Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Norrmalm Rengörare Näslund Hemma AB
Rekommenderat företag 2016 - Rengörare Näslund Hemma AB
Rekommenderat företag 2015 - Rengörare Näslund Hemma AB

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, 102 40 Stockholm — Visa karta

Vi är experter på städning - sedan 40 år tillbaka. Vår engagerade personal strävar alltid efter att överträffa dina förväntningar och vi arbetar miljömedvetet i alla skeden. Vi kvalitetssäkrar kontinuerligt och använder endast produkter med låg miljöpåverkan.

Några av de många tjänster vi erbjuder är veckostädning, flyttstädning och fönsterputs. Om du bokar veckostädning får du dessutom persongaranti, vilket innebär att samma person städar varje vecka. Tryggt och smidigt.

Njut av ett rent hem, utan ansträngning!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 194 kunder tycker om Rengörare Näslund Hemma AB

• Lena F
    Lena F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    De slarv städar! Grus och synlig smuts kvar på golven. Spis inte rengjord och fläckar på vitvaror. Dessutom lyssnar de inte på instruktioner och gör om samma sak om och om igen.
    2017-02-17 Christina H svarar Lena F
    Vi är mycket tacksamma för dina synpunkter. Vi har däremot bytt städare flera gånger och ingen tycks enligt dig motsvara dina förväntningar. Jag tycker det är märkligt då samma personer som varit hos dig inte har några klagomål från andra kunder. Jag har varit med mina städare flera gånger i din bostad gått igenom instruktioner och vet vad som skall göras. Det är ett hus som alla andra.. Vi har kompenserat dig flera gånger och försökt göra allt men jag tycker ni skall pröva någon annan då vi inte kan motsvara era förväntningar. Jag tror det bästa för er är att vi avslutar vårt samarbete då du inte tycks vara nöjd med vårt jobb. Det hjälper tydligen inte att byta städare igen.Tacksam om du kontaktar oss direkt.
    Mvh Christina Holmefalk enhetschef
  • Jan-owe P
    Jan-owe P skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Enkelt att samarbeta med Rengörare Näslund. Håller utlovade vilkor och tider. Informerar bra via bl-a. SMS
  • Lena
    Lena skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Oproffsiga, städar inte alla rum, synlig smuts på golvet, lämnar sopor på golvet, välter prydnadssaker och lampor och ställer inte i ordning efter sig. Slarvar och går tidigare än avtalat. Har sönder saker och försöker dölja det. Jag rekommendera att ni tar en annan firma.
  • Marie G
    Marie G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Städning var 14 dag fyra timmar
  • Monika H
    Monika H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag tycker att mina kontakter med RG har varit mycket positiva. Det jag har beställt är städning en halv dag i veckan och det kunde inte bli bättre utfört. När det blir något förhinder får jag alltid reda på det. Sammanfattningsvis mycket nöjd kund.
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Professionellt företag som är måna om sina kunder.
  • Ellinor P
    Ellinor P skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Städning. Inte så bra företag runt administration. Blivit fel på fakturerat belopp flera gånger.
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    jag har blivit bra bemött både i fråga om bokning, fakturering men framförallt av den enskilde städaren!
  • Henry W
    Henry W skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra städat tycker dock att dom ska ta med sig sina grejer hem vill bestämma själv när ni ska komma
  • Per N
    Per N skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Min upplevelse av Rengörare Näslund är mycket positiv, har varit ett mycket bra och trevligt bemötande under hela 3 månaders perioden jag varit kund. Måste även säga att jag uppskattar fokuseringen på att lösa problem.
  • Dickie F
    Dickie F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    OHar funkat bra förutom ngt litet strul vid planeringen av sommarens städtider efter semestern
  • David L
    David L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi har precis börjat med varannan vecka städning och har bara gott att säga. Det blänker och doftar rent när man kommer hem. Tack!
  • Sara B
    Sara B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Proffsigt och vänligt bemötande av Christina Holmefalk. Vi är mycket nöjda med städningen.
  • Angelica K
    Angelica K skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Proffsig hjälp. Vi var mycket nöjda!
  • Rolf M
    Rolf M skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Duktiga på att städa, det blir RENT !!!
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Utmärkt städning. Snälla och Duktiga städare.mvh Kerstin Thorburn
  • My H
    My H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket bra startande och proffsigt bemötande. Ett företag som är noga med sekretess och förvaltning av nycklar och tillträde i privatt bostad. Tryggt och mycket bra personer som städat åt oss. Lyhörda för kundens önskemål och det är toppenfin hos oss när det är städat hemma.
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag har hittills fått rent en gång och var mycket nöjd med resultatet. Det blev lite tokigt med min spis, städerskan hade ambitiöst tagit bort vreden för att rengöra under. Dock hamnade vreden på felaktiga platser och ett hade mist sitt låsbleck. Jag har varit i kontakt med spisservice utan att ännu ha fått rätt bleck, Näslunds har varit förstående och står för ev kostnader.
    Vid inbokade nästa tillfälle blev det en del missförstånd, städerskan kom fel dag, fel tid utan att jag överhuvudtaget var tillfrågad. Annars verkar organisationen proffsig så detta hoppas jag bara var ett undantag.
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Supernöjda med städning! Doftade underbart när man kom hem och det var rengjort in i minsta detalj i hemmets alla vrår. Rekommenderas!
  • Ellen B
    Ellen B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi är väldigt nöjda med städningen av vår lägenhet och har fullt förtroende för Anna som städar hos oss. Vi har också fått ett bra och flexibelt bemötande av verksamhetschefen.
  • Anna-klara E
    Anna-klara E skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket nöjd med städningen, alltid punktlig och mycket noggrann och dessutom trevliga att ha att göra med!
  • Karin H
    Karin H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Rengörare Näslund är proffisionella med duktiga medarbetare
    Vi är alltid nöjda med både deras arbete hos oss och hur vi blir bemötta när vi kontaktar dem
    Vi ångrar bara att vi inte kontaktat dem tidigare....
  • Åke B
    Åke B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag är jättenöjd. Det är så fräscht när man kommer hem , dessutom är Ewa trevlig
  • Annica H
    Annica H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Har nyligen anlitat Rengörare Näslund för hemstädning och tycker det funkar väldigt bra. Bra kommunikation med "kontoret".
  • Eva A
    Eva A skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Trivs bra med er! Duktig tjej, pålitlig och rar.
    Det enda jag skulle kunna föreslå som förbättring är att ni skulle kunna tänka mer miljövänligt och se till att man bara använder miljövänliga städmaterial.
  • Peter F
    Peter F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Personalen mycket trevlig, svårt ibland att få ordentlig kontakt med arbetsledning.
  • Max E
    Max E skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Allt har varit toppen hela vägen.
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi är nöjda med den person vi har.
  • Jennie L
    Jennie L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi är jätte nöjda med Rengörare Näslund och framför allt nöjda med Dorota.
    Vi har Dorota varannan vecka, 3 timmar.
  • Malin L
    Malin L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Kan INTE rekommendera rengörare Näslund.
    2016-06-26 Christina H svarar Malin L
    Hej Malin
    Det skulle vara tacksamt om du svarade varför till oss direkt. Det finns alltid någon orsak som vi ev kan förklara men alla har olika bedömningar och vi är tacksamma att vi ändå har så många nöjda kunder. Viktig och ärlig kritik är bra att få så vi kan utvecklas mer därför uppskattar vi både negativa och positiva svar för att bli ännu bättre naturligtvis.
  • Andrea S
    Andrea S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra bemötande, alltid samma rengörare, smidigt och problemfritt.
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket bra städning. Kommer punktligt och går punktlligt. Jag är mycket nöjd
  • Ann-charlotte S
    Ann-charlotte S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra som veckostädning men missar ställen där dammet växer, bör flytta på fåtöljer och liknande- det gör vi och då syns det att det är "fuskstädat". Liksom avtorkning av ovansidor och lodräta ytor med fläckar.
  • Maj E
    Maj E skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Har fungerat fläckfritt! Emilia är superduktig och personalen på kontoret väld
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Lite trist att städerska hade sönder en lampa och jag trots mail fick betala helt pris enligt överenskommelse innan. Dessutom var städningen inte bättre än min vanliga veckastädning för 1/4 del av priset.
  • Maria W
    Maria W skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Riktigt bra! Vi är supernöjda!
  • Titti H
    Titti H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket proffsigt trevligt och rent, Tack
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Toppen nöjda med allt. Snabbt snyggt och prisvärt.
  • Anne S
    Anne S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket trevliga tjejer som kommer. Effektiva, alltid gott humör.
    Ibland har vissa ytor lite slarvig finish.
    Kontakterna på kontoret svarar snabbt och är flexibla, samarbetsvilliga.
  • Maria K
    Maria K skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Toppen fungerade alldelens utmärkt
  • Maritza B
    Maritza B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag har beställt fönsterputs förra året. Utmärkt utfört, snabbt och proffsigt. Sa till henne: be kontoret kontakta mig, jag är intresserad av städ också. Ingen hade ringt. Vill ni inte ha mer jobb?
  • Ulrika O
    Ulrika O skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Den person som nu kommer till oss från Rengörare Näslund är fantastiskt bra. Hon städar precis på det sätt som vi önskar (vilket inte alltid är fallet - vi har fått dåliga städningar, både från RN och andra).
    Vi uppskattar RN och vi har också valt dem eftersom de har kollektivavtal och, därmed,värnar om sina anställda, det är viktigt.
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Det är underbart att komma hem när Enche har varit här.
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi får städhjälp varannan vecka 3 timmar, framför allt grovstädning. Samma person kommer (bra) utom t ex vid sjukdom. Mycket behaglig person som arbetar flitigt och nu är helt orienterad i lägenheten så att vi i princip bara behöver vara hemma och öppna rep låsa när hennes jobb är klart. - Proffsig städledning med god framförhållning. Mycket trevligt bemötande från ledningen men ibland svårt att snabbt nå någon ansvarig.
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket bra och duktig/trevlig personal!
  • Robert Å
    Robert Å skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Suveränt bemötande och arbete det gör. Till en rimlig peng.
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag upplever att det är svårt att nå kontoret via telefon om man har brådskande ärende. Otydligt vem man ska kontakta och numret till den personen. Det är även sällan man får träffa en arbetsledare i samband man får en ny städare i sitt hem. Vore bra att veta vad städaren har gjort under tiden den personen har varit hos oss, någon slags check lista samt ifall personen gjort något extra.
    Jag är nöjd med det arbetet era städare gör, hemmet är alltid skinande rent :) Har ni tänkt någon lojal kund program etc för de som abonnerar er länge, typ som Linas matkasse har? Det skulle inspirera folk att vara mera lojala och måna om att ha sin städare från just er.
  • Peter F
    Peter F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bara bra med städningen rent o fint,
    jag har också fått extra fönsterputs

lite strul med fakturor har det varit
  • Pernilla T
    Pernilla T skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag har köpt privata städtjänster av Rengörare Näslund via GroupOn två gånger och har varje gång varit MYCKET nöjd med bemötane, bokningsporcess, städtjänsten etc. Jag kan varmt rekommendera Rengörare Näslund till alla mna vänner. Och jag kommer att titta på en fortsättning/prenumeration framöver.
    Hälsningar Pernilla Thelenius
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Har en fantastisk städare. Men sedan man bytt chef har vi inte varit nöja på grund av att inte uppgifter har stämt, ringt om att vi inte fått räkningar. Man sa att allt var betalt nästan ett år senare kommer ett krav att obetald räkningen inte är betald. Att chefen talat illa om medarbetare.

Ingemarsgatan 1 A, 102 40 Stockholm