Nethem Fastighetsmäklare

2.6

5 omdömen om Nethem Fastighetsmäklare

Anna J
Skrev om Nethem Fastighetsmäklare

Har mailat utan resultat och när jag ringer blir jag otrevligt bemött av mäklaren med att han ringer tillbaka senare. Han har fortfarande inte återkommit!

Svensk Fastighetsförmedling Örebro
4.8/5 i betyg av 1119 omdömen 4.8 av 1119 omdömen

Hej! Jag vill verkligen ta tillfället i akt att tacka dig, Sofie Strömqvist för allt ditt engagemang och stöd under hela processen. Du har

CONNY P
Skrev om Nethem Fastighetsmäklare

Kan inte svara på basala frågor med hänvisning till att han inte fått tag i säljaren. Var med i en mycket tveksam budgivningsprocess där jag först fyra dagar efter avslutad budgivning fick reda på att säljaren valt en annan köpare. När jag kontaktar säljaren är de lika förvånade som jag. Dessutom dålig att svara på mejl.

Anna J gillar detta
Ann A
Skrev om Nethem Fastighetsmäklare

Kontakta mäklaren flera gånger utan att få svar.

Fastighetsbyrån Örebro
4.7/5 i betyg av 2176 omdömen 4.7 av 2176 omdömen

Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt

Fixofix AB
Skrev om Nethem Fastighetsmäklare

Mycket bra service, snabb återkoppling och tydlig prissättning. Vi kommer utan tvekan anlita dem igen och tvekar inte lämna mina bästa rekommendationer.

Kerstin M
Skrev om Nethem Fastighetsmäklare

Har anlitat dem två gånger. Båda mäklarna var fantastiska. Hjälpsamma, snabba, pålästa, tydliga och rättvist arvode. Skulle jag återigen anlita mäklare blir det Nethem. Rekommenderar dem varmt till bekanta.

Mäklarhuset Örebro
4.8/5 i betyg av 2177 omdömen 4.8 av 2177 omdömen

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket profe