Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Akalla Ninas Studio ren och kreativ

Ninas Studio ren och kreativ

Mariehamnsgatan 6, 164 71 Kista — Visa karta

Vi arbetar med storstädningar, flyttstädningar och hemstädningar direkt till privatpersoner.

Läs vad 8 kunder tycker om Ninas Studio ren och kreativ

• Marianne N
    Marianne N skrev om Ninas Studio ren och kreativ
    Jag är mycket nöjd med den städhjälp och det bemötande jag får av Ninas Studio. Mina önskemål tillgodoses alltid.

Marianne N Läs mer
  • Fredrika M
    Fredrika M skrev om Ninas Studio ren och kreativ
    Bra! Chefen Nina är bra och lätt att ha att göra med. Mkt service-minded. Lite problem med städningen i början men efter påpekande är det nu bra. Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Ninas Studio ren och kreativ
    Vi är mycket nöjda med företaget Ninas Studio, Nina hanterar allt på ett mycket professionellt, korrekt och smidigt sätt. Vår städerska är punktlig och pålitlig och utför städningen av vårt hem på ett fantastiskt bra sätt. Det är alltid en njutning att komma hem till! Vi kan verkligen rekommendera andra att anlita dem. Läs mer
  • Richard G
    Richard G skrev om Ninas Studio ren och kreativ
    Flyttstädningen blev utmärkt genomförd, veckostädningen fungerar perfekt. Läs mer
  • Rolf D
    Rolf D skrev om Ninas Studio ren och kreativ
    Fungerar alldeles utmärkt.
    Trevligt bemötande och nogranna.
    Städning av lägenhet 2ggr/månad
    Med vänlig hälsning,
    Rolf Davidsson Läs mer
  • Bernt N
    Bernt N skrev om Ninas Studio ren och kreativ
    Vi har har anlitat Ninas företag i över ett år. Vi har mycket positiva erfarenheter av detta. Vilket gör att vi kommer att fortsätta att anlita företaget framöver om det fortsätter på samma vis. Läs mer
  • Per-Ivar S
    Per-Ivar S skrev om Ninas Studio ren och kreativ
    Inledande bra möte med ägaren samt den som skulle utföra arbetet hushållsstädning. de tjänster jag köper fungerar jätte bra. Mycket beroende på Anna som kommer och utför uppdraget som klart lever upp till min förväntan. Läs mer
  • Kristel S
    Kristel S skrev om Ninas Studio ren och kreativ
    Jag har använt Ninas Studios städhjälp i 1,5 år nu och är supernöjd. Det är alltid glänsande rent när de har varit hemma hos mig och de hjälper även till med diskning och byte av sängkläder etc. Det är bara att skriva ner vad man önskar få hjälp med så är det gjort utan problem och alltid med noggrannhet. Dessutom är det alltid samma person som kommer och städar så de hittar i mitt hem och vet exakt hur jag vill ha det. Jag rekommenderar Ninas Studio varmt till alla! /Kristel från Kungsholmen Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Stockholm:

Birgitta P Birgitta P tycker:
“Det blev otroligt rent och fin...” Läs mer

Vanadisvägen 10, 11346, STOCKHOLM