Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Indian Mukut Restaurang

Indian Mukut Restaurang

Ynglingagatan 26, 113 47 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Indian Mukut Restaurang

• kim p
    kim p skrev om Indian Mukut Restaurang
    Liten och undangömt, men troligen den bästa indiska restaurangen i stan.
    Grymt god mat, bröd och lassi. Kan verkligen rekomendera dem till både lunch och middag. Läs mer
  • Zainul A
    Zainul A skrev om Indian Mukut Restaurang
    För några dagar sedan gick jag till denna restaurang för middag med min fru. En lite upptagen den tiden. Vi beställde en grönsak sizzlar och en annan lamm skålen. Båda var super testy. Vi väntar på ett par minuter, för att de ger oss papdam gratis. Vi wree glada att ha det. Alltogether det var trevlig upplevelse och mycket artigt beteende. Efter den dagen gick jag en annan dag med några av mina vänner. Jag rekommenderar att ha några pupular indiska rätter av den restaurangen, till exempel Lamm Karai (medium), palok ponir (vegetabiliskt), vitlök Mango Butter Masala (mjuk), vitlök kyckling Basanti (mer kryddig). Läs mer
  • Jacob K
    Jacob K skrev om Indian Mukut Restaurang
    Grym indisk mat med otroligt bra lunch och middag. Jag tycker det är en av dem bästa indierna i stan. Tror däremot att dem är från Bangladesh men riktigt god mat. Testa en Jalfrezi eller en Sizlar Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Josefine S Josefine S tycker:
“Trevlig personal men inte så i...” Läs mer
4.6 i betyg av 2062 omdömen

Tulegatan 29, 17278, SUNDBYBERG