Rengörare Näslund Hemma AB

Rengörare Näslund Hemma AB

Ring 073-151 44 95 www.rengorarenaslund.se
4.2

Vi är experter på städning - sedan 40 år tillbaka. Vår engagerade personal strävar alltid efter att överträffa dina förväntningar och vi arbetar miljömedvetet i alla skeden. Vi kvalitetssäkrar kontinuerligt och använder endast produkter med låg miljöpåverkan. Några av de många tjänster vi erbjuder är veckostädning, flyttstädning...

273 omdömen om Rengörare Näslund Hemma AB

MALIN M
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Förstört både parkettgolv och marmorskiva- trots att vi dubbelkollade kunskaperna kring vilka medel som ska användas på vilket material Okunniga och/eller outbildade städare. Personal på kontoret/chefer/ansvariga lovar saker gång på gång som dom inte håller. Tar inte ansvar. Osv osv. Kan tyvärr inte rekommendera till någon som är rädd om sitt hem.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Bo M
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Se mitt mail som jag skickasde för en tid sdedasedann

Lars B

Mycket Bra att dom började med ett Hembesök.. Proffsigt

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

Marie S
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Mycket bra kommunikation och väldigt flexibla. Utför arbetet perfekt och är punktliga. Ett bra val.

Tack för fint feedback!

Daniel G
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Jättebra städning och trevlig personal!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Sylwia R
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Det var rent nöje att komma till nystädat och väldoftande hem! Trevlig och proffsig personal.

Kalle A

KANONFINT STÄDAT!!!!!! SUPERNÖJD!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Mikael B
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Hittills bra på alla punkter. Har haft städning i gång i månaden i min lägenhet. Några småsaker. -Blev lovad att soffan piffas till lite vilket jag inte märkt av. Hade gett en trevlig känsla om det gjordes. -Senaste städningen glömde hon ta med soppåsarna som stod i min hall. -Städerskan brukar ställa delar av sitt städmaterial i min kompost. Har flyttat de nu och hoppas hon använder städskåpet i fortsättningen.

Rosita
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Proffsigt med informativ hemsida. Städning på topp med samma städerska varje gång.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Hans R

Städ 4 Fönsterputs 3 xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx

Ove L

tycker det var väl utfört arbete ,,skinande rent ,,mycket proffsigt

Stina R
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Vi har hemstäd varannan vecka och är väldigt nöjda med städningen och den person som städar hos oss; hon är fantastisk. Vi är mindre nöjda med den administrativa biten. Det känns alltid lite amatörmässigt.

Pia F
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Vi fick snabb respons från företaget och hjälp inom ett par dagar och själva fönstertvätten gjordes snabbt och effektivt. Tyvärr vart det sen strul med fakturan som vi inte hann få på rätt sida RUT-avdrags gränsen

Ulf H
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Vi har hela tiden bemötts proffsigt och vänligt. Konceptet som vi valt med kontinuerlig städning och alla städprylar i månadsprenumerationen är mycket bra. Dessutom är kvinnan som sköter städningen mycket noggrann och professionell och lägenheten känns som ny varje gång hon har varit här.

Sannamari P
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Proffisiga städerskor och bra service!

Sanna S
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Grymt trevlig säljare, personal som möter en önskan och behov och en städerska som gör allt och lite till.

Nathalie J
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Proffesionellt bemötande men städningen är helt okej, blir inte sådär perfekt rent som man vill ha när man haft städning tyvärr.

Bo S
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Vi är mycket nöjda med den städning vi får. Vi har en villa i två plan (170 kvm) som städas 4 tim. var annan vecka. Vi upplever att de rengöringsmedel som finns i grundpaketet är utmärkta.

Camilla J
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Professionellt bemötande från första hembesök till städdag. Har valt hemstäd var 4:e vecka.Som ny kund hittills bara gott att säga. Hade beställt storstädning av annat företag innan och blev grymt besviken, den här vecko/månadsstädningen slår den med hästlängder.

Ingvar E
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Vi fick från första början en väldigt bra kontakt med RNH och provstädningen gick alldeles utmärkt. Det enda önskemålet, som vi hade, som dom inte kunde uppfylla var hemstädning var 3:e vecka i stället för var 4:e, som vi fick i stället. Hittills har allt fungerat bra, så vi är nöjda.

Eva G
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Väldigt rörigt vid första besök, tiden hade glömts bort, blev lovade en fri städning som vi inte fick. Städningen var väl utförd för dom två gånger dom var hos oss.

Armin P
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Väldigt proffsigt skött av dem inför, samt städandet var 5/5.

Johanna P
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Köpte en hemstädning. Trevliga och väl utfört arbete

Ann L
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Jag har som privatperson hemstädning 2 gånger /månad- Jag är MYCKET nöjd med hur städningen utförs. Det har varit lite strul med fakturorna, men jag hoppas och tror att det ska vara löst nu.

Anne-louise E
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Bra bemötande och kundvänlig inställning.

John M
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Bra kommunikation, vettiga priser och noggrann städning! Rekommenderas varmt.

Annika D
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Mycket bra kommunikation, alltid trevligt och sakligt. Jag har varit kund sedan november 2017 och det har varit mycket bra städning utfört. Vår städerska är lyhörd och noggrann!

Anna H
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Är helt ny kund. Trevliga och snabba och tillmötesgående. Bra städning. Har bara haft en gång ännu.

Johannah A
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Bra service och bemötande. Mycket nöjd med städningen.

Beata B
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Jag är nöjd med dem. Från första möte med bra innehåll och information. Bra bemötande Kommer även ha denna tjänst för hemstäd 1ggn i månaden.

Anders B
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Företaget är solitt med svensk ägare, har kollektivavtal dvs bra villkor för de anställda, utbildning för städarna. Professionell ansvarig vid första möte. Har prövat många städfirmor genom åren och de har avslutats då de inte fungerat. Här har man bra respons från säljansvarig/städledare och om någon detalj i städningen inte är helt perfekt tar man tag i det direkt. Perfekt än så länge!

Louise M
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Rengörare Näslund Hemma AB har endast varit 2 ggr hos mig. Jag har köpt golvstädning 1 gång/månad. Jag har fått ett bra bemötande från början och hittills har jag varit mycket nöjd med utförandet av tjänsten samt med personen som utfört densamma.

Leg K
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Vi är otroligt nöjda med personal som alltid gör sitt bästa .

Mats F
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Bemötandet vid beställning av storstäd över telefon var jättebra och man fick förtroende att det skulle göras en riktig proffisionell städning. Så var inte fallet, flera bristningar i städningen redan vid första anblicken, sen ytterligare några vid noggrannare granskning. Kommer inte att anlita rengörande Näslund igen.

Svar från Rengörare Näslund Hemma AB

Hej Väldigt tråkigt höra . Men vi kom och rättade till allting genast och då godkände ni detsamma. Vi beklagar om ni ändå inte var nöjda då hade vi gärna varit tacksamma om ni kontaktat oss igen om ni fortfarande hade klagomål . MVH Christina Holmefalk Enhetschef Rengörare Näslund Hemma

Turinge H
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Vi har fått offert på kommande uppdrag som har hanterats på ett bra sätt.

Linda S
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Bra med deras checklista. Annica är jätte trevlig och tillmötesgående! Duktig tjej hos oss som städar!

Britta B
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Har haft en första kontakt inkl. uppföljning angående städuppdrag. Bemötandet har varit mycket bra, men något utlåtande ang. städningen kan jag inte lämna, eftersom den inte börjat ännu.

Elin S
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Mkt snabbt och trevligt bemötande. Tvättade våra fönster i rasande fart och med bra resultat.

Eva G
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Efter många om och men med missad tid för ett första besök av en säljare och vidare en förfrågan om ändrad tid kort därefter så är jag helnöjd med städningen, finns absolut inget att klaga på, trevlig och duktig personal all credd till dom.

Maria S
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Bra städare och bra kontakt med huvudkontoret som alltid styr upp extrastädare i händelse av sjukdom.

Jill
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

De är otroligt dåligt organiserade. Avslutade städningen när de först bokade om med kort varsel och sedan ringde samma dag och ställde in städningen för att städerskan inte hittade till mig för att batterierna på hennes mobil var slut. De var också otroligt virriga då jag betalade för rengöringsprodukter men de bad mig ändå flera gånger att köpa nytt för att det var slut...

Lars B
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Positivt . Städarna gör ett bra jobb och allt ser bra och fräscht ut efter har varit hos mig.

Yvonne A

Har städning var 4 vecka och jag är så nöjd

Yvonne A gillar detta
Svar från Rengörare Näslund Hemma AB

Detta glädjer oss mycket . Varmt tack för att du är så nöjd ! Christina Holmefalk Enhetschef Rengörare Näslund Hemma

Åke A
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Vi har städning var 4:e vecka. Efter en strulig inledning fungerar allt till belåtenhet och vi är väldigt nöjda med Ewa, som håller fint åt oss. Mvh Marianne och Åke

Lars-Jacob v
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Storstädning, golvvård och fönsterputs. Snabb och tydlig offert. Trevligt bemötande Noggrann utförd städning med mycket hög kvalitet i städresultatet.

Greta S
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Hej ! Rengörare Näslund utförde en utomordentlig flyttständning åt min mor Greta. De levde upp till förväntningarna!

Roland S
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Allt var bra och sköttes föredömligt..

Marianne D
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Administrationen har varit tveksam innan allt kom igång. Problem med tider, priset i första kontraktet, första fakturan fel både vad avsåg ant. städtillfällen och priset per timme. Inget avdrag för måndagar. Felen rättades fort till men kändes lite förvirrande. Beställde städprodukter vid första mötet som ännu inte kommit. Kommer troligen vid nästa städtillfälle. Vi är mycket nöjda med vår städerska och hennes arbete och kan rekommendera städningen. Betyget kom upp till 3 pga bra städning.

Svar från Rengörare Näslund Hemma AB

Hej Marianne Trevligt att höra att ni är nöjda med vår städare och att det fungerar fint med hennes arbete. När det gäller administration beklagar jag om det blivit något oklart ibörjan med tider. Ibland kan det uppfattas som oklart då det är flera saker som skall pusslas ihop bla. så det stämmer med andra kunder. Det innebär att första samtalet kanske uppfattas som du säker lite förvirrande men det är skönt att det nu har ordnat sig med allt vad gäller fakturor och annat. När det gäller rengöringsmedel så skall det...

Gunnel H
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Jag har städning 2 tim varannan vecka med början i augusti = 2 ggr hittills i augusti. Städningen utförs helt klanderfritt, men däremot innan städningen började var det helt virrigt från enhetschefens sida, likadant f ör min syster som började den 28 augusti angående städtider. Betyg på städning 5. Virrighet 1

Svar från Rengörare Näslund Hemma AB

Hej Gunnel Tack för din rekommendation. Det är inte roligt att höra att ni har uppfattat att det var virrigt . Om ni själva var enhetschef så skulle ni inte uppskatta att man uttrycker sig så men har ni uppfattat det så beror det kanske på vissa oklarheter som inte tyvärr framkom. Jag som chef tar naturligtvis till mig detta . Alla har vi nämligen olika dagar. Jag kan bara beklaga ,men hoppas att ni fortsättningsvis skall uppfatta oss som tydliga i vårt budskap. Jag hade uppskattat att ni hade kontaktat mig direkt i en...

Mariusz S
Skrev om Rengörare Näslund Hemma AB

Väldigt trevliga och fantastiskt bemötande.

Svar från Rengörare Näslund Hemma AB

Hej Mariusz Tack för ditt positiva svar . Det glädjer oss mycket .