Pro Sweden

Hagagatan 26, 113 47 Stockholm — Visa karta

Pro Sweden hjälper till att förbättra din livskvalité genom att erbjuda hushållstjänster i ditt hem. Vi hjälper dig att få mer tid för familj och vänner och till en meningsfull fritid. När du har beställt hemstädning av oss kommer du att första gången få träffa en ansvarig arbetsledare. Tillsammans med dig och utsedd städpersonal, ser vi över städytorna i din bostad. Vi pratar igenom hur ofta du vill ha städat och om du vill köpa kringtjänster som t.ex. strykning, diskning och fönsterputs. Och för att uppnå bästa städkvalitet, inleder vi alltid städuppdraget med en storstädning. Betalning sker via faktura för både privatkunder och företagskunder.

Läs vad 6 kunder tycker om Pro Sweden

• Nikola T
    Nikola T skrev om Pro Sweden
    Pro Sweden är en seriös och bra städfirma. Rekommenderas! Läs mer
  • Shabnam G
    Shabnam G skrev om Pro Sweden
    har använt mig av Pro Sweden gällande mitt kafe och även privat hemma och är väldigt nöjd med dem.
    Är ordningsamma och även väldigt prisvärda! Läs mer
  • Jessica F
    Jessica F skrev om Pro Sweden
    Vi testade många städfirmor innan vi fann Pro Sweden som vi nu haft i över ett år. Deras städerska Linda är fantastisk och gör det där lilla extra som man själv glömt säga till om. Företaget är oerhört flexibelt och väldigt måna om att snabbt tillgodose våra behov och önskningar. Allra varmaste rekommendationer till alla att kontakta underbara och positiva Anthony på Pro Sweden för att få hjälp! Läs mer
  • Gabriella D
    Gabriella D skrev om Pro Sweden
    Fantastisk personal som sköter min veckostädning. De är trevliga, flexibla, pålitliga och arbetar proffsigt. Dessutom är priset bra! Jag kommer absolut fortsätta med min veckostädning med ProSweden. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Emelia C
    Emelia C skrev om Pro Sweden
    Jag och min kille anlitade ProSweden för vår flyttstädning i måndags, helt prisvärt och enkelt! Tummen upp :) Läs mer
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om Pro Sweden
    Underbar service! Otroligt flexibla och trevliga. De har städat hos mig varje torsdag i några månader nu, och jag är helt nöjd. Kan absolut rekommendera de på Reco.se Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Stockholm:

Birgitta P Birgitta P tycker:
“Det blev otroligt rent och fin...” Läs mer

Marknadsvägen 85, 18377, Täby