Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Norrmalm Rengörare Näslund Hemma AB

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, 102 40 Stockholm — Visa karta

Vi är experter på städning - sedan 40 år tillbaka. Vår engagerade personal strävar alltid efter att överträffa dina förväntningar och vi arbetar miljömedvetet i alla skeden. Vi kvalitetssäkrar kontinuerligt och använder endast produkter med låg miljöpåverkan.

Några av de många tjänster vi erbjuder är veckostädning, flyttstädning och fönsterputs. Om du bokar veckostädning får du dessutom persongaranti, vilket innebär att samma person städar varje vecka. Tryggt och smidigt.

Njut av ett rent hem, utan ansträngning!
Mån-Tor: 08:00-16:30

Kalle A skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    KANONFINT STÄDAT!!!!!! SUPERNÖJD! Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Hittills bra på alla punkter. Har haft städning i gång i månaden i min lägenhet. Några småsaker.

-Blev lovad att soffan piffas till lite vilket jag inte märkt av. Hade gett en trevlig känsla om det gjordes.

-Senaste städningen glömde hon ta med soppåsarna som stod i min hall.

-Städerskan brukar ställa delar av sitt städmaterial i min kompost. Har flyttat de nu och hoppas hon använder städskåpet i fortsättningen. Läs mer
  • Rosita
    Rosita skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Proffsigt med informativ hemsida. Städning på topp med samma städerska varje gång. Läs mer
  • Hans R
    Ove L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    tycker det var väl utfört arbete ,,skinande rent ,,mycket proffsigt Läs mer
  • Stina R
    Stina R skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi har hemstäd varannan vecka och är väldigt nöjda med städningen och den person som städar hos oss; hon är fantastisk.
    Vi är mindre nöjda med den administrativa biten. Det känns alltid lite amatörmässigt. Läs mer
  • Pia F
    Pia F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi fick snabb respons från företaget och hjälp inom ett par dagar och själva fönstertvätten gjordes snabbt och effektivt. Tyvärr vart det sen strul med fakturan som vi inte hann få på rätt sida RUT-avdrags gränsen Läs mer
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi har hela tiden bemötts proffsigt och vänligt. Konceptet som vi valt med kontinuerlig städning och alla städprylar i månadsprenumerationen är mycket bra. Dessutom är kvinnan som sköter städningen mycket noggrann och professionell och lägenheten känns som ny varje gång hon har varit här. Läs mer
  • Sannamari P
    Sannamari P skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Proffisiga städerskor och bra service! Läs mer
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Grymt trevlig säljare, personal som möter en önskan och behov och en städerska som gör allt och lite till. Läs mer
  • Nathalie E
    Nathalie E skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Proffesionellt bemötande men städningen är helt okej, blir inte sådär perfekt rent som man vill ha när man haft städning tyvärr. Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi är mycket nöjda med den städning vi får. Vi har en villa i två plan (170 kvm) som städas 4 tim. var annan vecka. Vi upplever att de rengöringsmedel som finns i grundpaketet är utmärkta. Läs mer
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Professionellt bemötande från första hembesök till städdag. Har valt hemstäd var 4:e vecka.Som ny kund hittills bara gott att säga. Hade beställt storstädning av annat företag innan och blev grymt besviken, den här vecko/månadsstädningen slår den med hästlängder. Läs mer
  • Ingvar E
    Ingvar E skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi fick från första början en väldigt bra kontakt med RNH och provstädningen gick alldeles utmärkt. Det enda önskemålet, som vi hade, som dom inte kunde uppfylla var hemstädning var 3:e vecka i stället för var 4:e, som vi fick i stället. Hittills har allt fungerat bra, så vi är nöjda. Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Väldigt rörigt vid första besök, tiden hade glömts bort, blev lovade en fri städning som vi inte fick.
    Städningen var väl utförd för dom två gånger dom var hos oss. Läs mer
  • Armin P
    Armin P skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Väldigt proffsigt skött av dem inför, samt städandet var 5/5. Läs mer
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Köpte en hemstädning. Trevliga och väl utfört arbete Läs mer
  • Ann L
    Ann L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag har som privatperson hemstädning 2 gånger /månad- Jag är MYCKET nöjd med hur städningen utförs. Det har varit lite strul med fakturorna, men jag hoppas och tror att det ska vara löst nu. Läs mer
  • Anne-louise E
    Anne-louise E skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra bemötande och kundvänlig inställning. Läs mer
  • John M
    John M skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra kommunikation, vettiga priser och noggrann städning! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Annika D
    Annika D skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket bra kommunikation, alltid trevligt och sakligt. Jag har varit kund sedan november 2017 och det har varit mycket bra städning utfört. Vår städerska är lyhörd och noggrann! Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Är helt ny kund. Trevliga och snabba och tillmötesgående. Bra städning. Har bara haft en gång ännu. Läs mer
  • Johannah A
    Johannah A skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra service och bemötande. Mycket nöjd med städningen. Läs mer
  • Beata B
    Beata B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag är nöjd med dem.
    Från första möte med bra innehåll och information. Bra bemötande
    Kommer även ha denna tjänst för hemstäd 1ggn i månaden. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Företaget är solitt med svensk ägare, har kollektivavtal dvs bra villkor för de anställda, utbildning för städarna. Professionell ansvarig vid första möte. Har prövat många städfirmor genom åren och de har avslutats då de inte fungerat. Här har man bra respons från säljansvarig/städledare och om någon detalj i städningen inte är helt perfekt tar man tag i det direkt. Perfekt än så länge! Läs mer
  • Louise M
    Louise M skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Rengörare Näslund Hemma AB har endast varit 2 ggr hos mig. Jag har köpt golvstädning 1 gång/månad. Jag har fått ett bra bemötande från början och hittills har jag varit mycket nöjd med utförandet av tjänsten samt med personen som utfört densamma. Läs mer
  • Leg K
    Leg K skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi är otroligt nöjda med personal som alltid gör sitt bästa . Läs mer
  • Mats F
    Mats F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bemötandet vid beställning av storstäd över telefon var jättebra och man fick förtroende att det skulle göras en riktig proffisionell städning.
    Så var inte fallet, flera bristningar i städningen redan vid första anblicken, sen ytterligare några vid noggrannare granskning.
    Kommer inte att anlita rengörande Näslund igen. Läs mer
    2017-11-06 Christina H svarar Mats F
    Hej
    Väldigt tråkigt höra . Men vi kom och rättade till allting genast och då godkände ni detsamma. Vi beklagar om ni ändå inte var nöjda då hade vi gärna varit tacksamma om ni kontaktat oss igen om ni fortfarande hade klagomål .
  • Turinge H
    Turinge H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi har fått offert på kommande uppdrag som har hanterats på ett bra sätt. Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra med deras checklista. Annica är jätte trevlig och tillmötesgående!
    Duktig tjej hos oss som städar! Läs mer
  • Britta B
    Britta B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Har haft en första kontakt inkl. uppföljning angående städuppdrag.
    Bemötandet har varit mycket bra, men något utlåtande ang. städningen kan jag inte lämna, eftersom den inte börjat ännu. Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mkt snabbt och trevligt bemötande. Tvättade våra fönster i rasande fart och med bra resultat. Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Efter många om och men med missad tid för ett första besök av en säljare och vidare en förfrågan om ändrad tid kort därefter så är jag helnöjd med städningen, finns absolut inget att klaga på, trevlig och duktig personal all credd till dom. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra städare och bra kontakt med huvudkontoret som alltid styr upp extrastädare i händelse av sjukdom. Läs mer
  • Jill T
    Jill T skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Trevlig kontaktperson. Blev lite strul i början pga missförstånd/tekniskt strul men det löste sig. I det stora hela blev vi nöjda med första städningen trots några småmissar som vi påpekade. De var tacksamma för feedback så hoppas det blir tipp topp nästa gång. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Positivt . Städarna gör ett bra jobb och allt ser bra och fräscht ut efter har varit hos mig. Läs mer
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Har städning var 4 vecka och jag är så nöjd Läs mer
    2017-09-27 Christina H svarar Yvonne A
    Detta glädjer oss mycket . Varmt tack för att du är så nöjd !

Yvonne A gillar detta
  • Åke A
    Åke A skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi har städning var 4:e vecka.
    Efter en strulig inledning fungerar allt till belåtenhet och vi är väldigt nöjda med Ewa, som håller fint åt oss.
    Marianne och Åke Läs mer
  • Lars-Jacob v
    Lars-Jacob v skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Storstädning, golvvård och fönsterputs. Snabb och tydlig offert. Trevligt bemötande
    Noggrann utförd städning med mycket hög kvalitet i städresultatet. Läs mer
  • Greta S
    Greta S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Hej !
    Rengörare Näslund utförde en utomordentlig flyttständning åt min mor Greta.
    De levde upp till förväntningarna! Läs mer
  • Roland S
    Roland S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Allt var bra och sköttes föredömligt.. Läs mer
  • Marianne D
    Marianne D skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Administrationen har varit tveksam innan allt kom igång. Problem med tider, priset i första kontraktet, första fakturan fel både vad avsåg ant. städtillfällen och priset per timme. Inget avdrag för måndagar.
    Felen rättades fort till men kändes lite förvirrande.
    Beställde städprodukter vid första mötet som ännu inte kommit. Kommer troligen vid nästa städtillfälle.
    Vi är mycket nöjda med vår städerska och hennes arbete och kan rekommendera städningen.
    Betyget kom upp till 3 pga bra städning. Läs mer
    2017-09-19 Christina H svarar Marianne D
    Hej Marianne

Trevligt att höra att ni är nöjda med vår städare och att det fungerar fint med hennes arbete. När det gäller administration beklagar jag om det blivit något oklart ibörjan med tider. Ibland kan det uppfattas som oklart då det är flera saker som skall pusslas ihop bla. så det stämmer med andra kunder. Det innebär att första samtalet kanske uppfattas som du säker lite förvirrande men det är skönt att det nu har ordnat sig med allt vad gäller fakturor och annat. När det gäller rengöringsmedel så skall det vara levererat till nästa gång . Det är självklart vi är tacksamma för dina synpunkter. Har du något mer du undrar över tveka aldrig att kontakta oss direkt.
  • Gunnel H
    Gunnel H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag har städning 2 tim varannan vecka med början i augusti = 2 ggr hittills i augusti.
    Städningen utförs helt klanderfritt, men däremot innan städningen började var det helt virrigt från enhetschefens sida, likadant f ör min syster som började den 28 augusti angående städtider.
    Betyg på städning 5.
    Virrighet 1 Läs mer
    2017-09-18 Christina H svarar Gunnel H
    Hej Gunnel
    Tack för din rekommendation. Det är inte roligt att höra att ni har uppfattat att det var virrigt . Om ni själva var enhetschef så skulle ni inte uppskatta att man uttrycker sig så men har ni uppfattat det så beror det kanske på vissa oklarheter som inte tyvärr framkom. Jag som chef tar naturligtvis till mig detta . Alla har vi nämligen olika dagar. Jag kan bara beklaga ,men hoppas att ni fortsättningsvis skall uppfatta oss som tydliga i vårt budskap. Jag hade uppskattat att ni hade kontaktat mig direkt i en sådan fråga. Tack för att ni har gott betyg på vår städare det är ändå det som är det viktigaste att ni får bra städat.
  • Mariusz S
    Mariusz S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Väldigt trevliga och fantastiskt bemötande. Läs mer
    2017-09-18 Christina H svarar Mariusz S
    Hej Mariusz
    Tack för ditt positiva svar . Det glädjer oss mycket .
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jättebra bemötande både från Annika på bokningen och teamledaren som kom och hämtade nyckeln innan och noggrant gick igenom lägenheten efter flyttstädningen. Helt klart över mina förväntningar. Fick till och med sms med namn på de som som skulle komma och städa. Professionellt, tryggt, noggrant och prisvärt! Läs mer
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Allt nöjd med vår städning! Smidiga och allt går att lösa! Vi kommer alltid köra veckostädning med Rengörare Näslund!!! Läs mer
  • Erica G
    Erica G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Rengörare Näslund är noggranna och punktliga. Senast fick jag hjälp med mina fönster - jättebra resultat. Vi använde oss också av dem vid vår senaste flyttstädning och min arbetsplats använder Näslunds företagstjänster (en otroligt trevlig städare). Rengörare Näslund uppfattas av mig som ett toppenföretag! Läs mer
  • Maud S
    Maud S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag är mycket nöjd med städningen. Jag har aldrig varit med om städning i skåpen. Det behövdes verkligen. Jag hade besök både på Ingarö och Frösunda av samma trevliga Christina. Jag har beställt städning fortsatt i höst om ni håller samma standard.
    Med vänlig hälsning
    Maud Söderberg Läs mer
  • Joyce S
    Joyce S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra bemötandet
    Har bara haft en städning så det är kanske för tidigt för mig att bedöma.
    Så far positive. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag sökte efter en ny leverantör av veckostädning hem till oss. Jag fastnade för Rengörare Näslund Hemma pga av deras certifieringar inom Miljö, Kvalitet och Arbetsmiljö.

Kontakten jag har haft med säljaren har varit lite hackig kan jag tycka. Till vårat första möte var hon lite försenad och till det andra mötet kom hon 30 min sent. Hon slarvade när hon skulle lämna ett preliminärt pris (som visade sig vara långt ifrån det faktiska). Mänskligt att fela så klart, men det här är en leverantör som har ganska höga priser och framhåller att de arbetar med kvalitet, då tycker jag att jag som kund kan förvänta mig bättre behandling.

Nu är veckostädningen (varannan vecka) igång och med ok resultat. Jag har lämnat en anmärkning men vet inte om denna kommit fram då jag inte fått någon återkoppling.

Vi är nöjda i stort men bolaget lever inte upp till mina förväntningar som jag bygger på de standarder (ISO, OHSAS) de marknadsför sig med att de har.

Jag kommer göra en utvärdering om ett halvår för att se om vi kommer fortsätta att köpa vår städtjänst från dem eller ej. Läs mer

Bästa städhjälpsfirmorna i Stockholm:

Catalinatorget 9, 18368, Täby