförsäljning.
    Sen att slutpriset hamnade långt över våra förväntningar gjorde upplevelsen ännu bättre :)
    • Kulladal/Gröndal
    2021-06-09
    Jag är mycket nöjd med mäklaren. Jag fick bra intryck direkt, mycket kompetent och trevlig.
    2021-06-08
    Köpt en bostad via Daniel. Otroligt vänlig och förtroendeingivande. Öppen och transparent genom hela processen. Inga frågor till Daniel är dumma, och han tar sig tid att förklara in i minsta detalj. Hade det inte varit för Daniel är det tveksamt om vi gått vidare med köpet. 5 STARKA PLUS. Kommer definitivt fråga om Daniels tjänster när/om vi säljer i framtiden. Supernöjd!
    2021-06-07
    Känns rak och ärlig. Lovar inte guld och gröna skogar vilket jag uppskattar
    2021-06-05
    Vi köpte en tvårumslägenhet på Slussgatan. Daniel kändes jordnära och lyhörd för oss som köpare. Han var tillgänglig, kunde svara på våra frågor och gav oss trygghet vilket kändes bra då vi är förstagångsköpare. Vi är jättenöjda!
    • Ribersborg
    2021-05-31
    Vi ha sålt vår bostadsrätt med hjälp av Henrik Karlsson. Henrik har varit inlyssnande, tillmötesgående och engagerad. Henrik har levt upp till våra förväntningar. Han är seriös, kommunikativ, sammanfattningsvis professionell.
    • Ribersborg
    2021-05-27
    Vi sålde vår bostadsrättslägenhet
    Henrik bemötte oss på ett väldigt professionellt och samtidigt jordnära sätt.
    Henrik uppfyllde alla mina förväntningar
    Henrik är en mäklare av den absolut bästa sorten och jag kommer mer än gärna att rekommendera honom till de jag känner och som går i säljtankar
    2021-05-26
    Jag har sålt en bostadsrätt. Har blivit väldigt bra bemött av mäklaren och blivit uppdaterad hela tiden. Hade förväntningar om att få sålt till första utgångsbudet men är ganska nöjd ändå.
    / Lennart
    2021-05-23
    Christina is very nice to introduce the apartment to me when we had the view. She was very patient and explained to me the process of buying an apartment with a loan in Sweden and the required documents.
    2021-05-17
    Vi har sålt en lägenhet som är lite mer unikt, alltså det var två lägenheter som var sammanslagen. En stor 5:a i Arlöv Elisetorpsvägen. Vi utgick från omdömena på nätet och valde Daniel som mäklare. Vi var såklart nervösa och osäkra från början men när det väl sätts igång med försäljningen märkte vi att det var rätt beslut att välja Daniel som mäklare. Han var tydlig från början, var alltid lätt tillgänglig och väldigt strukturerad. Han kunde även svara på våra frågor och leta fram information som inte rörde hans område men som var viktigt för oss för att känna oss trygga. Jag rekommenderar Daniel starkt.
    • Lindeborg
    2021-05-14
    Sålde vår lägenhet med Henrik och är supernöjd.
    Vi hade lite bekymmer med oseriösa budgivare men han gav inte upp och vi fick ett mycket bra pris till sist!

Supertrevlig kille dessutom
    2021-05-07
    Supernöjd med hjälp jag har fått. Rekommenderar varmt Henrik om ni behöver en duktig mäklare!