Oljebaren

Torsgatan 48 B, 113 37 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Oljebaren

• Leo F
    Leo F skrev om Oljebaren
    Hamburgare i världsklass! Brödet är precis som man vill ha det, själva köttet är otroligt saftig och gott, perfekt stekt och en smak utom den här världen.
    Om jag minns rätt så är burgaren 160-180 gram kött. Så man blir rejält mätt, vilket är ett stort plus i mina ögon.
    En litet minus för deras coleslaw, den föll mig inte i smaken.. Läs mer
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Oljebaren
    Käkade burgaren på oljebaren och den höll hög klass! Kan verkligen rekommendera den.

Ett tips är att ta in lite förrätter, tex kronärtskockorna eller korvarna. Riktigt schysst! Läs mer
  • Sanna K
    Sanna K skrev om Oljebaren
    Mysig kvarterskrog med bra priser. Rätt slapp service ibland och nästan alltid fullt. Boka bord i tid! Läs mer
  • Molly B
    Molly B skrev om Oljebaren
    Enormt trevligt ställe, atmosfär av Italien, trevlig o kunnig personal! Caesarsallad att döda för! Trevlig liten butik i restaurangen där man kan köpa allt från choklad oliver till kryddor o oljor. Oljebaren har även avsmakning av goda oljor! Mysigt o trevligt familjeföretag,jag rekommenderar starkt att gå dit! Läs mer
  • Christian  H
    Christian H skrev om Oljebaren
    Fantastiskt bemötande, kunnig personal, och löjligt god grappa. Vad mer kan man önska sig! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Monica L Monica L tycker:
“Jag fick tillgång till mitt bo...” Läs mer
4.6 i betyg av 2069 omdömen

Brunnsgränd 2-4, 11130, Stockholm