Prestige Städ

Nygårdsvägen 5, 143 45 Vårby — Visa karta

Välkommen till Prestige Städ!

Vi förstår att kvalitet är viktigt för dig och ditt hem. När du som kund anlitar städhjälp ska du känna dig trygg i vem som städar hemma hos dig, veta att städningen utförs noggrant och med respekt för ditt hem.

Våra professionella medarbetare har lång erfarenhet inom städbranschen och de finns till för att göra din vardag lite lättare. Vi hjälper dig med en rad olika städuppdrag såsom hemstädning, storstädning, flyttstädning, fönsterputs, golvvård och kontorsstädning. Varmt välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert.

Läs vad 21 kunder tycker om Prestige Städ

• 2020-03-31

Ivana B skrev om Prestige Städ
    Snabbt, effektivt, professionellt, billigt! Läs mer
  • 2020-01-16

Samir N skrev om Prestige Städ
    Har haft Prestige Städ hemma hos mig förut.
    Båda gångerna gjorde de ett grymt jobb!

Städade, lade grund och polish (top) på mina golv, de blev som nya! Läs mer
  • 2019-12-23

Dexter Z skrev om Prestige Städ
    Beställde flyttstädning till en lägenhet på 30 kvm, men som saknade el. Det var inga problem för dem att lösa, allt fungerade supersmidigt och det blev rent och snyggt. Väldigt trevliga både över telefon och öga mot öga. Läs mer
  • 2019-11-11

Nikola J skrev om Prestige Städ
    Superbra! Professionella, hjälpte mig med flyttstädning och jag är mer än nöjd. Trevlig och kunnig personal. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-10-31

Vera S skrev om Prestige Städ
    Jag beställde hemstädning inkl fönstertvätt.
    De hade bra pris utan att sänka kvalitén.
    De var tillmötesgående och super trevliga.
    Jag kommer att anlita dem även i framtiden 🤗 Läs mer
  • 2019-10-30

Christian T skrev om Prestige Städ
    De är profesionella och väldigt nogranna med jobbet.
    Vill rekomendera de till ändra kunder.
    Bra bemötande.
    Med mera. . Läs mer

Sladjana M skrev om Prestige Städ
    Professional stuff, very good servis, I recommend it! Läs mer

Ivan L skrev om Prestige Städ
    Väldigt bra städfirma. Det var väldigt lätt att komma överens om allt. Snabb , ordning och reda, pålitlig.
    Rekommenderas varmt Läs mer

Zurijeta K skrev om Prestige Städ
    Dom är vänliga och mycket bemötande personal for det första men jag fick precis den hjälpen jag önskat mig med städningen och det var på det bästa sätet anbefalles till mina nära vänner och all som jag känner . Läs mer

Slavica P skrev om Prestige Städ
    Jag har haft hemstädning I ett par veckor nu och är supernöjd, med de och kommer definitiv att fortsätta med dem👍 Läs mer

Zurijeta K skrev om Prestige Städ

Blazo B skrev om Prestige Städ
    Jätte nöjd med alla deras tjänster och vill varmt rekommendera till andra. Läs mer

Srecko P skrev om Prestige Städ
    Jätte bro firma och trevlig personal.Perfect!!! Läs mer

Alicia B skrev om Prestige Städ
    Väldigt trevliga, snabba och noggranna. Rekommenderas! 👍🏻 Läs mer
  • Karin W

2019-10-28

Karin W skrev om Prestige Städ
    Jag bokade hemstädning av Prestige Städ. De var mycket trevliga både inför besöket och på plats. Vi gick igenom huset tillsammans och de frågade vad jag ville ha/förväntade mig i varje rum. De var väldigt noggranna, och jag är mycket nöjd med resultatet! Läs mer
  • 2019-10-28

Jessica W skrev om Prestige Städ
    Vi har anlitat Presige Städ och har vart så nöjda under vår period. De är noggranna, alltid tillgänglinga återkopplar direkt, bra uppföljning. De levde upp till våra förväntningar, kan varmt rekommendera.

Jessica Wallgren Läs mer
  • 2019-10-26

Claudia V skrev om Prestige Städ
    Supernöjd med deras städning med god service och lyhörda på mina önskemål.
    Att rekommendera 🥇 Läs mer
  • 2019-10-25

Evelina L skrev om Prestige Städ
    Otroligt trevlig och kunnig personal. Dom är snabba och väldigt smidiga, behöver jag hjälp igen så kontaktar jag definitivt Prestige städ. Läs mer
  • Milica P

2019-10-24

Milica P skrev om Prestige Städ
    Den bästa städfirman som vi har haft. Väldigt proffsiga och noggranna. Dessutom får man mycket för pengarna. 👍👌🏼 Läs mer
  • 2019-10-24

Jelena R skrev om Prestige Städ
    Jag har köpt städtjänst av Prestige städ.Jag blev bemött av företaget på det bästa möjliga sätt. Dom som har presenterat företag är så trevliga och professionella. Jag var jättenöjd med städningen och jätteglad att det gick så smidigt. Dom var snabba och jag var mycket nöjd med städkvalitet .Skulle gärna rekommendera dom till alla som vill en utmärkt kvalitet. Läs mer
  • 2019-10-24

Linn G skrev om Prestige Städ
    Vi har städning av hemmet en gång varannan vecka och jag har alltid varit mycket nöjd. Det är få saker som går upp mot att komma hem till ett nystädat hem! Läs mer
    Nenad J gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte