Monmeday Städservice AB

Monmeday Städservice AB

3 omdömen om Monmeday Städservice AB

Kristian H
Skrev om Monmeday Städservice AB

Har haft 15 olika städföretag på mina fastigheter, men ingen annan Städföretag kommer på en gång när man behöver städning. Det spelar ingen roll var fastigheten ligger. Monmedays VD jobbar lika mycket som anställda. Jag rekomenderar MONMEDAY AB.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Agnetha
Skrev om Monmeday Städservice AB

TACK,NI HAR GJORT UNDERVERK MED MITT HUS,VISSTE INTE ATT DET FANNS SÅ NOGGRANNA O KUNNIGA FOLK SOM NI ÄR!VARJE HÖRN GLÄNSER OCH HUSET ÄR OM MÖBLERAT SÅ FINT, ATT BÄTTRE KUNDE DET INTE BLI....TUSEN TACK,TUSEN TACK ALLA SOLAR TILL ER!!!

Barklen E
Skrev om Monmeday Städservice AB

Helt fantastiskt utförd flyttstädning i min villa, bättre kunde det inte bli.Nya ägarna var också super nöjda och ville fortsätta samarbeta med detta städbolag.Tack duktiga tjejer och killen som utförde detta.Vi kommer att träffas i framtiden också.

Agnetha gillar detta
Rena Hem Stockholm