Rapidstäd Stockholm AB

Algatan 13, 169 32 Solna — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Rapidstäd Stockholm AB

• 2020-11-18

Marie J skrev om Rapidstäd Stockholm AB
    Snabb och smidig service, bra leverans och utmärkt slutresultat. Läs mer
  • 2020-11-11

Fredrik L skrev om Rapidstäd Stockholm AB
    Flytt och städ allt gick smidigt! Läs mer
  • 2020-10-26

Albacross N skrev om Rapidstäd Stockholm AB
    Robin och Andreas från Rapidstäd hjälpte oss att göra vårt nya kontor hemtrevligt genom att få upp bland annat whiteboard tavlor och tv-apparater på våra väggar. De överträffade minst sagt alla våra förväntningar - inte nog med att de var snabba och effektiva med jobbet som skulle genomföras, men de såg även till att göra det lilla extra för oss för att vi skulle få det precis som vi hade tänkt oss.

Under arbetets gång stötte vi på ett par problem (bland annat ett par lampor som var i vägen och brist på material från vår sida) men de arbetade kreativt och lösningsorienterat och fick jobbet gjort, och det blev betydligt bättre än vi hade kunnat föreställa oss.

Vi är superimponerade och kan varmt rekommendera Rapidstäds tjänster. Vi kommer definitivt att använda oss av deras tjänster om/när behovet dyker upp igen! Läs mer
  • IDA P

2020-10-23

IDA P skrev om Rapidstäd Stockholm AB
    Hemstädning, Vasastan

Städhjälp ökar min livskvalitet, ger mer tid till vänner och familj och egentid för exempelvis träning. Rapidstäd har förenklat min vardag. Det är vardagslyx, till en förmånlig kostnad.

Ida Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte