Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan O'Learys Norrtull

O'Learys Norrtull

Sveavägen 143, 113 46 Stockholm — Visa karta

Boka ditt evenemang hos oss! Vi skräddarsyr ditt event eller konferens enligt dina önskemål. Konferensrum i topmoderna lokaler, Firmafest, Föreläsningar, Kick off, Möhippa/Svensexa, Barnkalas, Julbord. 3-kamp eller 5-kamp. Bowling, Golfsimulatorer, Raceroom, Jaktsimulator, Biljard, Pingis Vi kan även ordna boende på närliggande hotell. Ring Edward för mer info. 08-211 333 .
Österlånggatan 17, 11131, Stockholm
Österlånggatan 17
Therese F:
Fina lokaler, god mat, trevlig personal. Ibland tar det långt tid innan man får kontakt med personal för att få betala.

Restauranger nära O'Learys Norrtull:

Odengatan 85, Stockholm
Ett stenkast från Odenplan erbjuds god mat och fräscha drinkar i en njutbar atmo... Läs mer ›
Kerstin S:
Bra bemötande och god mat men det var länge sedan vi åt hos BankOmat.

Västmannagatan 48, Stockholm
Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Kara... Läs mer ›
Ebba J:
Fantastiska smaker, helt klart den bästa sushin jag har ätit!

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Håkan A:
Äter lunch, framför allt på torsdagar. Trevlig personal. Bra husmanskost. Bra salladsbord. Absolut prisvärt. Lite trångt ibland med folk f...

Regeringsgatan 70, Stockholm
Sture H:
Hej, vänligt bemötande redan från entrén. Bra mat som vanligt och trevlig miljö.

Läs vad 8 kunder tycker om O'Learys Norrtull

• Mikael A
    Mikael A skrev om O'Learys Norrtull
    Otroligt dåligt service samt ostädat och allmänt ofräscht!
  • Peter K
    Peter K skrev om O'Learys Norrtull
    O´Learys vid Norrtull har en restauragnchef som tycker det är ok att restaurangen har MYCKET kladdiga dukar!!! Severingspersonalen försökte ursäkta med att dukarna var sådana och att rengöringsmedlet de måste använda inte tog bort kladd. Efter att begärt att få tala med restaurangchefen kom det ut en kille som inte hade någon ursäkt för det utan bara ett stöddigt och otrevligt bemötande med att det är så det ska vara!!
  • sara k
    sara k skrev om O'Learys Norrtull
    Riktigt dålig service och maten var bränd. Servitrisen är trött på sitt liv och jobb. Hon borde ha varit piggare stället öppnade precis när vi kom. Vi fick be flera gånger om ngt att dricka och servetter, ngt som borde ha varit på plats när vi kom
  • Gabriella D
    Gabriella D skrev om O'Learys Norrtull
    Helt OK för att vara en sportsbar! Trevlig personal.
  • fredrik l
    fredrik l skrev om O'Learys Norrtull
    Sjukt stort och bra med skärmar. Maten är som man förväntar sig på o Learys, bra men inte wow. Trodde inte såna här ställen fanns i Sverige. Kändes riktigt skönt amerikanskt vräkigt. Kanon!
  • Björn W
    Björn W skrev om O'Learys Norrtull
    Bra mat, trevlig service och ett mäktigt utbud av skärmar med bra sport . En riktigt pimpad fritidsgård för vuxna. Tror att man kan lägga en eftermiddag med familjen också. Rekommenderas varmt.
    Tobias B gillar detta
  • Pavas M
    Pavas M skrev om O'Learys Norrtull
    Var en klar femma första veckan när stället öppnades. Fick till och med se Milans premiärmatch mot Lazio på stora skärmen sittandes i det bästa båset trots vi bara tog nachos till ölen.

Däremot har det varit en starkt nedåt-lutande kurva ända sedan Barcelona-Milan matchen. De har knappt tid för att hälsa på en och försöka ordna plats i lokalen. Frågar man servitriserna ber de en att gå till hovmästaren som är oerhört svårfångad. Slutsatsen är att de i princip skiter i dig om du kanske bara ska ta ett par öl till matchen eller inte har förbokat din kväll.

Senast ringde jag in för att säkerställa ifall de skulle visa match som till slut inte visades.
    Så var är hela sportbar grejsen man bör kunna förvänta sig.
    Styr upp er o bli mer sport o mindre käk & oorganiserade
  • Andreas H
    Andreas H skrev om O'Learys Norrtull
    Faktiskt väldigt bra för att vara O'learys, även om det håller en allmänt bra standard. Lokalen var både stor och riktigt bra, men ändå luftig och rymlig!
    Maten var dessutom toppen! Missa inte efterrätten med panerad vaniljglass!

Sveavägen 143, 113 46 Stockholm