Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Neo Tjänster AB

Neo Tjänster AB

Norra Bulltoftavägen 35, 212 43 Malmö — Visa karta

Varför välja Neo Tjänster:-Nöjda kunder är vårt huvudsakliga mål, då vi full ut tror att handling säger mer än tusen ord-Vi kompromissar aldrigmed kvaliteten!-Vi lyssnar alltid på kunderna och är flexibla-Våra produkter är miljövänliga, inga undantag!-Neo Tjänster är registrerat hos skatteverket och bolagsverket-Neo Tjänster och dess kunder är fullt ut försäkradeReferenser:Vi har gott om referenser, privata så som kommersiella, där vi anser våra mäklarkunder vara de som bäst kan gå i godo för att vi utför en städtjänst med noggrannhet långt utöver det vanliga.Vi hjälper dig med flyttstädning,hemstädning,storstädning, företagsstädning och vi lämnar allting rent och snyggt efter er. Städgaranti ingår alltid! Vi gör inflyttning och utflyttning till utomlands och inom landet.

Läs vad 13 kunder tycker om Neo Tjänster AB

• Åsa M
    Åsa M skrev om Neo Tjänster AB
    Efter byggstädningen jag blev mycket nöjd.Personalen var mycket trevlig och bemötande.Lokalen var rent och fint och stor tack att ni på företaget tänker på miljö och använder miljövänliga rengörings produkter.Alla städfirmor bodde tänka på människa och naturen. Högsta betyg till er! Lycka till Neo tjänster!
  • Klaes E
    Klaes E skrev om Neo Tjänster AB
    Vill varmt rekommendera Neo Tjänster. Alltid ett trevligt och positivt bemötande, snabb återkoppling om man vill nå dem i något ärende. Utmärkt städning, det är en fröjd att komma hem efter en lång arbetsdag och mötas av ett välstädat hem. De känns pålitliga och mycket seriösa.
  • Olof R
    Olof R skrev om Neo Tjänster AB
    NEO Tjänster har städat åt oss i flera år och alltid gjort ett utmärkt jobb. Både standardstäd varannan vecka och de gånger vi behövt flyttstäd. De är alltid flexibla och kommer även på jourutryckningar då vi behövt det. De har dessutom utmärkta fönsterputsare. En toppenstädfirma!
  • Mikaela L
    Mikaela L skrev om Neo Tjänster AB
    Butikstädning med noggranhet!
    Jag tycker Neo Tjänster gör ett jättefint jobb. De städar vårt butik sedan ett år tillbaka och vi är supernöjda. Duktiga och noggranna städare, oftast samma person, men även om det inte är samma person varje gång så blir vi nöjda eftersom städaren ser till att ta reda på vad som behöver göras. Rekommenderas varmt!
  • Kent A
    Kent A skrev om Neo Tjänster AB
    Utmärkt service, vänligt bemötande samt stort kunnade. Kan verkligen rekommendera Neo Tjänster om du har behöv av städning
  • Olof B
    Olof B skrev om Neo Tjänster AB
    Proffsiga och gör ett fantastiskt jobb. Det blir skinande rent och det går snabbt, de är flexibla och tillmötesgående. Rekomenderas verkligen!
  • Elin S
    Elin S skrev om Neo Tjänster AB
    Använder mig ofta av städtjänster till hemmet och företaget.
    Kan säga att det här var det absolut bästa och proffsigaste städfirman. De är snabba, nogranna, mycket trevliga.
    Hyresvärden gav en guldstjärna och godkände städningen direkt. Priset var också mycket konkurrenskraftigt
  • Maja J
    Maja J skrev om Neo Tjänster AB
    Supernöjda med hemstädning varannan vecka, skinande rent på de vanliga men även mest oväntade ställena! Duktiga och vänliga människor och en bra kontakt redan från början. Stort tack och rekommenderas varmt!
  • Mariana M
    Mariana M skrev om Neo Tjänster AB
    Dåligt städat, dåligt bemötande, kompensationen jag skulle få för ett dåligt utfört arbete av städaren blev istället försökt till att ta ut en högre räkning och hot om inkasso om jag inte betalar den felaktiga räkningen!
  • Brigitta A
    Brigitta A skrev om Neo Tjänster AB
    Helt fantastisk jobb..Jag kommer att rekommendera dem till alla.
    Brigitta
  • Alexandra V
    Alexandra V skrev om Neo Tjänster AB
    Mycket nöjd med min flyttstädning.Inga anmärkningar på besiktningen.Trevligt bemötande och mycket effektiva. Tyckte även det var bra att ni kom och tittade innan ni gav ett pris. Rekommenderas varmt. Värt varenda krona!!
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Neo Tjänster AB
    Fönsterputsning. Trevligt bemötande, noggrann, snabb. Snabb leverans av tjänst. Putsade även min spegel. Jag kommer nyttja tjänst därifrån fler gånger. Bra pris
  • Samuel A
    Samuel A skrev om Neo Tjänster AB
    Helt perfekt jobb av neo tjanster i min villa. De är billiga men experter inom sitt område.

Norra Bulltoftavägen 35, 212 43 Malmö