Prestige Städ

Prestige Städ

Ring 076-209 55 05 prestigestad.se

Välkommen till Prestige Städ! Vi förstår att kvalitet är viktigt för dig och ditt hem. När du som kund anlitar städhjälp ska du känna dig trygg i vem som städar hemma hos dig, veta att städningen utförs noggrant och med respekt för ditt hem. Våra professionella medarbetare har lång erfarenhet inom städbranschen och de finns...

26 omdömen om Prestige Städ

Cristina O
Skrev om Prestige Städ

Vi är väldigt nöjda! Daniela är super bra!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Rebecca L
Skrev om Prestige Städ

Super proffsiga & flexibla med tid. Vi är så nöjda :)

Vladimir T
Skrev om Prestige Städ

Flyttstädningen. Vi var jätte nöjda med städningen, utmärkt!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Anna S
Skrev om Prestige Städ

Har haft städhjälp i många år och har aldrig upplevt en sån lätt kommunikation och sån nöjdhet med utförandet. Vi är jättenöjda

Catrin S
Skrev om Prestige Städ

Vi har använt Prestige städ vid 2 tillfällen 2020. Båda var flyttstädning. Har aldrig varit med om ett mer servicetänkande företag. De ryckte in vid kort varsel och utförde städningen på ett strålande sätt. De håller kontakt med dig som kund hos och ser till att du är nöjd. Även priset är mycket tilltalande. Rekommenderar varmt denna firma och skulle utan tvekan anlita dem att igen. Ett förstahandsval utan tvekan! / Catrin S

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Ivana B
Skrev om Prestige Städ

Snabbt, effektivt, professionellt, billigt!

Samir N
Skrev om Prestige Städ

Har haft Prestige Städ hemma hos mig förut. Båda gångerna gjorde de ett grymt jobb! Städade, lade grund och polish (top) på mina golv, de blev som nya!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Dexter Z
Skrev om Prestige Städ

Beställde flyttstädning till en lägenhet på 30 kvm, men som saknade el. Det var inga problem för dem att lösa, allt fungerade supersmidigt och det blev rent och snyggt. Väldigt trevliga både över telefon och öga mot öga.

Nikola J
Skrev om Prestige Städ

Superbra! Professionella, hjälpte mig med flyttstädning och jag är mer än nöjd. Trevlig och kunnig personal. Rekommenderas starkt!

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Vera S
Skrev om Prestige Städ

Jag beställde hemstädning inkl fönstertvätt. De hade bra pris utan att sänka kvalitén. De var tillmötesgående och super trevliga. Jag kommer att anlita dem även i framtiden 🤗

Christian T
Skrev om Prestige Städ

De är profesionella och väldigt nogranna med jobbet. Vill rekomendera de till ändra kunder. Bra bemötande. Med mera. .

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Sladjana M
Skrev om Prestige Städ

Professional stuff, very good servis, I recommend it!

Ivan L
Skrev om Prestige Städ

Väldigt bra städfirma. Det var väldigt lätt att komma överens om allt. Snabb , ordning och reda, pålitlig. Rekommenderas varmt

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 115 omdömen 4.5 av 115 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Zurijeta K
Skrev om Prestige Städ

Dom är vänliga och mycket bemötande personal for det första men jag fick precis den hjälpen jag önskat mig med städningen och det var på det bästa sätet anbefalles till mina nära vänner och all som jag känner .

Slavica P
Skrev om Prestige Städ

Jag har haft hemstädning I ett par veckor nu och är supernöjd, med de och kommer definitiv att fortsätta med dem👍

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Zurijeta K

Blazo B
Skrev om Prestige Städ

Jätte nöjd med alla deras tjänster och vill varmt rekommendera till andra.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Srecko P
Skrev om Prestige Städ

Jätte bro firma och trevlig personal.Perfect!!!

Alicia B

Väldigt trevliga, snabba och noggranna. Rekommenderas! 👍🏻

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Karin W
Skrev om Prestige Städ

Jag bokade hemstädning av Prestige Städ. De var mycket trevliga både inför besöket och på plats. Vi gick igenom huset tillsammans och de frågade vad jag ville ha/förväntade mig i varje rum. De var väldigt noggranna, och jag är mycket nöjd med resultatet!

Jessica W
Skrev om Prestige Städ

Vi har anlitat Presige Städ och har vart så nöjda under vår period. De är noggranna, alltid tillgänglinga återkopplar direkt, bra uppföljning. De levde upp till våra förväntningar, kan varmt rekommendera. Jessica Wallgren

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Claudia V
Skrev om Prestige Städ

Supernöjd med deras städning med god service och lyhörda på mina önskemål. Att rekommendera 🥇

Evelina L
Skrev om Prestige Städ

Otroligt trevlig och kunnig personal. Dom är snabba och väldigt smidiga, behöver jag hjälp igen så kontaktar jag definitivt Prestige städ.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Milica P
Skrev om Prestige Städ

Den bästa städfirman som vi har haft. Väldigt proffsiga och noggranna. Dessutom får man mycket för pengarna. 👍👌🏼

Jelena R
Skrev om Prestige Städ

Jag har köpt städtjänst av Prestige städ.Jag blev bemött av företaget på det bästa möjliga sätt. Dom som har presenterat företag är så trevliga och professionella. Jag var jättenöjd med städningen och jätteglad att det gick så smidigt. Dom var snabba och jag var mycket nöjd med städkvalitet .Skulle gärna rekommendera dom till alla som vill en utmärkt kvalitet.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2168 omdömen 4.7 av 2168 omdömen

Linn G
Skrev om Prestige Städ

Vi har städning av hemmet en gång varannan vecka och jag har alltid varit mycket nöjd. Det är få saker som går upp mot att komma hem till ett nystädat hem!