Rapidstäd Stockholm AB

Rapidstäd Stockholm AB

Välkommen till Rapidstäd Stockholm AB!

Vårt mål på Rapidstäd Stockholm AB är att du som kund alltid ska få ett skinande rent resultat. Detta åstadkommer vi genom tydlig och enkel kommunikation, flexibilitet och hög kvalitet.

Tjänster: Storstädning, visningsstädning, hemstädning, fönsterputs, kontorsstädning, golvvård, byggstäd, trapphusstädning, flytthjälp, flyttstädning och mycket mer.

Listan på städtjänster vi erbjuder är lång, men en sak har de gemensamt. Nämligen vår kvalitetsgaranti. Låt oss ta hand om städningen så kan du fokusera på annat.

Läs vad 25 kunder tycker om Rapidstäd Stockholm AB 2

2021-05-07
    Jättebra kommunikation med Rapid städ, flexibla med hämtning av nyckel. Ringde för att säkerställa vissa saker under själva flyttstädningen, vilket tydde på att de var fokuserade på detaljer och utföra uppdraget till vår belåtenhet. Flyttstädningen var väldigt väl utförd. Vi är väldigt nöjda. Rekommenderas varmt!
    2021-05-06
    Rapidstäd är i toppklass, korrekta, vänliga och mycket måna om kunden.
    Har använt Rapidstäd ett antal gånger i olika flyttärenden och varje gång har det varit utmärkt.
    Har stor erfarenhet av flyttfirmor och vet hur det kan bli i slutänden, tråkigt och fel.
    Men Rapidstäd är någonting helt annat,
    vad man önskar levereras! Rekommenderas i högsta grad
    2021-05-03
    Brf med 47 medlemmar. Köpte fönsterputs till våra gemensamma ytor.
    Bra och korrekt möte med fönsterputsaren, mycket bra utfört jobb.
    Rekommenderar gärna Rapidstäd och kommer att anlita dem i fortsättningen.
    2021-05-02
    Riktigt trevliga killar. Snabba och hjälpsamma!
    2021-04-23
    Vi har nyligen blivit kund hos Rapidstäd för hjälp med trappstädning i vår Brf. Glad och imponerad över servicegrad, tillgänglighet och "admin". Också mycket nöjd med städningen som sådan! Bra!
    2021-04-05
    Snabba, flexibla med tider och hjälpsamma!
    2021-03-29
    Raid städ hjälpte mig med flyttning personalen var trevliga, snabba och profetionella.
    2021-03-25
    Anlitade Rapidstäd för flytthjälp.
    Fick ett fantastiskt bemötande och dom var tillmötesgående.
    Jag är så nöjd att jag kommer anlita grabbarna igen och rekommenderar verkligen Rapidstäd för vänner och bekanta.
    Tack Robin och Andreas.
    2021-03-22
    Flytthjälp! Fantastiskt bra killar som med några dagars varsel hjälpte oss med flytten en söndag. Snabba, starka, effektiv, varsamma med sakerna och jättetrevliga! Dessutom riktigt bra priser! Kan verkligen rekommendera!
    2021-03-21
    Timely and efficient packing & unpacking of an apartment's worth of stuff.
    2021-03-09
    Proffsiga, kommunikativa och flexibla. Löste utflytt, magasinering och inflytt på ett perfekt sätt. Dessutom båda trevliga och prisvärda. Rekommenderas stark!
  • Maria-Isabel S
    2021-02-15
    Dem här fanatiska grabbarna har fixat allt från små renoveringar till Flyttstäd i min lägenhet. Helt otroligt bra bemötande och väldigt proffsiga.

Är mycket nöjd och skulle rekommendera rapid städ till alla jag känner.
    2021-01-26
    Mycket trevliga och snabba, och tog väl hand om våra möbler!
    2021-01-19
    Grymma och schyssta grabbar som gjorde flytten super enkel för mig.
    2021-01-19
    Vi anlitade Rapidstäd för en flytt. Flytten utfördes snabbt och smidigt och bemötandet var väldigt trevligt. Kan varmt rekommendera Andreas och Robin.
    2020-12-31
    Vi fick hjälp med en storstädning som vi blev väldigt nöjda med. Mycket trevlig personal och gott bemötande.
  • Bettan B
    2020-12-30
    Vi blev mycket nöjda av Robin och Andreas som utförde flytt och städning av vår lägenhet med ett utmärkt slutresultat. Rekommenderas varmt!
    2020-12-29
    Snabb och professionell service.
    Fick hjälp med flyttstädning, är mycket nöjd med resultatet.
    Anders
    2020-12-25
    Enkelt och lätt att få kontakt med företaget. Uppdraget var snabbt och effektivt avklarat. De var tillmötesgående och hjälpsamma! Jag kan varmt rekommendera detta team!
    2020-12-16
    Snabbt, enkelt och bra bemötande. Rekommenderar starkt.
    2020-12-15
    Anlitade dem gör flytthjälp. Mycket bra upplevelse av företaget. Snabba, plastade in alla möbler och var rädda om dem.
    Jättebra!
    2020-11-18
    Snabb och smidig service, bra leverans och utmärkt slutresultat.
    2020-11-11
    Flytt och städ allt gick smidigt!
    2020-10-26
    Robin och Andreas från Rapidstäd hjälpte oss att göra vårt nya kontor hemtrevligt genom att få upp bland annat whiteboard tavlor och tv-apparater på våra väggar. De överträffade minst sagt alla våra förväntningar - inte nog med att de var snabba och effektiva med jobbet som skulle genomföras, men de såg även till att göra det lilla extra för oss för att vi skulle få det precis som vi hade tänkt oss.

Under arbetets gång stötte vi på ett par problem (bland annat ett par lampor som var i vägen och brist på material från vår sida) men de arbetade kreativt och lösningsorienterat och fick jobbet gjort, och det blev betydligt bättre än vi hade kunnat föreställa oss.

Vi är superimponerade och kan varmt rekommendera Rapidstäds tjänster. Vi kommer definitivt att använda oss av deras tjänster om/när behovet dyker upp igen!
  • IDA P
    2020-10-23
    Hemstädning, Vasastan

Städhjälp ökar min livskvalitet, ger mer tid till vänner och familj och egentid för exempelvis träning. Rapidstäd har förenklat min vardag. Det är vardagslyx, till en förmånlig kostnad.

Ida