Moni & Luki

Moni & Luki

Call 076-406 47 52 moniluki.se

About company

Moni & Luki – Vi utför bygg och renovering av alla slag! Snickeri, måleri och badrumsrenovering. Vi är ett personligt byggföretag som ser till att ditt projekt blir riktigt bra, utan något krångel. Vi tar ansvar för helhetslösningar där vi gör allt från rivning till slutstädning. Dessutom hjälper vi dig gärna med val av material,...

7 omdömen om Moni & Luki

Mattias T
Wrote about Moni & Luki

Moni och Luki Bygg & Renovering gjorde ett riktigt bra jobb; inglasad veranda på befintlig altan. Proffsigt bemötande , höll utlovad tid och bra pris. Kommer att anlita dem igen när det blir aktuellt med bygg eller målerier ! / Mattias

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Ulf B
Wrote about Moni & Luki

Är nöjd med målning av fasad trevligt bemötande och de har hållit avtalat ersättning och tid rekommenderas Ulf Berg

Hans L
Wrote about Moni & Luki

Genomgående bra service och bemötande.

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Leonard W
Wrote about Moni & Luki

Har bl.a fått hjälp med en totaltenovering av en sekelskifteslägenhet inklusive förändring av planlösning. Makalöst imponerad av Lukas arbete. Ordning och reda på allt vad gäller tider, kvitton och återkoppling samt ett mycket gott öga för detaljer och smarta lösningar. Allt som allt 10/10!

Lena C
Wrote about Moni & Luki

Vi fick hjälp med nytt badrum. Mycket noggrant och proffsigt utfört. Trevligt bemötande och en hantverkare som följer upp så vi var nöjda. Vi ska anlita samma hantverkare igen.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Douglas V
Wrote about Moni & Luki

Jättebra service rakt igenom. Bra kvalité på utfört arbete, mycket kommunikativa

Cecilia J
Wrote about Moni & Luki

Trevligt bemötande och mycket bra jobb som utfördes inom utsatt tid.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 175 omdömen 4.7 av 175 omdömen