Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan O'Learys Norrtull

O'Learys Norrtull

Sveavägen 143, 113 46 Stockholm — Visa karta

Boka ditt evenemang hos oss! Vi skräddarsyr ditt event eller konferens enligt dina önskemål. Konferensrum i topmoderna lokaler, Firmafest, Föreläsningar, Kick off, Möhippa/Svensexa, Barnkalas, Julbord. 3-kamp eller 5-kamp. Bowling, Golfsimulatorer, Raceroom, Jaktsimulator, Biljard, Pingis Vi kan även ordna boende på närliggande hotell. Ring Edward för mer info. 08-211 333 .

Läs vad 9 kunder tycker om O'Learys Norrtull

• Ted A
    Ted A skrev om O'Learys Norrtull
    Bra miljö! Varierat och väldigt stora bildskärmar. Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om O'Learys Norrtull
    Otroligt dåligt service samt ostädat och allmänt ofräscht! Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om O'Learys Norrtull
    O´Learys vid Norrtull har en restauragnchef som tycker det är ok att restaurangen har MYCKET kladdiga dukar!!! Severingspersonalen försökte ursäkta med att dukarna var sådana och att rengöringsmedlet de måste använda inte tog bort kladd. Efter att begärt att få tala med restaurangchefen kom det ut en kille som inte hade någon ursäkt för det utan bara ett stöddigt och otrevligt bemötande med att det är så det ska vara!! Läs mer
  • sara k
    sara k skrev om O'Learys Norrtull
    Riktigt dålig service och maten var bränd. Servitrisen är trött på sitt liv och jobb. Hon borde ha varit piggare stället öppnade precis när vi kom. Vi fick be flera gånger om ngt att dricka och servetter, ngt som borde ha varit på plats när vi kom Läs mer
  • Gabriella D
    Gabriella D skrev om O'Learys Norrtull
    Helt OK för att vara en sportsbar! Trevlig personal. Läs mer
  • fredrik l
    fredrik l skrev om O'Learys Norrtull
    Sjukt stort och bra med skärmar. Maten är som man förväntar sig på o Learys, bra men inte wow. Trodde inte såna här ställen fanns i Sverige. Kändes riktigt skönt amerikanskt vräkigt. Kanon! Läs mer
  • Björn W
    Björn W skrev om O'Learys Norrtull
    Bra mat, trevlig service och ett mäktigt utbud av skärmar med bra sport . En riktigt pimpad fritidsgård för vuxna. Tror att man kan lägga en eftermiddag med familjen också. Rekommenderas varmt. Läs mer
    Tobias B gillar detta
  • Pavas M
    Pavas M skrev om O'Learys Norrtull
    Var en klar femma första veckan när stället öppnades. Fick till och med se Milans premiärmatch mot Lazio på stora skärmen sittandes i det bästa båset trots vi bara tog nachos till ölen.

Däremot har det varit en starkt nedåt-lutande kurva ända sedan Barcelona-Milan matchen. De har knappt tid för att hälsa på en och försöka ordna plats i lokalen. Frågar man servitriserna ber de en att gå till hovmästaren som är oerhört svårfångad. Slutsatsen är att de i princip skiter i dig om du kanske bara ska ta ett par öl till matchen eller inte har förbokat din kväll.

Senast ringde jag in för att säkerställa ifall de skulle visa match som till slut inte visades.
    Så var är hela sportbar grejsen man bör kunna förvänta sig.
    Styr upp er o bli mer sport o mindre käk & oorganiserade Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om O'Learys Norrtull
    Faktiskt väldigt bra för att vara O'learys, även om det håller en allmänt bra standard. Lokalen var både stor och riktigt bra, men ändå luftig och rymlig!
    Maten var dessutom toppen! Missa inte efterrätten med panerad vaniljglass! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Rickard L Rickard L tycker: