Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Ramen Ki-Mama

Ramen Ki-Mama

Birger Jarlsgatan 93A, 113 56 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Ramen Ki-Mama

• Ningjing C
    Ningjing C skrev om Ramen Ki-Mama
    Very Nice Ramen!!! The best in Stockholm!!! But the place is really a little bit too tight!! Läs mer
    Jakob J gillar detta
  • Oll E
    Oll E skrev om Ramen Ki-Mama
    Jag håller inte med nedanstående kritik.
    Extremt intressant mat som för tankarna till den härliga animéserien Naruto. Har provat de flesta olika rätterna och min personlia favorit är Udon-grytan! Detta är helt klart värt ett försök då de flesta jag har tagit med mig hit har blivit nöjda! Läs mer
    Albin C gillar detta
  • Maria S
    Maria S skrev om Ramen Ki-Mama
    Gigantiska skålar med Sthlms bästa ramen väger upp för den tråkiga personalen och de obekväma stolarna. Läs mer
  • Hedda
    Hedda skrev om Ramen Ki-Mama
    Hit kommer man inte för lokalen utan för maten. Fräscha råvaror och väl tilltagna portioner för en förvånansvärt vettig penning. Servicen vi fick sist var under all kritik men det är som tur den goda maten vi minns mest. Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Ramen Ki-Mama
    Trevligt bemötande, men lokalen var inte alls så inbjudande vi trott. Speciellt inte efter att de fått Gulddraken i Dagens Nyheter. Slamrig är okej då ens röster ändå överröstar, men placeringen kändes inte speciellt mysig.

Priserna var inte i närheten av den Budget-stämpel DN gav Ki-Mama. 110 kroner för en Miso Ramen soppa som smakade.. sådär? Nja. Om det blir fler besök blir det i så fall på den andra Ki-mama restaurangen, tyvärr. Läs mer
  • K
    K skrev om Ramen Ki-Mama
    Enda stället (?) i Stockholm där man kan äta japansk ramen (matig nudelsoppa), och det smakar faktiskt nästan precis som i Japan. Lite slamrig lokal, och tyvärr saknade de alkoholrättigheter sist jag var där (en öl till ramen kan ju vara väldigt gott). Det och en efterrätt som inte direkt var tip-top vad gäller fräschör drar ner betyget, annars är det här en riktig pärla om man gillar Japansk mat. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Annelie C Annelie C tycker:
“Trevligt, bra service, god mat” Läs mer
4.6 i betyg av 2064 omdömen

Fullerö backe, 75594, Uppsala