Primo Ciao Ciao Hantverkaren

Primo Ciao Ciao Hantverkaren

Ring 08-653 90 23 primohantverkargatan.nu
3.7

Vi direktimporterar alltid högkvalitativa råvaror själva för att säkerställa att smakupplevelsen blir så genuint italiensk som möjligt! Våra kockar tillagar maten med mycket kärlek och passion med fokus på rena smaker. Om du vill fördjupa dig i våra maträtter så ta gärna en titt på menyn på vår hemsida. Vi serverar både färska...

9 omdömen om Primo Ciao Ciao Hantverkaren

Anna B
Skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren

Jättegod mat och suverän service. Tyckte dem hade en väldigt bra meny som hade en egen touch. Många italienare har liknande menyer. Fantastisk hovmästare med enorm entusiasm som rekommenderade god grappa som avslutning!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Nikola T
Skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren

Avnjöt nyligen en tre rätters middag som vi avrundade med en Tortino Caldo Al Cioccolato Fondente (Chokladfondant :-)som smälte i munnen, en dubbel espresso samt en liten grappa. Fantastiskt trevlig hovmästare. På återseende.

Linnea
Skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren

Otroligt god a la carte. Varit nöjd båda gångerna med nivån på både mat och service. Efterrätter som tiramisu och chokladfondant måste provas!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

AMANDA F
Skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren

Var på Restaurang Primo Ciao Ciaos brunch med min pappa åt delizie och deras lilla buffé. Kanske inte den bästa maten jag ätit men en stort plus för sin uteservering i solen!

Martin
Skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren

Drygt bemötande och mest några killar som rider vidare på 90-talets hysteriska Ciaociao-våg.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Sussie M
Skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren

Wow, vilken god pizza jag åt, den hette vegetariana tror jag. Kommer definitivt att gå dit igen.

Kristoffer F
Skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren

Har inte provat Primons (br)unch som Nikke recenserat, men tycker i övrigt att Primo är en rätt bra restaurang med både goda viner och pizzor. Som lite schysstare lunchställe är det kanon, och om kvällen är det nästan alltid fullt, ett vanligtvis gott som jag är villig att skriva under på!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Nikke L
Skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren

Vi provade brunchen på Primo Ciao Ciao i helgen. 8 personer i åldrarna 4-71 år. Här fungerar brunchen så att man väljer en rätt från brunch-menyn och kompletterar med att plocka från den italienska buffén. De flesta av oss tog äggröran med bacon och salsiccia. Äldste sonen tog kalvbullar med pasta. Någon höll sig till pizza. Alla var väldigt nöjda med maten och med servicen, men efteråt konstaterade vi att Primo Ciao Ciaos brunch kunde behöva lite mer br i sig. Nu var det mer unch. Två saker som skulle kunna...

Marie B
Skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren

Lite lyxigare än vanliga "bakispizza", och känns mycket fräschare. Lite dyrare, men väldigt värt det!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen