Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Norrmalm Rengörare Näslund Hemma AB

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, 102 40 Stockholm — Visa karta

Vi är experter på städning - sedan 40 år tillbaka. Vår engagerade personal strävar alltid efter att överträffa dina förväntningar och vi arbetar miljömedvetet i alla skeden. Vi kvalitetssäkrar kontinuerligt och använder endast produkter med låg miljöpåverkan.

Några av de många tjänster vi erbjuder är veckostädning, flyttstädning och fönsterputs. Om du bokar veckostädning får du dessutom persongaranti, vilket innebär att samma person städar varje vecka. Tryggt och smidigt.

Njut av ett rent hem, utan ansträngning!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-16:30
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 223 kunder tycker om Rengörare Näslund Hemma AB

• Erica G
    Erica G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Rengörare Näslund är noggranna och punktliga. Senast fick jag hjälp med mina fönster - jättebra resultat. Vi använde oss också av dem vid vår senaste flyttstädning och min arbetsplats använder Näslunds företagstjänster (en otroligt trevlig städare). Rengörare Näslund uppfattas av mig som ett toppenföretag!
  • Maud S
    Maud S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag är mycket nöjd med städningen. Jag har aldrig varit med om städning i skåpen. Det behövdes verkligen. Jag hade besök både på Ingarö och Frösunda av samma trevliga Christina. Jag har beställt städning fortsatt i höst om ni håller samma standard.
    Med vänlig hälsning
    Maud Söderberg
  • Joyce S
    Joyce S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra bemötandet
    Har bara haft en städning så det är kanske för tidigt för mig att bedöma.
    Så far positive.
  • Anna S
    Anna S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag sökte efter en ny leverantör av veckostädning hem till oss. Jag fastnade för Rengörare Näslund Hemma pga av deras certifieringar inom Miljö, Kvalitet och Arbetsmiljö.

Kontakten jag har haft med säljaren har varit lite hackig kan jag tycka. Till vårat första möte var hon lite försenad och till det andra mötet kom hon 30 min sent. Hon slarvade när hon skulle lämna ett preliminärt pris (som visade sig vara långt ifrån det faktiska). Mänskligt att fela så klart, men det här är en leverantör som har ganska höga priser och framhåller att de arbetar med kvalitet, då tycker jag att jag som kund kan förvänta mig bättre behandling.

Nu är veckostädningen (varannan vecka) igång och med ok resultat. Jag har lämnat en anmärkning men vet inte om denna kommit fram då jag inte fått någon återkoppling.

Vi är nöjda i stort men bolaget lever inte upp till mina förväntningar som jag bygger på de standarder (ISO, OHSAS) de marknadsför sig med att de har.

Jag kommer göra en utvärdering om ett halvår för att se om vi kommer fortsätta att köpa vår städtjänst från dem eller ej.
  • Peter N
    Peter N skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Super proffsiga och rent blev det också. Använder dem gärna igen.
  • Gunilla D
    Gunilla D skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    trevligt bemötande. bra utfört jobb.
  • Tina N
    Tina N skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra och snabbt svar vid offertförfrågan, bra bemötande vid besök, kom i tid dagen för storstädningen.

Storstädningen: känns rent och fräscht. Fönstren OK tvättade (men putsmärken kvar). Miss: diskmaskinen urplockad fast disken inte var ren.
  • Petra K
    Petra K skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag tycker att dem har varit väldigt respektingivande från start. Vi valde hemstäd varannan vecka och vi upplever att städningen håller i 2 veckor för det blir väldigt grundligt städat varje gång. Otroligt proffsigt företag. Rekommenderas starkt!
    2017-06-26 Christina H svarar Petra K
    Hej Petra
    Vi är mycket tacksamma ni har sådant gott förtroende för oss och det glädjer oss mycket att våra städare samt även vår administrativa personal gör ett proffesionellt árbete och att vi motsvarar era förväntningar. Varmt tack för dina rekommendationer !
    Trevlig sommar !
    Med vänlig hälsning
    Rengörare Näslund Hemma
  • Bo L
    Bo L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Veckostädning. Vår städerska kommer alltid som planerat och gör sitt jobb bra och efter våra förväntningar. Det är inget tjafs utan allt fungerar utan problem. Vi uppskattar att de har lön för "vitt" jobb och att företaget följer kollektivavtal.
    2017-06-26 Christina H svarar Bo L
    Varmt tack Bo för din rekommendation. Den är viktig för oss. Trevlig sommar !

Rengörare Näslund Hemma
  • Anne G
    Anne G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Har i stort sett bara positiva erfarenheter av Rengörare Näslund. En gång så hade det blivit ngt tokigt med min bokning varför vi inte fick den städning som vi hade bokat. jag vart även lovad kick-back förra året i samband med att min svärfar började med månadsstädning hos Rengörare Näslund, men den har jag inte heller sett av. De flesta av tjejerna som har städat hos oss är bra, men Ewa är bäst.
    2017-06-26 Christina H svarar Anne G
    Hej Anne tack för din rekommendation .Klart du skall ha bonus för din svärfar. Vi beklagar du inte fått det och vi skall omedelbart se till att du får det på nästa faktura . Vi är glada du är nöjd med Ewa. Trevlig sommar!
    Rengörare
    Näslund Hemma
  • Charlotte R
    Charlotte R skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Ett väldigt trevligt bemötande, jag har fått hjälp med städning av privat hem och är nöjd med kommunikationen. De är snabba på återkoppling och enkelt att ändra och göra tillägg om det behövts.
  • Lena B
    Lena B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket trevlig bemötande från början och det är lätt att få tag i Rengörare Näslund Hemma AB om man har frågor eller dyl.

Vi har städning 2gg/veckan och haft det totalt 1 månad nu och vi är nöjda.
    Vi får en skriftlig egenkontroll om vad som har gjorts, det är bra!
  • Mårten S
    Mårten S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra bemötande, till en början flera olika personer som städade men nu samma varje gång som vi är mycket nöjda med.
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Trevligt och proffsigt bemötande från första stund. Mycket nöjd med både fönsterputsning och städningen
  • Martti R
    Martti R skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag är mycket nöjd med noggranhet och punktlighet av städningen hos mig.
  • Jan-owe P
    Jan-owe P skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Regelbunden städning två gånger i månaden. Fungerar utmärkt. Samma städerska varje gång. Rengörare Näslund är lätta att kommunicera med. Korrekta fakturor, snabb service och kommunikation. De tar ansvar!
  • K 5
    K 5 skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket trevlig arbetsledare och städpersonal (speciellt efter byte av städare). Rengörare Näslund sköter städningen av våra företagslokaler var 14:e dag, tre timmar per tillfälle. Det verkar som att man måste följa upp själv om man har synpunker, snarare än att företaget själva har automatisk uppföljning om hur man upplever servicenivå/tjänst. Kvalitén på städningen är OK som det är nu men vi hoppas på att personalen känner sig mera varm i kläderna och "tar för sig" i fortsättningen.
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Första bemötandet var positivt.
    Har städning var annan vecka och är nöjd med den.
  • Carina F
    Carina F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Städning i hemmet. Bemötande bra.Men skriva avtal, fakturor var mycket fel i början. Personal har bytts ut många gånger. Personal vill inte stanna i bolaget.Städningen är OK/bra.
    2017-03-23 Christina H svarar Carina F
    Hej Carina
    Tack för dina synpunkter . Att ev avtal och fakturor kan ha blivit fel då vi haft en rabatt ibland för nya kunder som kanske inte alltid hängt med men som jag är säker på att du fått upprättelse för och att fakturorna blivit rätt i slutändan. Eller har du något som fortfarande inte stämmer? . Att du hävdar att personalen inte vill stanna i bolaget det förstår jag inte alls ! Vi har personal som varit hos oss sedan vi startade för flera år sedan. Att personal slutar beror oftast på att de skall börja studera, kanske ändrar sig och med all respekt vill flytta tillbaka till sitt hemland. Jag har ingen vad jag vet som sagt att de inte vill arbeta hos oss så det förstår jag inte vad du fått ifrån. All personal som slutat kan vara också att vi själva sagt upp dem och då kan de bli negativt inställda för vi måste leverera kvalitet och då vi kan tyvärr inte behålla viss personal . Men att de inte vill stanna i bolaget det har inte kommit fram till mig hur som helst. Det viktigaste är väl att städningen är ok hos dig ! Sedan att det byts personal beror på att de kan vara sjuka då står det i våra avtal att vi skickar ersättare och kunden har rätt att säga nej men ibland behöver vi skicka ersättare .
    MVH
  • Anna-Karin S
    Anna-Karin S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Det blir rent och snyggt och administrationen av hjälpen är professionell - det dyker aldrig upp oanmälda vikarier eller okända personer utan att vi fått meddelande i god tid. Priset är konkurrenskraftigt utan att resultatet blir sämre.
  • Anita B
    Anita B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Under den tid vi har varit kunder har vi fått ett professionellt och bra bemötande. Vi har haft varannan veckas städning under ett antal år. Vi har varit nöjda vid i stort sett alla tillfällen. De fåtal gånger som vi inte varit det så har det varit enkelt att kommunicera det med den aktuella städaren.
    Sammantaget är vi mycket nöjda med Rengörare Näslund som leverantör.
  • Gisela J
    Gisela J skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Alltid positivt bemötande och flexibla efter de behov som uppstår. Jag har fått den hjälp jag önskat, städning, fönsterputs, ibland grovstädning. Utmärkt kvalitet.
  • Renata S
    Renata S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket nöjd med städningen,alltid punktlig och dessutom trevliga att ha att göra med!
  • Siv L
    Siv L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Trevlig kontakt. Bra städning. Personal i tid. Inga problem vid olika " händelser"
  • Margaret L
    Margaret L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Duktig och trevlg person Susanna
    Svårt att precis avgöra hur hon prioriterade områden som särskilt behövde åtgärdas Hon jobbade effektivt och jag var mycket nöjd o tacksam när hon gick
  • Strand S
    Strand S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Tack så bra. Bara början av vårt samarbete nu.
  • Mona F
    Mona F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag är nöjd med städningen Har ingen erfarenhet av någon annan
  • Lize M
    Lize M skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Som kund är vi nöjd trots små saker att ändra på.
  • Peter S
    Peter S skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra noggranna, men aningen dyra.
  • Lena F
    Lena F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    De slarv städar! Grus och synlig smuts kvar på golven. Spis inte rengjord och fläckar på vitvaror. Dessutom lyssnar de inte på instruktioner och gör om samma sak om och om igen.
    2017-02-17 Christina H svarar Lena F
    Vi är mycket tacksamma för dina synpunkter. Vi har däremot bytt städare flera gånger och ingen tycks enligt dig motsvara dina förväntningar. Jag tycker det är märkligt då samma personer som varit hos dig inte har några klagomål från andra kunder. Jag har varit med mina städare flera gånger i din bostad gått igenom instruktioner och vet vad som skall göras. Det är ett hus som alla andra.. Vi har kompenserat dig flera gånger och försökt göra allt men jag tycker ni skall pröva någon annan då vi inte kan motsvara era förväntningar. Jag tror det bästa för er är att vi avslutar vårt samarbete då du inte tycks vara nöjd med vårt jobb. Det hjälper tydligen inte att byta städare igen.Tacksam om du kontaktar oss direkt.
    Mvh Christina Holmefalk enhetschef
  • Jan-owe P
    Jan-owe P skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Enkelt att samarbeta med Rengörare Näslund. Håller utlovade vilkor och tider. Informerar bra via bl-a. SMS
  • Lena
    Lena skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Oproffsiga, städar inte alla rum, synlig smuts på golvet, lämnar sopor på golvet, välter prydnadssaker och lampor och ställer inte i ordning efter sig. Slarvar och går tidigare än avtalat. Har sönder saker och försöker dölja det. Jag rekommendera att ni tar en annan firma.
  • Marie G
    Marie G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Städning var 14 dag fyra timmar
  • Monika H
    Monika H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag tycker att mina kontakter med RG har varit mycket positiva. Det jag har beställt är städning en halv dag i veckan och det kunde inte bli bättre utfört. När det blir något förhinder får jag alltid reda på det. Sammanfattningsvis mycket nöjd kund.
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Professionellt företag som är måna om sina kunder.
  • Ellinor P
    Ellinor P skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Städning. Inte så bra företag runt administration. Blivit fel på fakturerat belopp flera gånger.
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    jag har blivit bra bemött både i fråga om bokning, fakturering men framförallt av den enskilde städaren!
  • Henry W
    Henry W skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Bra städat tycker dock att dom ska ta med sig sina grejer hem vill bestämma själv när ni ska komma
  • Per N
    Per N skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Min upplevelse av Rengörare Näslund är mycket positiv, har varit ett mycket bra och trevligt bemötande under hela 3 månaders perioden jag varit kund. Måste även säga att jag uppskattar fokuseringen på att lösa problem.
  • Dickie F
    Dickie F skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    OHar funkat bra förutom ngt litet strul vid planeringen av sommarens städtider efter semestern
  • David L
    David L skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi har precis börjat med varannan vecka städning och har bara gott att säga. Det blänker och doftar rent när man kommer hem. Tack!
  • Sara B
    Sara B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Proffsigt och vänligt bemötande av Christina Holmefalk. Vi är mycket nöjda med städningen.
  • Angelica K
    Angelica K skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Proffsig hjälp. Vi var mycket nöjda!
  • Rolf M
    Rolf M skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Duktiga på att städa, det blir RENT !!!
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Utmärkt städning. Snälla och Duktiga städare.mvh Kerstin Thorburn
  • My H
    My H skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket bra startande och proffsigt bemötande. Ett företag som är noga med sekretess och förvaltning av nycklar och tillträde i privatt bostad. Tryggt och mycket bra personer som städat åt oss. Lyhörda för kundens önskemål och det är toppenfin hos oss när det är städat hemma.
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Jag har hittills fått rent en gång och var mycket nöjd med resultatet. Det blev lite tokigt med min spis, städerskan hade ambitiöst tagit bort vreden för att rengöra under. Dock hamnade vreden på felaktiga platser och ett hade mist sitt låsbleck. Jag har varit i kontakt med spisservice utan att ännu ha fått rätt bleck, Näslunds har varit förstående och står för ev kostnader.
    Vid inbokade nästa tillfälle blev det en del missförstånd, städerskan kom fel dag, fel tid utan att jag överhuvudtaget var tillfrågad. Annars verkar organisationen proffsig så detta hoppas jag bara var ett undantag.
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Supernöjda med städning! Doftade underbart när man kom hem och det var rengjort in i minsta detalj i hemmets alla vrår. Rekommenderas!
  • Ellen B
    Ellen B skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Vi är väldigt nöjda med städningen av vår lägenhet och har fullt förtroende för Anna som städar hos oss. Vi har också fått ett bra och flexibelt bemötande av verksamhetschefen.
  • Anna-klara E
    Anna-klara E skrev om Rengörare Näslund Hemma AB
    Mycket nöjd med städningen, alltid punktlig och mycket noggrann och dessutom trevliga att ha att göra med!

Ingemarsgatan 1 A, 102 40 Stockholm