ONAP

ONAP

Call 08-559 190 03 onap.se

6 omdömen om ONAP

Alexandra P

Bra bemötande, snabb och bra återkoppling, Onur som jag hade kontakt med var väldigt trevlig i telefonen och tillmötesgående. Städningen var utan anmärkning rent och snyggt blev det. Dom var noga med allt.Jag kan varmt rekommendera ONAP städservice.//Alexandra

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 491 omdömen 4.5 av 491 omdömen

Ugur B
Wrote about ONAP

Vi är väldigt nöjda med onap då de gör det lilla extra vid städning av vår kontorslokal. Kan starkt rekommendera företaget!

Fatih A
Wrote about ONAP

Bra och snabbt bemötande och noggrant städat. Kan starkt rekommendera företaget.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1256 omdömen 4.7 av 1256 omdömen

Felicia S
Wrote about ONAP

Otroligt noggrann städning, fantastisk bra service och snabb återkoppling!

Fatma D
Wrote about ONAP

Super nöjd med städningen. Väldigt professionellt utfört, skinande rent och underbar nystädat doft i huset. ONAP fick i uppdrag att utföra flyttstäd hos min son och även det utfördes utan anmärkning. Tack ONAP!!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 201 omdömen 4.5 av 201 omdömen

Pia S
Wrote about ONAP

Otroligt bra och noggrant företag. Verkligen värt pengarna