Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Primo Ciao Ciao Hantverkaren

Primo Ciao Ciao Hantverkaren

Hantverkargatan 76, 112 38 Stockholm — Visa karta

Vi direktimporterar alltid högkvalitativa råvaror själva för att säkerställa att smakupplevelsen blir så genuint italiensk som möjligt! Våra kockar tillagar maten med mycket kärlek och passion med fokus på rena smaker. Om du vill fördjupa dig i våra maträtter så ta gärna en titt på menyn på vår hemsida. Vi serverar både färska pastarätter men även traditionella kött- och fiskrätter. Våra populära pizzor är alla vedugnsbakade enligt gammalt recept för bästa smakupplevelse.

Läs vad 9 kunder tycker om Primo Ciao Ciao Hantverkaren

• Anna B
    Anna B skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren
    Jättegod mat och suverän service. Tyckte dem hade en väldigt bra meny som hade en egen touch. Många italienare har liknande menyer. Fantastisk hovmästare med enorm entusiasm som rekommenderade god grappa som avslutning! Läs mer
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren
    Avnjöt nyligen en tre rätters middag som vi avrundade med en Tortino Caldo Al Cioccolato Fondente (Chokladfondant :-)som smälte i munnen, en dubbel espresso samt en liten grappa. Fantastiskt trevlig hovmästare. På återseende. Läs mer
  • Linnea
    Linnea skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren
    Otroligt god a la carte. Varit nöjd båda gångerna med nivån på både mat och service. Efterrätter som tiramisu och chokladfondant måste provas! Läs mer
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren
    Var på Restaurang Primo Ciao Ciaos brunch med min pappa åt delizie och deras lilla buffé. Kanske inte den bästa maten jag ätit men en stort plus för sin uteservering i solen! Läs mer
  • Martin
    Martin skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren
    Drygt bemötande och mest några killar som rider vidare på 90-talets hysteriska Ciaociao-våg. Läs mer
  • Sussie M
    Sussie M skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren
    Wow, vilken god pizza jag åt, den hette vegetariana tror jag. Kommer definitivt att gå dit igen. Läs mer
  • Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren
    Har inte provat Primons (br)unch som Nikke recenserat, men tycker i övrigt att Primo är en rätt bra restaurang med både goda viner och pizzor. Som lite schysstare lunchställe är det kanon, och om kvällen är det nästan alltid fullt, ett vanligtvis gott som jag är villig att skriva under på! Läs mer
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren
    Vi provade brunchen på Primo Ciao Ciao i helgen. 8 personer i åldrarna 4-71 år.

Här fungerar brunchen så att man väljer en rätt från brunch-menyn och kompletterar med att plocka från den italienska buffén.

De flesta av oss tog äggröran med bacon och salsiccia. Äldste sonen tog kalvbullar med pasta. Någon höll sig till pizza.

Alla var väldigt nöjda med maten och med servicen, men efteråt konstaterade vi att Primo Ciao Ciaos brunch kunde behöva lite mer br i sig. Nu var det mer unch.

Två saker som skulle kunna behövas är större urval på dryckesfronten. I menyn ingår hallonjuice, vatten och en kaffe efteråt.
    Här skulle det inte skada med ett större utbud av drycker. Apelsinjuice, mjölk till barnen och faktiskt även bryggkaffe.

Brunch är ett mellanting mellan helgfrukost och lunch i min bok, och då behövs mer frukostinslag än nu. Men som utökad lunch betraktad var brunchen alldeles utmärkt. Läs mer
  • Marie B
    Marie B skrev om Primo Ciao Ciao Hantverkaren
    Lite lyxigare än vanliga "bakispizza", och känns mycket fräschare. Lite dyrare, men väldigt värt det! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Tulegatan 29, 17278, SUNDBYBERG