Pizzeria il Forno Vedugnen

Pizzeria il Forno Vedugnen

4.0

Stockholms första vedugnspizzeria! En rustik och mysig pizzeria med trevlig personal på en lugn gata mitt i Vasastan. Välkomna in för att avnjuta våra populära maträtter!

4 omdömen om Pizzeria il Forno Vedugnen

Björn W
Skrev om Pizzeria il Forno Vedugnen

Riktigt trevlig vedugnspizza som ligger lite hemligt i Atlasområdet. Mysig klassisk inredning med röd/vit rutiga dukar. Extra trevligt med den sköna värma som en vedugn sprider, dessutom kanonfina pizzor med fräscha råvaror. Rekommenderas!!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
NOEL H
Skrev om Pizzeria il Forno Vedugnen

Käkade en god Ziti för 75 kr. Trevlig och genuint ställe. Pizzorna såg riktigt fräscha ut också, kommer nog att gå tillbaka för att testa dem. Stark trea, värt ett besök!

Björn W gillar detta
Carin H
Skrev om Pizzeria il Forno Vedugnen

Har ätit lunch här en gång. 75 kronor kostade det, vilket får betraktas som lågt i området. Trevlig lokal och goda pizzor (som dock kanske skulle må bra av mindre vitlök). Men det tog knappa halvtimmen att få maten, vilket är i längsta laget för en lunch.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Erika J
Skrev om Pizzeria il Forno Vedugnen

Litet, mysigt och lugnt kvartersställe som ligger lite bakom Vasastans brus. Här äter du supergod italiensk mat varje gång! Italienarna som äger stället är alltid på gott humör och bakar perfekta italienska vedugnsbakade pizzor. Salladerna och lasagnen rekommenderas varmt.