Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Paus Bar & Kök

Paus Bar & Kök

Rörstrandsgatan 18, 113 40 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Paus Bar & Kök

• Jacob K
    Jacob K skrev om Paus Bar & Kök
    Jag va där med två vänner från Skottland och dem älskade det. Jag åt lammet och det va riktigt bra. Dem åt köttbullar och älskade maten. Läs mer
    Jakob J gillar detta
  • Anders N
    Anders N skrev om Paus Bar & Kök
    Klockren mottagning av personalen, bra mat, absolut prisvärt! Läs mer
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Paus Bar & Kök
    Åt New York steken och måste säga att den var fantastiskt! Servicen var varken bra eller dålig då jag knapp märkte av den. Läs mer
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Paus Bar & Kök
    Mycket god mat! Jag åt risotto med scampi och min pojkvän åt en stor köttbit. Vi blev mycket mätta och belåtna. Trevlig personal! Läs mer
  • Christina S
    Christina S skrev om Paus Bar & Kök
    En del av de som arbetar på s.k. serviceinrättningar borde ta sig en runda på stan någon gång då och då. För att studera på vilket sätt man skulle kunna bemöta en gäst. Paus personal har ett par marathonlopp innan man kommer till godkänd.
    Personalen i baren verkar önska att de vore någon annanstans ... bara man slapp sitt jobb. Gäster ignoreras för att man har annat att göra (jo, man kan lyfta hakan och fästa blicken på en gäst som kommit in så att gästen fattar att man inte tog på sig osynlighetsmanteln) och när man väl får kontakt och ber om en rekommendation ser det ut som om personalen undrar om man verkligen klarar av att se skillnad på rött och vitt vin. Så många fler rekommendationer än så får man nämligen inte. Och vill man ha bubbel finns endast champagne till hutlösa priser/glas vilket gör att man hellre går hem och kör sin vinflaska i sodastreamern. Det kan knappast bli en sämre upplevelse än att hänga i baren på Paus. Läs mer
  • Frida Johanna S
    Frida Johanna S skrev om Paus Bar & Kök
    Ganska undermålig service från barens sida vid första besöket, bartendern kändes ointresserad på gränsen till otrevlig. Beställde en Cosmopolitan som efter en lång väntan levererades i rätt sjaskigt skick. Den var verkligen inte prisvärd. Andra gången jag var där blev vi servade av en annan bartender, glad, proffsig och snabb, drinkarna var i mycket aptitligare skick och besöket räddade Paus anseende tills vidare. Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om Paus Bar & Kök
    Här kan man välja mellan att slå sig ned i baren och serveras deras barmeny, eller se till att få ett bord i restaurangen och kanske kosta på lite mer för en kväll. Trevlig ganska trång lokal som inbjuder till samkväm med vänner, gärna längre än en timme. Servicen är vad man kan förvänta sig på en restaurang utan att vara något speciell åt något håll, maten är dock jätte god och de blandar gärna till en god drink efter önskemål utan att slaviskt följa drinklistan. Jag rekommenderar ett besök. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Anneli B Anneli B tycker:
“Bra bemötande till vår stora g...” Läs mer

Nybrogatan 38, 11440, STOCKHOLM