Rapidstäd Stockholm AB

Välkommen till Rapidstäd Stockholm AB!

Vårt mål på Rapidstäd Stockholm AB är att du som kund alltid ska få ett skinande rent resultat. Detta åstadkommer vi genom tydlig och enkel kommunikation, flexibilitet och hög kvalitet.

Tjänster: Storstädning, visningsstädning, hemstädning, fönsterputs, kontorsstädning, golvvård, byggstäd, trapphusstädning, flytthjälp, flyttstädning och mycket mer.

Listan på städtjänster vi erbjuder är lång, men en sak har de gemensamt. Nämligen vår kvalitetsgaranti. Låt oss ta hand om städningen så kan du fokusera på annat.

Läs vad 71 kunder tycker om Rapidstäd Stockholm AB 2

2022-12-04 Verifierad kund
    Snabb service på kort varsel! nogranna och resultatet blev som nytt. Jättenöjd!
    2022-11-18 Verifierad kund
    Levererade precis det som önskades. Rekommenderas!
  • Emil L
    2022-11-08 Verifierad kund
    Rapidstäd utförde flytt och städhjälp. Jag är väldigt nöjd med deras jobb. Mycket bra bemötande
    2022-11-03 Verifierad kund
    Anlitade för flyttstäd. Fint bemötande och utförande!
    2022-11-02 Verifierad kund
    Snabb och smidig service med ett utmärkt resultat!
  • André J
    2022-09-02 Verifierad kund
    Vi fick hjälp med både flytt och städ. Proffsig och snabb återkoppling på offert. Ankom på utsatt tid och skötte allt på bästa sätt. Rekommenderas starkt
  • Markus J
    2022-05-26 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och lyssnar till behoven var man tillsamamns kommer fram till mål👍 rekommenderas
    2022-05-13 Verifierad kund
    Bra och rak kommunikation med ett cleaniskt avslut 👌
    2022-04-18 Verifierad kund
    Enda gången jag har blivit nöjd med en flyttstädning.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Toppen killar som utför flytt jobb snabbt och nogrannt till rimliga priser, rekommenderar definitivt Rapid!
    2022-04-09 Verifierad kund
    Kan verkligen rekommendera! Köpte flyttstäd och fick snabb service/återkoppling från början till slut. Tillmötesgående i önskemål och försökte ordna på bästa sätt för mig som kund. Städat enligt förväntan och positivt överraskad av mailväxlingen 🌟
    2022-03-04 Verifierad kund
    Andreas och Robin är snabba, trevliga och serviceminded.

Vi kan varmt rekommendera Rapidstäd för flytt.
    2021-12-17 Verifierad kund
    Snabbt, bra samt är de lätta att ha å göra med.
    2021-12-14 Verifierad kund
    Mycket professionellt bemötande och jättefint utförd flyttstäd!
    2021-12-08 Verifierad kund
    hjälpte oss att flytta fr Solna till Nyköping
    fungerade mycket bra!
    Kan rekommenderas. Jan
    2021-11-28 Verifierad kund
    Flyttstäd som var över förväntan.
    2021-11-13 Verifierad kund
    Flyttstäd av en etta. Jag hade väldigt mycket frågor innan jag bestämde mig, men grabbarna på Rapid svarade snabbt och tydligt på allt jag undrade. Kanonservice rakt igenom och smidig hantering av mitt ärende.

Själva städningen var också fint utförd. :)
    2021-11-02 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med flytten och städ. Killarna som hjälpte oss var väldigt trevliga och hjälpsamma. Vi upplevde dem som flexibla och lösningsorienterade. Vi kommer absolut använda oss av rapidstäd igen.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Väldigt nöjda men tjänsten. Blev lite fel efter städningen men efter ha påpekat detta vidare så hanterades det snabbt och effektivt.

Rekomenderar detta företag till de som söker bra flyttstädning.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Super trevligt bemötande, riktigt bra service o utförande. Kan varmt rekommendera detta Företag.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Fast answer and effective service.
    2021-10-03 Verifierad kund
    Rapidstäd hjälpte mig med visningsstädning.
    Allt hanterades smidigt från första kontakt fram tills dess att arbetet slutfördes.
    2021-09-20 Verifierad kund
    Vi anlitade Rapidstäd till att städa våran lägenhet inför visning och de utförde ett bra jobb till uppskattat pris. Extra plus att Andreas åkte ut och kollade städningen en fredag kväll och återkopplade i samband med detta. Rekommenderar verkligen detta bolag, då de är noggranna och gör de lilla extra.
    2021-09-20 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda. Bra att ha att göra med. Vi lämnar våra varmaste rekommendationer.
    Pålitliga
    Mycket Effektiva
    Trevliga
    Prisvärda
    2021-09-14 Verifierad kund
    Mycket serviceorienterade, flexibla och snabba!
    Kanon helt enkelt!
  • Erik F
    2021-09-11 Verifierad kund
    Mycket snabb och effektiv flytt. Prisvärt!
    Kommer helt klart anlita denna firma igen när det är dags för nästa flytt.
    2021-09-08 Verifierad kund
    Vi har anlitat Rapidstäd för kontorsstädning i vårt kontor i Solna. Utmärkt service, noggrann städare och anpassningsbara! Rekommenderas varmt
  • Erika L
    2021-09-06 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande. Duktiga ärliga pålitliga punktliga. Rekommenderas varmt. Stort tack för hjälpen.
    2021-09-01 Verifierad kund
    Jättebra kontakt men resultatet blir böttre om man gör det själv.
    Hej Malin!

Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med oss och att vi inte helt motsvarade dina förväntningar. Vi är ett kvalitetsföretag och detta är inte alls i linje med våra värderingar, vår policy eller vårt arbetssätt. Vårt mål är att du ska vara nöjd med våra städares arbete och det har uppenbarligen inte fungerat i detta fall. Värt att nämna är att vi dock åkte tillbaka och åtgärdade våra brister i städningen och i slutändan så var kunden nöjd med vår utförda flyttstädning.

Vänliga hälsningar Andreas på Rapidstäd Stockholm AB
    2021-08-29 Verifierad kund
    De hjälpte mig att flytta. Min upplevelse var bara positiv! Lätta att kommunicera med, försiktiga med ömtåliga saker och punktliga. Riktigt lätta att ha och göra med.
    2021-08-22 Verifierad kund
    Professionellt! Smidiga och effektiva som gör jobbet med mycket noggrannhet. Varmt rekommenderas.
    2021-08-19 Verifierad kund
    Snabba och försiktiga. Klart prisvärt.
    2021-08-05 Verifierad kund
    Mycket duktiga killar så positiva trots tunga och jobbiga lyft utan hiss. Dom gjorde ett super jobb
    2021-08-02 Spontant omdöme
    Robin, Andreas och Emil var supertrevliga och utförde en snabb och effektiv flytt! Rekommenderas varmt!
    2021-07-11 Verifierad kund
    Kontaktade Rapidstäd för att få hjälp med städning efter lättare renovering. Snabb återkoppling och proffesionellt bemötande vid bokning samt av personal som utförde arbetet! Innan och efter utfört arbete stämde vi av och jag var verkligen nöjd. Rekommenderas varmt.
    2021-07-10 Verifierad kund
    Vi köpte både flytthjälp och flyttstäd. Jättebra bemötande, trevlig personal! Flytthjälpen tog lite längre tid än tänkt från början men vi är väldigt nöjda ändå.
    Vi hade lite anmärkningar på städningen men det åtgärdades fint. Skulle varmt rekommendera detta företag!
  • Andreas N
    2021-07-07 Verifierad kund
    Jag anlitade Rapidstäd för flytthjälp och städ av min lägenhet och jag är mycket nöjd med resultatet. Trevligt bemötande, lösningsinriktade och inga dolda avgifter!
    2021-06-17 Verifierad kund
    Härliga killar som lyssnar på kundens önskemål. Tummen upp 👍🏻
    2021-06-16 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med det snabba och noggranna arbetet! Kommer helt klart ring dom igen vid behov.
    2021-06-15 Verifierad kund
    Sjukt smidigt och snabbt, allting gick som på räls! :)
    2021-05-28 Verifierad kund
    Jättenöjd med Rapidstäd - flexibla gällande nyckelhantering och bra kommunikation i sin helhet. Flyttstädningen var väldigt noggrann utförd och de fokuserade mycket på detaljer med tanke på att dem ringde under själva uppdraget för att säkerhetställa vissa detaljer. Rekommenderas varmt. Vi kommer definitivt anlita Rapidstäd igen!
    Hej Kim! Stort tack för det fina berömmet - vi tar åt oss och har även framfört detta till din städerska, som blev mycket glad. Bästa Hälsningar Robin Rapidstäd Stockholm AB Rapidstäd Stockholm AB
    2021-05-25 Verifierad kund
    Snabba, trevliga och superduktiga! Rekommenderar!!
  • Ann J
    2021-05-24 Verifierad kund
    Nöjd med städningen. Skönt med svensktalande person.
    Bra att man kan välja att städaren använder eget eller kundens material. Jag rekommenderar detta företag.
    2021-05-22 Verifierad kund
    Mycket bra på alla sätt och vis
    2021-05-21 Verifierad kund
    Är jättenöjd med fönsterputsningen.
    Snabba svar och trevligt bemötande av både Andreas och Robin. Kan absolut rekommendera dem
    2021-05-07 Verifierad kund
    Jättebra kommunikation med Rapid städ, flexibla med hämtning av nyckel. Ringde för att säkerställa vissa saker under själva flyttstädningen, vilket tydde på att de var fokuserade på detaljer och utföra uppdraget till vår belåtenhet. Flyttstädningen var väldigt väl utförd. Vi är väldigt nöjda. Rekommenderas varmt!
    2021-05-06 Verifierad kund
    Rapidstäd är i toppklass, korrekta, vänliga och mycket måna om kunden.
    Har använt Rapidstäd ett antal gånger i olika flyttärenden och varje gång har det varit utmärkt.
    Har stor erfarenhet av flyttfirmor och vet hur det kan bli i slutänden, tråkigt och fel.
    Men Rapidstäd är någonting helt annat,
    vad man önskar levereras! Rekommenderas i högsta grad
    2021-05-03 Verifierad kund
    Brf med 47 medlemmar. Köpte fönsterputs till våra gemensamma ytor.
    Bra och korrekt möte med fönsterputsaren, mycket bra utfört jobb.
    Rekommenderar gärna Rapidstäd och kommer att anlita dem i fortsättningen.
    2021-05-02 Verifierad kund
    Riktigt trevliga killar. Snabba och hjälpsamma!