Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Norrmalm Rengörare Näslund Hemma AB

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, 102 40 Stockholm — Visa karta

Vi är experter på städning - sedan 40 år tillbaka. Vår engagerade personal strävar alltid efter att överträffa dina förväntningar och vi arbetar miljömedvetet i alla skeden. Vi kvalitetssäkrar kontinuerligt och använder endast produkter med låg miljöpåverkan.

Några av de många tjänster vi erbjuder är veckostädning, flyttstädning och fönsterputs. Om du bokar veckostädning får du dessutom persongaranti, vilket innebär att samma person städar varje vecka. Tryggt och smidigt.

Njut av ett rent hem, utan ansträngning!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-16:30
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 248 kunder tycker om Rengörare Näslund Hemma AB

• Anna H
    Anna H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Är helt ny kund. Trevliga och snabba och tillmötesgående. Bra städning. Har bara haft en gång ännu. Läs mer
  • Johannah A
    Johannah A skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra service och bemötande. Mycket nöjd med städningen. Läs mer
  • Beata B
    Beata B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag är nöjd med dem.
    Från första möte med bra innehåll och information. Bra bemötande
    Kommer även ha denna tjänst för hemstäd 1ggn i månaden. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Företaget är solitt med svensk ägare, har kollektivavtal dvs bra villkor för de anställda, utbildning för städarna. Professionell ansvarig vid första möte. Har prövat många städfirmor genom åren och de har avslutats då de inte fungerat. Här har man bra respons från säljansvarig/städledare och om någon detalj i städningen inte är helt perfekt tar man tag i det direkt. Perfekt än så länge! Läs mer
  • Louise M
    Louise M skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Rengörare Näslund Hemma AB har endast varit 2 ggr hos mig. Jag har köpt golvstädning 1 gång/månad. Jag har fått ett bra bemötande från början och hittills har jag varit mycket nöjd med utförandet av tjänsten samt med personen som utfört densamma. Läs mer
  • Leg K
    Leg K skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi är otroligt nöjda med personal som alltid gör sitt bästa . Läs mer
  • Mats F
    Mats F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bemötandet vid beställning av storstäd över telefon var jättebra och man fick förtroende att det skulle göras en riktig proffisionell städning.
    Så var inte fallet, flera bristningar i städningen redan vid första anblicken, sen ytterligare några vid noggrannare granskning.
    Kommer inte att anlita rengörande Näslund igen. Läs mer
    2017-11-06 Christina H svarar Mats F
    Hej
    Väldigt tråkigt höra . Men vi kom och rättade till allting genast och då godkände ni detsamma. Vi beklagar om ni ändå inte var nöjda då hade vi gärna varit tacksamma om ni kontaktat oss igen om ni fortfarande hade klagomål .
  • Turinge H
    Turinge H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi har fått offert på kommande uppdrag som har hanterats på ett bra sätt. Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra med deras checklista. Annica är jätte trevlig och tillmötesgående!
    Duktig tjej hos oss som städar! Läs mer
  • Britta B
    Britta B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Har haft en första kontakt inkl. uppföljning angående städuppdrag.
    Bemötandet har varit mycket bra, men något utlåtande ang. städningen kan jag inte lämna, eftersom den inte börjat ännu. Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mkt snabbt och trevligt bemötande. Tvättade våra fönster i rasande fart och med bra resultat. Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Efter många om och men med missad tid för ett första besök av en säljare och vidare en förfrågan om ändrad tid kort därefter så är jag helnöjd med städningen, finns absolut inget att klaga på, trevlig och duktig personal all credd till dom. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra städare och bra kontakt med huvudkontoret som alltid styr upp extrastädare i händelse av sjukdom. Läs mer
  • Jill T
    Jill T skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Trevlig kontaktperson. Blev lite strul i början pga missförstånd/tekniskt strul men det löste sig. I det stora hela blev vi nöjda med första städningen trots några småmissar som vi påpekade. De var tacksamma för feedback så hoppas det blir tipp topp nästa gång. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Positivt . Städarna gör ett bra jobb och allt ser bra och fräscht ut efter har varit hos mig. Läs mer
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Har städning var 4 vecka och jag är så nöjd Läs mer
    2017-09-27 Christina H svarar Yvonne A
    Detta glädjer oss mycket . Varmt tack för att du är så nöjd !

Yvonne A gillar detta
  • Åke A
    Åke A skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi har städning var 4:e vecka.
    Efter en strulig inledning fungerar allt till belåtenhet och vi är väldigt nöjda med Ewa, som håller fint åt oss.
    Marianne och Åke Läs mer
  • Lars-Jacob v
    Lars-Jacob v skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Storstädning, golvvård och fönsterputs. Snabb och tydlig offert. Trevligt bemötande
    Noggrann utförd städning med mycket hög kvalitet i städresultatet. Läs mer
  • Greta S
    Greta S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Hej !
    Rengörare Näslund utförde en utomordentlig flyttständning åt min mor Greta.
    De levde upp till förväntningarna! Läs mer
  • Roland S
    Roland S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Allt var bra och sköttes föredömligt.. Läs mer
  • Marianne D
    Marianne D skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Administrationen har varit tveksam innan allt kom igång. Problem med tider, priset i första kontraktet, första fakturan fel både vad avsåg ant. städtillfällen och priset per timme. Inget avdrag för måndagar.
    Felen rättades fort till men kändes lite förvirrande.
    Beställde städprodukter vid första mötet som ännu inte kommit. Kommer troligen vid nästa städtillfälle.
    Vi är mycket nöjda med vår städerska och hennes arbete och kan rekommendera städningen.
    Betyget kom upp till 3 pga bra städning. Läs mer
    2017-09-19 Christina H svarar Marianne D
    Hej Marianne

Trevligt att höra att ni är nöjda med vår städare och att det fungerar fint med hennes arbete. När det gäller administration beklagar jag om det blivit något oklart ibörjan med tider. Ibland kan det uppfattas som oklart då det är flera saker som skall pusslas ihop bla. så det stämmer med andra kunder. Det innebär att första samtalet kanske uppfattas som du säker lite förvirrande men det är skönt att det nu har ordnat sig med allt vad gäller fakturor och annat. När det gäller rengöringsmedel så skall det vara levererat till nästa gång . Det är självklart vi är tacksamma för dina synpunkter. Har du något mer du undrar över tveka aldrig att kontakta oss direkt.
  • Gunnel H
    Gunnel H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag har städning 2 tim varannan vecka med början i augusti = 2 ggr hittills i augusti.
    Städningen utförs helt klanderfritt, men däremot innan städningen började var det helt virrigt från enhetschefens sida, likadant f ör min syster som började den 28 augusti angående städtider.
    Betyg på städning 5.
    Virrighet 1 Läs mer
    2017-09-18 Christina H svarar Gunnel H
    Hej Gunnel
    Tack för din rekommendation. Det är inte roligt att höra att ni har uppfattat att det var virrigt . Om ni själva var enhetschef så skulle ni inte uppskatta att man uttrycker sig så men har ni uppfattat det så beror det kanske på vissa oklarheter som inte tyvärr framkom. Jag som chef tar naturligtvis till mig detta . Alla har vi nämligen olika dagar. Jag kan bara beklaga ,men hoppas att ni fortsättningsvis skall uppfatta oss som tydliga i vårt budskap. Jag hade uppskattat att ni hade kontaktat mig direkt i en sådan fråga. Tack för att ni har gott betyg på vår städare det är ändå det som är det viktigaste att ni får bra städat.
  • Mariusz S
    Mariusz S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Väldigt trevliga och fantastiskt bemötande. Läs mer
    2017-09-18 Christina H svarar Mariusz S
    Hej Mariusz
    Tack för ditt positiva svar . Det glädjer oss mycket .
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jättebra bemötande både från Annika på bokningen och teamledaren som kom och hämtade nyckeln innan och noggrant gick igenom lägenheten efter flyttstädningen. Helt klart över mina förväntningar. Fick till och med sms med namn på de som som skulle komma och städa. Professionellt, tryggt, noggrant och prisvärt! Läs mer
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Allt nöjd med vår städning! Smidiga och allt går att lösa! Vi kommer alltid köra veckostädning med Rengörare Näslund!!! Läs mer
  • Erica G
    Erica G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Rengörare Näslund är noggranna och punktliga. Senast fick jag hjälp med mina fönster - jättebra resultat. Vi använde oss också av dem vid vår senaste flyttstädning och min arbetsplats använder Näslunds företagstjänster (en otroligt trevlig städare). Rengörare Näslund uppfattas av mig som ett toppenföretag! Läs mer
  • Maud S
    Maud S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag är mycket nöjd med städningen. Jag har aldrig varit med om städning i skåpen. Det behövdes verkligen. Jag hade besök både på Ingarö och Frösunda av samma trevliga Christina. Jag har beställt städning fortsatt i höst om ni håller samma standard.
    Med vänlig hälsning
    Maud Söderberg Läs mer
  • Joyce S
    Joyce S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra bemötandet
    Har bara haft en städning så det är kanske för tidigt för mig att bedöma.
    Så far positive. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag sökte efter en ny leverantör av veckostädning hem till oss. Jag fastnade för Rengörare Näslund Hemma pga av deras certifieringar inom Miljö, Kvalitet och Arbetsmiljö.

Kontakten jag har haft med säljaren har varit lite hackig kan jag tycka. Till vårat första möte var hon lite försenad och till det andra mötet kom hon 30 min sent. Hon slarvade när hon skulle lämna ett preliminärt pris (som visade sig vara långt ifrån det faktiska). Mänskligt att fela så klart, men det här är en leverantör som har ganska höga priser och framhåller att de arbetar med kvalitet, då tycker jag att jag som kund kan förvänta mig bättre behandling.

Nu är veckostädningen (varannan vecka) igång och med ok resultat. Jag har lämnat en anmärkning men vet inte om denna kommit fram då jag inte fått någon återkoppling.

Vi är nöjda i stort men bolaget lever inte upp till mina förväntningar som jag bygger på de standarder (ISO, OHSAS) de marknadsför sig med att de har.

Jag kommer göra en utvärdering om ett halvår för att se om vi kommer fortsätta att köpa vår städtjänst från dem eller ej. Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Super proffsiga och rent blev det också. Använder dem gärna igen. Läs mer
  • Gunilla D
    Gunilla D skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    trevligt bemötande. bra utfört jobb. Läs mer
  • Tina N
    Tina N skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra och snabbt svar vid offertförfrågan, bra bemötande vid besök, kom i tid dagen för storstädningen.

Storstädningen: känns rent och fräscht. Fönstren OK tvättade (men putsmärken kvar). Miss: diskmaskinen urplockad fast disken inte var ren. Läs mer
  • Petra K
    Petra K skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag tycker att dem har varit väldigt respektingivande från start. Vi valde hemstäd varannan vecka och vi upplever att städningen håller i 2 veckor för det blir väldigt grundligt städat varje gång. Otroligt proffsigt företag. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-06-26 Christina H svarar Petra K
    Hej Petra
    Vi är mycket tacksamma ni har sådant gott förtroende för oss och det glädjer oss mycket att våra städare samt även vår administrativa personal gör ett proffesionellt árbete och att vi motsvarar era förväntningar. Varmt tack för dina rekommendationer !
    Trevlig sommar !
    Med vänlig hälsning
  • Bo L
    Bo L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Veckostädning. Vår städerska kommer alltid som planerat och gör sitt jobb bra och efter våra förväntningar. Det är inget tjafs utan allt fungerar utan problem. Vi uppskattar att de har lön för "vitt" jobb och att företaget följer kollektivavtal. Läs mer
    2017-06-26 Christina H svarar Bo L
    Varmt tack Bo för din rekommendation. Den är viktig för oss. Trevlig sommar !

• Anne G
    Anne G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Har i stort sett bara positiva erfarenheter av Rengörare Näslund. En gång så hade det blivit ngt tokigt med min bokning varför vi inte fick den städning som vi hade bokat. jag vart även lovad kick-back förra året i samband med att min svärfar började med månadsstädning hos Rengörare Näslund, men den har jag inte heller sett av. De flesta av tjejerna som har städat hos oss är bra, men Ewa är bäst. Läs mer
    2017-06-26 Christina H svarar Anne G
    Hej Anne tack för din rekommendation .Klart du skall ha bonus för din svärfar. Vi beklagar du inte fått det och vi skall omedelbart se till att du får det på nästa faktura . Vi är glada du är nöjd med Ewa. Trevlig sommar!
    Rengörare
    Näslund Hemma
  • Charlotte R
    Charlotte R skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Ett väldigt trevligt bemötande, jag har fått hjälp med städning av privat hem och är nöjd med kommunikationen. De är snabba på återkoppling och enkelt att ändra och göra tillägg om det behövts. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket trevlig bemötande från början och det är lätt att få tag i Rengörare Näslund Hemma AB om man har frågor eller dyl.

Vi har städning 2gg/veckan och haft det totalt 1 månad nu och vi är nöjda.
    Vi får en skriftlig egenkontroll om vad som har gjorts, det är bra! Läs mer
  • Mårten S
    Mårten S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra bemötande, till en början flera olika personer som städade men nu samma varje gång som vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Trevligt och proffsigt bemötande från första stund. Mycket nöjd med både fönsterputsning och städningen Läs mer
  • Martti R
    Martti R skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag är mycket nöjd med noggranhet och punktlighet av städningen hos mig. Läs mer
  • Jan-owe P
    Jan-owe P skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Regelbunden städning två gånger i månaden. Fungerar utmärkt. Samma städerska varje gång. Rengörare Näslund är lätta att kommunicera med. Korrekta fakturor, snabb service och kommunikation. De tar ansvar! Läs mer
  • K 5
    K 5 skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket trevlig arbetsledare och städpersonal (speciellt efter byte av städare). Rengörare Näslund sköter städningen av våra företagslokaler var 14:e dag, tre timmar per tillfälle. Det verkar som att man måste följa upp själv om man har synpunker, snarare än att företaget själva har automatisk uppföljning om hur man upplever servicenivå/tjänst. Kvalitén på städningen är OK som det är nu men vi hoppas på att personalen känner sig mera varm i kläderna och "tar för sig" i fortsättningen. Läs mer
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Första bemötandet var positivt.
    Har städning var annan vecka och är nöjd med den. Läs mer
  • Carina F
    Carina F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Städning i hemmet. Bemötande bra.Men skriva avtal, fakturor var mycket fel i början. Personal har bytts ut många gånger. Personal vill inte stanna i bolaget.Städningen är OK/bra. Läs mer
    2017-03-23 Christina H svarar Carina F
    Hej Carina
    Tack för dina synpunkter . Att ev avtal och fakturor kan ha blivit fel då vi haft en rabatt ibland för nya kunder som kanske inte alltid hängt med men som jag är säker på att du fått upprättelse för och att fakturorna blivit rätt i slutändan. Eller har du något som fortfarande inte stämmer? . Att du hävdar att personalen inte vill stanna i bolaget det förstår jag inte alls ! Vi har personal som varit hos oss sedan vi startade för flera år sedan. Att personal slutar beror oftast på att de skall börja studera, kanske ändrar sig och med all respekt vill flytta tillbaka till sitt hemland. Jag har ingen vad jag vet som sagt att de inte vill arbeta hos oss så det förstår jag inte vad du fått ifrån. All personal som slutat kan vara också att vi själva sagt upp dem och då kan de bli negativt inställda för vi måste leverera kvalitet och då vi kan tyvärr inte behålla viss personal . Men att de inte vill stanna i bolaget det har inte kommit fram till mig hur som helst. Det viktigaste är väl att städningen är ok hos dig ! Sedan att det byts personal beror på att de kan vara sjuka då står det i våra avtal att vi skickar ersättare och kunden har rätt att säga nej men ibland behöver vi skicka ersättare .
  • Anna-Karin S
    Anna-Karin S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Det blir rent och snyggt och administrationen av hjälpen är professionell - det dyker aldrig upp oanmälda vikarier eller okända personer utan att vi fått meddelande i god tid. Priset är konkurrenskraftigt utan att resultatet blir sämre. Läs mer
  • Anita B
    Anita B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Under den tid vi har varit kunder har vi fått ett professionellt och bra bemötande. Vi har haft varannan veckas städning under ett antal år. Vi har varit nöjda vid i stort sett alla tillfällen. De fåtal gånger som vi inte varit det så har det varit enkelt att kommunicera det med den aktuella städaren.
    Sammantaget är vi mycket nöjda med Rengörare Näslund som leverantör. Läs mer
  • Gisela J
    Gisela J skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Alltid positivt bemötande och flexibla efter de behov som uppstår. Jag har fått den hjälp jag önskat, städning, fönsterputs, ibland grovstädning. Utmärkt kvalitet. Läs mer
  • Renata S
    Renata S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket nöjd med städningen,alltid punktlig och dessutom trevliga att ha att göra med! Läs mer
  • Siv L
    Siv L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Trevlig kontakt. Bra städning. Personal i tid. Inga problem vid olika " händelser" Läs mer
  • Margaret L
    Margaret L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Duktig och trevlg person Susanna
    Svårt att precis avgöra hur hon prioriterade områden som särskilt behövde åtgärdas Hon jobbade effektivt och jag var mycket nöjd o tacksam när hon gick Läs mer

Ingemarsgatan 1 A, 102 40 Stockholm