Pro Sweden

Pro Sweden

Ring 073-511 48 78 www.prosweden.se

Pro Sweden hjälper till att förbättra din livskvalité genom att erbjuda hushållstjänster i ditt hem. Vi hjälper dig att få mer tid för familj och vänner och till en meningsfull fritid. När du har beställt hemstädning av oss kommer du att första gången få träffa en ansvarig arbetsledare. Tillsammans med dig och utsedd städpersonal,...

6 omdömen om Pro Sweden

Nikola T
Skrev om Pro Sweden

Pro Sweden är en seriös och bra städfirma. Rekommenderas!

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Shabnam G
Skrev om Pro Sweden

har använt mig av Pro Sweden gällande mitt kafe och även privat hemma och är väldigt nöjd med dem. Är ordningsamma och även väldigt prisvärda!

Jessica F
Skrev om Pro Sweden

Vi testade många städfirmor innan vi fann Pro Sweden som vi nu haft i över ett år. Deras städerska Linda är fantastisk och gör det där lilla extra som man själv glömt säga till om. Företaget är oerhört flexibelt och väldigt måna om att snabbt tillgodose våra behov och önskningar. Allra varmaste rekommendationer till alla att kontakta underbara och positiva Anthony på Pro Sweden för att få hjälp!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Gabriella D
Skrev om Pro Sweden

Fantastisk personal som sköter min veckostädning. De är trevliga, flexibla, pålitliga och arbetar proffsigt. Dessutom är priset bra! Jag kommer absolut fortsätta med min veckostädning med ProSweden. Rekommenderas varmt.

Emelia C
Skrev om Pro Sweden

Jag och min kille anlitade ProSweden för vår flyttstädning i måndags, helt prisvärt och enkelt! Tummen upp :)

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Alexandra L
Skrev om Pro Sweden

Underbar service! Otroligt flexibla och trevliga. De har städat hos mig varje torsdag i några månader nu, och jag är helt nöjd. Kan absolut rekommendera de på Reco.se