Rapidstäd Stockholm AB

Välkommen till Rapidstäd Stockholm AB!

Vårt mål på Rapidstäd Stockholm AB är att du som kund alltid ska få ett skinande rent resultat. Detta åstadkommer vi genom tydlig och enkel kommunikation, flexibilitet och hög kvalitet.

Tjänster: Storstädning, visningsstädning, hemstädning, fönsterputs, kontorsstädning, golvvård, byggstäd, trapphusstädning, flytthjälp, flyttstädning och mycket mer.

Listan på städtjänster vi erbjuder är lång, men en sak har de gemensamt. Nämligen vår kvalitetsgaranti. Låt oss ta hand om städningen så kan du fokusera på annat.

Läs vad 56 kunder tycker om Rapidstäd Stockholm AB 2

2021-11-28
    Flyttstäd som var över förväntan.
    2021-11-13
    Flyttstäd av en etta. Jag hade väldigt mycket frågor innan jag bestämde mig, men grabbarna på Rapid svarade snabbt och tydligt på allt jag undrade. Kanonservice rakt igenom och smidig hantering av mitt ärende.

Själva städningen var också fint utförd. :)
    2021-11-02
    Vi är supernöjda med flytten och städ. Killarna som hjälpte oss var väldigt trevliga och hjälpsamma. Vi upplevde dem som flexibla och lösningsorienterade. Vi kommer absolut använda oss av rapidstäd igen.
    2021-10-25
    Väldigt nöjda men tjänsten. Blev lite fel efter städningen men efter ha påpekat detta vidare så hanterades det snabbt och effektivt.

Rekomenderar detta företag till de som söker bra flyttstädning.
    2021-10-25
    Super trevligt bemötande, riktigt bra service o utförande. Kan varmt rekommendera detta Företag.
    2021-10-04
    Fast answer and effective service.
    2021-10-03
    Rapidstäd hjälpte mig med visningsstädning.
    Allt hanterades smidigt från första kontakt fram tills dess att arbetet slutfördes.
    2021-09-20
    Vi anlitade Rapidstäd till att städa våran lägenhet inför visning och de utförde ett bra jobb till uppskattat pris. Extra plus att Andreas åkte ut och kollade städningen en fredag kväll och återkopplade i samband med detta. Rekommenderar verkligen detta bolag, då de är noggranna och gör de lilla extra.
    2021-09-20
    Vi är mycket nöjda. Bra att ha att göra med. Vi lämnar våra varmaste rekommendationer.
    Pålitliga
    Mycket Effektiva
    Trevliga
    Prisvärda
    2021-09-14
    Mycket serviceorienterade, flexibla och snabba!
    Kanon helt enkelt!
  • Erik F
    2021-09-11
    Mycket snabb och effektiv flytt. Prisvärt!
    Kommer helt klart anlita denna firma igen när det är dags för nästa flytt.
    2021-09-08
    Vi har anlitat Rapidstäd för kontorsstädning i vårt kontor i Solna. Utmärkt service, noggrann städare och anpassningsbara! Rekommenderas varmt
  • Erika L
    2021-09-06
    Fantastiskt bemötande. Duktiga ärliga pålitliga punktliga. Rekommenderas varmt. Stort tack för hjälpen.
    2021-09-01
    Jättebra kontakt men resultatet blir böttre om man gör det själv.
    Hej Malin!

Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med oss och att vi inte helt motsvarade dina förväntningar. Vi är ett kvalitetsföretag och detta är inte alls i linje med våra värderingar, vår policy eller vårt arbetssätt. Vårt mål är att du ska vara nöjd med våra städares arbete och det har uppenbarligen inte fungerat i detta fall. Värt att nämna är att vi dock åkte tillbaka och åtgärdade våra brister i städningen och i slutändan så var kunden nöjd med vår utförda flyttstädning.

Vänliga hälsningar Andreas på Rapidstäd Stockholm AB
    2021-08-29
    De hjälpte mig att flytta. Min upplevelse var bara positiv! Lätta att kommunicera med, försiktiga med ömtåliga saker och punktliga. Riktigt lätta att ha och göra med.
    2021-08-22
    Professionellt! Smidiga och effektiva som gör jobbet med mycket noggrannhet. Varmt rekommenderas.
    2021-08-19
    Snabba och försiktiga. Klart prisvärt.
    2021-08-05
    Mycket duktiga killar så positiva trots tunga och jobbiga lyft utan hiss. Dom gjorde ett super jobb
    2021-08-02
    Robin, Andreas och Emil var supertrevliga och utförde en snabb och effektiv flytt! Rekommenderas varmt!
    2021-07-11
    Kontaktade Rapidstäd för att få hjälp med städning efter lättare renovering. Snabb återkoppling och proffesionellt bemötande vid bokning samt av personal som utförde arbetet! Innan och efter utfört arbete stämde vi av och jag var verkligen nöjd. Rekommenderas varmt.
    2021-07-10
    Vi köpte både flytthjälp och flyttstäd. Jättebra bemötande, trevlig personal! Flytthjälpen tog lite längre tid än tänkt från början men vi är väldigt nöjda ändå.
    Vi hade lite anmärkningar på städningen men det åtgärdades fint. Skulle varmt rekommendera detta företag!
  • Andreas N
    2021-07-07
    Jag anlitade Rapidstäd för flytthjälp och städ av min lägenhet och jag är mycket nöjd med resultatet. Trevligt bemötande, lösningsinriktade och inga dolda avgifter!
    2021-06-17
    Härliga killar som lyssnar på kundens önskemål. Tummen upp 👍🏻
    2021-06-16
    Väldigt nöjd med det snabba och noggranna arbetet! Kommer helt klart ring dom igen vid behov.
    2021-06-15
    Sjukt smidigt och snabbt, allting gick som på räls! :)
    2021-05-28
    Jättenöjd med Rapidstäd - flexibla gällande nyckelhantering och bra kommunikation i sin helhet. Flyttstädningen var väldigt noggrann utförd och de fokuserade mycket på detaljer med tanke på att dem ringde under själva uppdraget för att säkerhetställa vissa detaljer. Rekommenderas varmt. Vi kommer definitivt anlita Rapidstäd igen!
    Hej Kim! Stort tack för det fina berömmet - vi tar åt oss och har även framfört detta till din städerska, som blev mycket glad. Bästa Hälsningar Robin Rapidstäd Stockholm AB Rapidstäd Stockholm AB
    2021-05-25
    Snabba, trevliga och superduktiga! Rekommenderar!!
  • Ann J
    2021-05-24
    Nöjd med städningen. Skönt med svensktalande person.
    Bra att man kan välja att städaren använder eget eller kundens material. Jag rekommenderar detta företag.
    2021-05-22
    Mycket bra på alla sätt och vis
    2021-05-21
    Är jättenöjd med fönsterputsningen.
    Snabba svar och trevligt bemötande av både Andreas och Robin. Kan absolut rekommendera dem
    2021-05-07
    Jättebra kommunikation med Rapid städ, flexibla med hämtning av nyckel. Ringde för att säkerställa vissa saker under själva flyttstädningen, vilket tydde på att de var fokuserade på detaljer och utföra uppdraget till vår belåtenhet. Flyttstädningen var väldigt väl utförd. Vi är väldigt nöjda. Rekommenderas varmt!
    2021-05-06
    Rapidstäd är i toppklass, korrekta, vänliga och mycket måna om kunden.
    Har använt Rapidstäd ett antal gånger i olika flyttärenden och varje gång har det varit utmärkt.
    Har stor erfarenhet av flyttfirmor och vet hur det kan bli i slutänden, tråkigt och fel.
    Men Rapidstäd är någonting helt annat,
    vad man önskar levereras! Rekommenderas i högsta grad
    2021-05-03
    Brf med 47 medlemmar. Köpte fönsterputs till våra gemensamma ytor.
    Bra och korrekt möte med fönsterputsaren, mycket bra utfört jobb.
    Rekommenderar gärna Rapidstäd och kommer att anlita dem i fortsättningen.
    2021-05-02
    Riktigt trevliga killar. Snabba och hjälpsamma!
    2021-04-23
    Vi har nyligen blivit kund hos Rapidstäd för hjälp med trappstädning i vår Brf. Glad och imponerad över servicegrad, tillgänglighet och "admin". Också mycket nöjd med städningen som sådan! Bra!
    2021-04-05
    Snabba, flexibla med tider och hjälpsamma!
    2021-03-29
    Raid städ hjälpte mig med flyttning personalen var trevliga, snabba och profetionella.
    2021-03-25
    Anlitade Rapidstäd för flytthjälp.
    Fick ett fantastiskt bemötande och dom var tillmötesgående.
    Jag är så nöjd att jag kommer anlita grabbarna igen och rekommenderar verkligen Rapidstäd för vänner och bekanta.
    Tack Robin och Andreas.
    2021-03-22
    Flytthjälp! Fantastiskt bra killar som med några dagars varsel hjälpte oss med flytten en söndag. Snabba, starka, effektiv, varsamma med sakerna och jättetrevliga! Dessutom riktigt bra priser! Kan verkligen rekommendera!
    2021-03-21
    Timely and efficient packing & unpacking of an apartment's worth of stuff.
    2021-03-09
    Proffsiga, kommunikativa och flexibla. Löste utflytt, magasinering och inflytt på ett perfekt sätt. Dessutom båda trevliga och prisvärda. Rekommenderas stark!
  • Maria-Isabel S
    2021-02-15
    Dem här fanatiska grabbarna har fixat allt från små renoveringar till Flyttstäd i min lägenhet. Helt otroligt bra bemötande och väldigt proffsiga.

Är mycket nöjd och skulle rekommendera rapid städ till alla jag känner.
    2021-01-26
    Mycket trevliga och snabba, och tog väl hand om våra möbler!
    2021-01-19
    Grymma och schyssta grabbar som gjorde flytten super enkel för mig.
    2021-01-19
    Vi anlitade Rapidstäd för en flytt. Flytten utfördes snabbt och smidigt och bemötandet var väldigt trevligt. Kan varmt rekommendera Andreas och Robin.
    2020-12-31
    Vi fick hjälp med en storstädning som vi blev väldigt nöjda med. Mycket trevlig personal och gott bemötande.
  • Bettan B
    2020-12-30
    Vi blev mycket nöjda av Robin och Andreas som utförde flytt och städning av vår lägenhet med ett utmärkt slutresultat. Rekommenderas varmt!
    2020-12-29
    Snabb och professionell service.
    Fick hjälp med flyttstädning, är mycket nöjd med resultatet.
    Anders
    2020-12-25
    Enkelt och lätt att få kontakt med företaget. Uppdraget var snabbt och effektivt avklarat. De var tillmötesgående och hjälpsamma! Jag kan varmt rekommendera detta team!