Indian Mukut Restaurang

Indian Mukut Restaurang

3 omdömen om Indian Mukut Restaurang

kim p
Skrev om Indian Mukut Restaurang

Liten och undangömt, men troligen den bästa indiska restaurangen i stan. Grymt god mat, bröd och lassi. Kan verkligen rekomendera dem till både lunch och middag.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4130 omdömen 4.0 av 4130 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Zainul A
Skrev om Indian Mukut Restaurang

För några dagar sedan gick jag till denna restaurang för middag med min fru. En lite upptagen den tiden. Vi beställde en grönsak sizzlar och en annan lamm skålen. Båda var super testy. Vi väntar på ett par minuter, för att de ger oss papdam gratis. Vi wree glada att ha det. Alltogether det var trevlig upplevelse och mycket artigt beteende. Efter den dagen gick jag en annan dag med några av mina vänner. Jag rekommenderar att ha några pupular indiska rätter av den restaurangen, till exempel Lamm Karai (medium), palok ponir...

Jacob K
Skrev om Indian Mukut Restaurang

Grym indisk mat med otroligt bra lunch och middag. Jag tycker det är en av dem bästa indierna i stan. Tror däremot att dem är från Bangladesh men riktigt god mat. Testa en Jalfrezi eller en Sizlar

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen