MOHV Burlöv

MOHV Burlöv

Välkommen till MOHV Burlöv!

Bor du i Arlöv, Alnarp, Lomma, Åkarp, Nordanå, Valdemarsro, Sedevang, Riseberga, Kabbarp eller Görslöv med omnejd? Är det dags att skaffa ny bostad eller vill du bara sälja din nuvarande bostad.

Oavsett vilken situation du befinner dig i så finns vi på MOHV Burlöv tillgängliga för dig. Vi har blivit ett tydligt alternativ till traditionella mäklarkedjorna.

Vi håller alltid hög kvalitet och har god lokalkännedom. Vi erbjuder dig personlig service i toppklass!

Läs vad 5 kunder tycker om MOHV Burlöv 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2021-05-03
    Köpt lägenhet, 2:a i Arlöv. Daniel var trevlig, hade alla svaren och kom med extra förslag för hur jag ska gå tillväga. Han överskred mina förväntningar genom att vara hjälpsam. Allt var väldigt smidigt och bra.
    • Söderkulla
    2021-05-03
    Daniel sålde min 3:a bostadsrätt. Daniel gav ett både professionellt och vänligt intryck. Fick jättebra hjälp att sälja min 3:a. Det hela gick väldigt lätt och smidigt tack var Daniel och hans sätt att hålla i alla trådar på bästa sätt.
    2021-03-23
    Som väldigt professionell och han är trevligt person.
    2021-03-23
    Jag sålde en lägenhet i Arlöv med Daniels hjälp. Daniel svarade alltid snabbt på frågor och hade väldigt bra koll på föreningen och området jag bodde i. Han var mycket trevlig och ärlig med sina förväntningar men gav mig också rum att säga vad jag tänkte. Det som gjorde att jag valde Daniel framför andra mäklare jag pratat med var att han sålt mycket bostäder i mitt område och hade riktigt bra koll på marknaden utöver statistiken. Han satte en rimlig förväntning på slutpris och löste problem som kom upp på vägen på ett professionellt sätt. Mycket nöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2021-03-23
    Jätte bra mäklare, fixar allt snabbt och smidigt. Man behöver inte oroa sig över något.