Oljebaren

4.2

5 omdömen om Oljebaren

Leo F
Skrev om Oljebaren

Hamburgare i världsklass! Brödet är precis som man vill ha det, själva köttet är otroligt saftig och gott, perfekt stekt och en smak utom den här världen. Om jag minns rätt så är burgaren 160-180 gram kött. Så man blir rejält mätt, vilket är ett stort plus i mina ögon. En litet minus för deras coleslaw, den föll mig inte i smaken..

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Jakob D
Skrev om Oljebaren

Käkade burgaren på oljebaren och den höll hög klass! Kan verkligen rekommendera den. Ett tips är att ta in lite förrätter, tex kronärtskockorna eller korvarna. Riktigt schysst!

Sanna K
Skrev om Oljebaren

Mysig kvarterskrog med bra priser. Rätt slapp service ibland och nästan alltid fullt. Boka bord i tid!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Molly B
Skrev om Oljebaren

Enormt trevligt ställe, atmosfär av Italien, trevlig o kunnig personal! Caesarsallad att döda för! Trevlig liten butik i restaurangen där man kan köpa allt från choklad oliver till kryddor o oljor. Oljebaren har även avsmakning av goda oljor! Mysigt o trevligt familjeföretag,jag rekommenderar starkt att gå dit!

Christian  H
Skrev om Oljebaren

Fantastiskt bemötande, kunnig personal, och löjligt god grappa. Vad mer kan man önska sig!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4122 omdömen 4.0 av 4122 omdömen