Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Norrmalm Rengörare Näslund Hemma AB

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, 102 40 Stockholm — Visa karta

Vi är experter på städning - sedan 40 år tillbaka. Vår engagerade personal strävar alltid efter att överträffa dina förväntningar och vi arbetar miljömedvetet i alla skeden. Vi kvalitetssäkrar kontinuerligt och använder endast produkter med låg miljöpåverkan.

Några av de många tjänster vi erbjuder är veckostädning, flyttstädning och fönsterputs. Om du bokar veckostädning får du dessutom persongaranti, vilket innebär att samma person städar varje vecka. Tryggt och smidigt.

Njut av ett rent hem, utan ansträngning!
Mån-Tor: 08:00-16:30
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 208 kunder tycker om Rengörare Näslund Hemma AB

• Jan-owe P
    Jan-owe P skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Regelbunden städning två gånger i månaden. Fungerar utmärkt. Samma städerska varje gång. Rengörare Näslund är lätta att kommunicera med. Korrekta fakturor, snabb service och kommunikation. De tar ansvar!
  • K 5
    K 5 skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket trevlig arbetsledare och städpersonal (speciellt efter byte av städare). Rengörare Näslund sköter städningen av våra företagslokaler var 14:e dag, tre timmar per tillfälle. Det verkar som att man måste följa upp själv om man har synpunker, snarare än att företaget själva har automatisk uppföljning om hur man upplever servicenivå/tjänst. Kvalitén på städningen är OK som det är nu men vi hoppas på att personalen känner sig mera varm i kläderna och "tar för sig" i fortsättningen.
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Första bemötandet var positivt.
    Har städning var annan vecka och är nöjd med den.
  • Carina F
    Carina F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Städning i hemmet. Bemötande bra.Men skriva avtal, fakturor var mycket fel i början. Personal har bytts ut många gånger. Personal vill inte stanna i bolaget.Städningen är OK/bra.
    2017-03-23 Christina H svarar Carina F
    Hej Carina
    Tack för dina synpunkter . Att ev avtal och fakturor kan ha blivit fel då vi haft en rabatt ibland för nya kunder som kanske inte alltid hängt med men som jag är säker på att du fått upprättelse för och att fakturorna blivit rätt i slutändan. Eller har du något som fortfarande inte stämmer? . Att du hävdar att personalen inte vill stanna i bolaget det förstår jag inte alls ! Vi har personal som varit hos oss sedan vi startade för flera år sedan. Att personal slutar beror oftast på att de skall börja studera, kanske ändrar sig och med all respekt vill flytta tillbaka till sitt hemland. Jag har ingen vad jag vet som sagt att de inte vill arbeta hos oss så det förstår jag inte vad du fått ifrån. All personal som slutat kan vara också att vi själva sagt upp dem och då kan de bli negativt inställda för vi måste leverera kvalitet och då vi kan tyvärr inte behålla viss personal . Men att de inte vill stanna i bolaget det har inte kommit fram till mig hur som helst. Det viktigaste är väl att städningen är ok hos dig ! Sedan att det byts personal beror på att de kan vara sjuka då står det i våra avtal att vi skickar ersättare och kunden har rätt att säga nej men ibland behöver vi skicka ersättare .
    MVH
    Christina Holmefalk
    Enhetschef
  • Anna-Karin S
    Anna-Karin S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Det blir rent och snyggt och administrationen av hjälpen är professionell - det dyker aldrig upp oanmälda vikarier eller okända personer utan att vi fått meddelande i god tid. Priset är konkurrenskraftigt utan att resultatet blir sämre.
  • Anita B
    Anita B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Under den tid vi har varit kunder har vi fått ett professionellt och bra bemötande. Vi har haft varannan veckas städning under ett antal år. Vi har varit nöjda vid i stort sett alla tillfällen. De fåtal gånger som vi inte varit det så har det varit enkelt att kommunicera det med den aktuella städaren.
    Sammantaget är vi mycket nöjda med Rengörare Näslund som leverantör.
  • Gisela J
    Gisela J skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Alltid positivt bemötande och flexibla efter de behov som uppstår. Jag har fått den hjälp jag önskat, städning, fönsterputs, ibland grovstädning. Utmärkt kvalitet.
  • Renata S
    Renata S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket nöjd med städningen,alltid punktlig och dessutom trevliga att ha att göra med!
  • Siv L
    Siv L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Trevlig kontakt. Bra städning. Personal i tid. Inga problem vid olika " händelser"
  • Margaret L
    Margaret L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Duktig och trevlg person Susanna
    Svårt att precis avgöra hur hon prioriterade områden som särskilt behövde åtgärdas Hon jobbade effektivt och jag var mycket nöjd o tacksam när hon gick
  • Strand S
    Strand S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Tack så bra. Bara början av vårt samarbete nu.
  • Mona F
    Mona F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag är nöjd med städningen Har ingen erfarenhet av någon annan
  • Lize M
    Lize M skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Som kund är vi nöjd trots små saker att ändra på.
  • Peter S
    Peter S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra noggranna, men aningen dyra.
  • Lena F
    Lena F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    De slarv städar! Grus och synlig smuts kvar på golven. Spis inte rengjord och fläckar på vitvaror. Dessutom lyssnar de inte på instruktioner och gör om samma sak om och om igen.
    2017-02-17 Christina H svarar Lena F
    Vi är mycket tacksamma för dina synpunkter. Vi har däremot bytt städare flera gånger och ingen tycks enligt dig motsvara dina förväntningar. Jag tycker det är märkligt då samma personer som varit hos dig inte har några klagomål från andra kunder. Jag har varit med mina städare flera gånger i din bostad gått igenom instruktioner och vet vad som skall göras. Det är ett hus som alla andra.. Vi har kompenserat dig flera gånger och försökt göra allt men jag tycker ni skall pröva någon annan då vi inte kan motsvara era förväntningar. Jag tror det bästa för er är att vi avslutar vårt samarbete då du inte tycks vara nöjd med vårt jobb. Det hjälper tydligen inte att byta städare igen.Tacksam om du kontaktar oss direkt.
    Mvh Christina Holmefalk enhetschef
  • Jan-owe P
    Jan-owe P skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Enkelt att samarbeta med Rengörare Näslund. Håller utlovade vilkor och tider. Informerar bra via bl-a. SMS
  • Lena
    Lena skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Oproffsiga, städar inte alla rum, synlig smuts på golvet, lämnar sopor på golvet, välter prydnadssaker och lampor och ställer inte i ordning efter sig. Slarvar och går tidigare än avtalat. Har sönder saker och försöker dölja det. Jag rekommendera att ni tar en annan firma.
  • Marie G
    Marie G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Städning var 14 dag fyra timmar
  • Monika H
    Monika H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag tycker att mina kontakter med RG har varit mycket positiva. Det jag har beställt är städning en halv dag i veckan och det kunde inte bli bättre utfört. När det blir något förhinder får jag alltid reda på det. Sammanfattningsvis mycket nöjd kund.
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Professionellt företag som är måna om sina kunder.
  • Ellinor P
    Ellinor P skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Städning. Inte så bra företag runt administration. Blivit fel på fakturerat belopp flera gånger.
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    jag har blivit bra bemött både i fråga om bokning, fakturering men framförallt av den enskilde städaren!
  • Henry W
    Henry W skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra städat tycker dock att dom ska ta med sig sina grejer hem vill bestämma själv när ni ska komma
  • Per N
    Per N skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Min upplevelse av Rengörare Näslund är mycket positiv, har varit ett mycket bra och trevligt bemötande under hela 3 månaders perioden jag varit kund. Måste även säga att jag uppskattar fokuseringen på att lösa problem.
  • Dickie F
    Dickie F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    OHar funkat bra förutom ngt litet strul vid planeringen av sommarens städtider efter semestern
  • David L
    David L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi har precis börjat med varannan vecka städning och har bara gott att säga. Det blänker och doftar rent när man kommer hem. Tack!
  • Sara B
    Sara B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Proffsigt och vänligt bemötande av Christina Holmefalk. Vi är mycket nöjda med städningen.
  • Angelica K
    Angelica K skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Proffsig hjälp. Vi var mycket nöjda!
  • Rolf M
    Rolf M skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Duktiga på att städa, det blir RENT !!!
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Utmärkt städning. Snälla och Duktiga städare.mvh Kerstin Thorburn
  • My H
    My H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket bra startande och proffsigt bemötande. Ett företag som är noga med sekretess och förvaltning av nycklar och tillträde i privatt bostad. Tryggt och mycket bra personer som städat åt oss. Lyhörda för kundens önskemål och det är toppenfin hos oss när det är städat hemma.
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag har hittills fått rent en gång och var mycket nöjd med resultatet. Det blev lite tokigt med min spis, städerskan hade ambitiöst tagit bort vreden för att rengöra under. Dock hamnade vreden på felaktiga platser och ett hade mist sitt låsbleck. Jag har varit i kontakt med spisservice utan att ännu ha fått rätt bleck, Näslunds har varit förstående och står för ev kostnader.
    Vid inbokade nästa tillfälle blev det en del missförstånd, städerskan kom fel dag, fel tid utan att jag överhuvudtaget var tillfrågad. Annars verkar organisationen proffsig så detta hoppas jag bara var ett undantag.
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Supernöjda med städning! Doftade underbart när man kom hem och det var rengjort in i minsta detalj i hemmets alla vrår. Rekommenderas!
  • Ellen B
    Ellen B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi är väldigt nöjda med städningen av vår lägenhet och har fullt förtroende för Anna som städar hos oss. Vi har också fått ett bra och flexibelt bemötande av verksamhetschefen.
  • Anna-klara E
    Anna-klara E skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket nöjd med städningen, alltid punktlig och mycket noggrann och dessutom trevliga att ha att göra med!
  • Karin H
    Karin H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Rengörare Näslund är proffisionella med duktiga medarbetare
    Vi är alltid nöjda med både deras arbete hos oss och hur vi blir bemötta när vi kontaktar dem
    Vi ångrar bara att vi inte kontaktat dem tidigare....
  • Åke B
    Åke B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag är jättenöjd. Det är så fräscht när man kommer hem , dessutom är Ewa trevlig
  • Annica H
    Annica H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Har nyligen anlitat Rengörare Näslund för hemstädning och tycker det funkar väldigt bra. Bra kommunikation med "kontoret".
  • Eva A
    Eva A skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Trivs bra med er! Duktig tjej, pålitlig och rar.
    Det enda jag skulle kunna föreslå som förbättring är att ni skulle kunna tänka mer miljövänligt och se till att man bara använder miljövänliga städmaterial.
  • Peter F
    Peter F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Personalen mycket trevlig, svårt ibland att få ordentlig kontakt med arbetsledning.
  • Max E
    Max E skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Allt har varit toppen hela vägen.
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi är nöjda med den person vi har.
  • Jennie L
    Jennie L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi är jätte nöjda med Rengörare Näslund och framför allt nöjda med Dorota.
    Vi har Dorota varannan vecka, 3 timmar.
  • Malin L
    Malin L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Kan INTE rekommendera rengörare Näslund.
    2016-06-26 Christina H svarar Malin L
    Hej Malin
    Det skulle vara tacksamt om du svarade varför till oss direkt. Det finns alltid någon orsak som vi ev kan förklara men alla har olika bedömningar och vi är tacksamma att vi ändå har så många nöjda kunder. Viktig och ärlig kritik är bra att få så vi kan utvecklas mer därför uppskattar vi både negativa och positiva svar för att bli ännu bättre naturligtvis.
  • Andrea S
    Andrea S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra bemötande, alltid samma rengörare, smidigt och problemfritt.
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket bra städning. Kommer punktligt och går punktlligt. Jag är mycket nöjd
  • Ann-charlotte S
    Ann-charlotte S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra som veckostädning men missar ställen där dammet växer, bör flytta på fåtöljer och liknande- det gör vi och då syns det att det är "fuskstädat". Liksom avtorkning av ovansidor och lodräta ytor med fläckar.
  • Maj E
    Maj E skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Har fungerat fläckfritt! Emilia är superduktig och personalen på kontoret väld
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Lite trist att städerska hade sönder en lampa och jag trots mail fick betala helt pris enligt överenskommelse innan. Dessutom var städningen inte bättre än min vanliga veckastädning för 1/4 del av priset.
  • Maria W
    Maria W skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Riktigt bra! Vi är supernöjda!

Ingemarsgatan 1 A, 102 40 Stockholm