Shiwech AB

Odengatan 81, 113 22 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Shiwech AB

• Christian B
    Christian B skrev om Shiwech AB
    Familjerestaurangen Kokyo är med sin egentillverkade tofu ett givet stopp vid vilket Stockholmsbesök som helst och kanske speciellt för den som vill utforska det rikliga utbudet av veganrätter. Under åren har den japanska menyn breddats och rymmer nu flera rätter från de olika kinesiska köket. Sen våren 2011 är det också möjligt att köpa frysta dumplings för tillagning i hemmet - en given succé. Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Shiwech AB
    Kokyo är Stockholms bästa restaurang, speciellt för oss veganer! Allt att välja på! Gyozan är helt underbar, såsen till oxå, och nu är min favorit en utökad wontonsoppa som brukar serveras som förrätt. Buljongen är to die for! Förrätten tofu special, har en mycket god 5 spicy tofu, oxå fantastisk. Ett intimt, fräscht ställe, familjeägt, underbart. Läs mer
  • Antonia K
    Antonia K skrev om Shiwech AB
    Den japanska restaurangen Kokyo har under de senaste åren blivit min favoritrestaurang i Stockholm. De har en dubbel uppsättninga av menyn varav den ena är vegansk och jag kan frömför allt rekomendera de rätter som innehåller deras hemgjorda tofu! Personalen är trevlig, det är prisvärt och det finns både ett vip-rum och en karaoke-lokal att boka! Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Shiwech AB
    Min favorit bland japanska restauranger i Stockholm! Maten har alltid varit toppen när jag har varit där, och ett stort plus för den vegetariska menyn. Sushi finns överallt, så passa på att äta något annat när du är där. Enda smolket i bägaren är att personalen inte alltid är som solstrålar, men vad gör det när maten är gudomlig. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Sofia K Sofia K tycker:
“Tycker maten har försämrats tr...” Läs mer
4.6 i betyg av 2056 omdömen

Fullerö backe, 75594, Uppsala