Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Restaurang Tex Corner AB

Restaurang Tex Corner AB

Fleminggatan 27, 112 26 Stockholm — Visa karta

Hos Texas Longhorn på Fleminggatan 27 i Stockholm står kolgrillen i centrum. Där serveras Sveriges bästa kött i sann Texas anda med de mest aptitliga tillbehör man kan tänka sig!
Odengatan 85, 11322, Stockholm
Restaurang BankOmat Odenplan
Kerstin S:
Bra bemötande och god mat men det var länge sedan vi åt hos BankOmat.

Restauranger nära Restaurang Tex Corner AB:

Norra Agnegatan 39, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk ma... Läs mer ›
MILLAD B:
mycket bra mat och service kan rekommenders starkt och jag kommer garanterat återkomma

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
Välkommen till 39wäst! En oas på Kungsholmen där du kan avnjuta mat gjord på de ... Läs mer ›
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Västra Järnvägsgatan 11, STOCKHOLM
På Västra Järnvägsgatan 11 i Centrala Stockholm finner du restaurang CLOU. En ny... Läs mer ›
Helene D:
Vi åt en jättegod 6-rättersmeny där allt var perfekt. Lagom stora portioner, snyggt upplagt och trevlig presentation av alla rätter. Vinpake...

Vasagatan 23, STOCKHOLM
Restaurang Räkan - Västsvenska delikatesser på Vasagatan i Stockholm Läs mer ›
Susanne S:
Vi är super nöjda. Vi var ett sällskap på10 pers och allt har funkat jätte bra från början. och maten var gudomlig.

Läs vad 11 kunder tycker om Restaurang Tex Corner AB

• Maximilian D
    Maximilian D skrev om Restaurang Tex Corner AB
    Väldigt dålig service måste jag säga, jag beställde Big Boy Burger där man ska få 2st 150g hamburgare. Detta sa jag klart och tydligt till killen i kassan och sen ca 10 minuter senare kommer han ut med en liten hamburgare bara, jaha tänkte jag det kommer väl en till.

När jag insåg att så var inte fallet så fick jag dåliga ursäkter från personalen som sa att killen i kassan trott att jag beställt en Smokehouse burgare fast jag inte gjort det, fick ingen rabatt eller ny beställning kostnadsfritt utan bara dålig ursäkt.

Står på hemsidan att: "our motto is simple, a guest never leaves texas longhorn hungry dissatisfied or hungry"

Tror nog det är dags att tänka över det mottot lite nogrannare på Hantverkargatan resturangen....
  • Kattis
    Kattis skrev om Restaurang Tex Corner AB
    Supergått och trevlig miljö. Tråkigt bara att det var för lite personal den kvällen vi var där
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Restaurang Tex Corner AB
    Grymt bra ställe med riktigt goda burgare. Många av oss på jobbet går hit varje fredag och kan inget annat säga än att personalen är riktigt duktiga och trevliga och miljön är riktigt nice.

De enda klagomålen man kan ha är:
    Dryck är dyrt (tror de tar ca 20-25 kronor för ett glas kola vilket inte är prisvärt)
    Det är dumt att sitta nära köket om man inte vill lukta som stekt kött efteråt

Annars som sagt riktigt bra ställe och dom är till och med så trevliga att man får beställa lite annorlunda saker (tex hälften pommes hälften sallad, inget bröd, mörkt bröd, med bacon och så vidare) utan att det är något problem, dom bara ler och fixxar och magen blir glad!
    Jakob J gillar detta
  • Adrian L
    Adrian L skrev om Restaurang Tex Corner AB
    En klassiker när man är sugen på rejäl köttmat. Alltid trevlig personal och köket kan sin grill. Sist jag var där fick jag tyvärr skicka ut det alltför råa köttet, men det tillhör undantagen, jag är sällan besviken.
  • Robert T
    Robert T skrev om Restaurang Tex Corner AB
    Trevlig personal & god mat. Kanske kunde hålla lite lägre priser men alltid gemytligt och bra stämning! Går hit ganska ofta.
  • Charles M
    Charles M skrev om Restaurang Tex Corner AB
    Nu var det ett tag sen jag besökte Texas Longhorn på flemmingg. men det är definitivt ett ställe som ligger mig varmt om hjärtat och har tryckt i mig ett x antal kilo kött där! Bara charmen med att man inte kan reservera bord gör att man får en speciell känsla. Jag avvaktar med en femma i betyg dock då jag ska besöka Texas Longhorn om en vecka så då får vi hoppas den upplevelsen är värd ett högsta betyg!
  • mika l
    mika l skrev om Restaurang Tex Corner AB
    Bra parkering
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Restaurang Tex Corner AB
    Har ätit på Texas Longhorn Flemingatan två gånger senaste månaden och tycker att de håller en jämn och fin nivå, både på servering och mat. Kan inte riktigt bestämma mig för vilken av Upplandsgatan och denna som jag föredrar, än så länge ligger de rätt jämt, liten fördel Texas Longhorn Upplandsgatan.
    Tobias B gillar detta
  • Patric M
    Patric M skrev om Restaurang Tex Corner AB
    Gillar den lite "inrökta" känslan som man får när man kommer in. Har alltid blivit bemött av trevliga servitriser/ servitörer som guidar en igenom en trevlig kväll.

Ett tips dock är att vara där i god tid på kvällskvisten då det brukar vara fullt redan vid 1830. Men kan rekommendera att ni stannar och avnjuter en kall i baren samtidigt som ni väntar på bord, det är värt tiden.
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Restaurang Tex Corner AB
    Om man har bil och vill ha en stek så är detta ett bra ställe precis som det i Vasastan, ligger lite "avskilt" vilket ger hyfsade förutsättningar om man ska ställa bilen enkelt. När jag var där så jobbade en väldigt trevlig servitris där tillsammans med en "go gubbe" i kassan.
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Restaurang Tex Corner AB
    Jag bruar alltid ta till Texas Longhorn när jag ska äta lunch med folk jag inte känner så väl. Är det fel så får man veta det på ett väldigt tidigt stadium och är det rätt så är det oftast helrätt.

På lunchen serveras stora matiga hamburgare och på kvällen är det rejäla köttbitar som kommer från kolgrillen.

Texas-restaurangen på Fleminggatan tog nyligen över lokalen bredvid och blev då nästan dubbelt så stor. Det behövdes, för innan dess var det ofta väl trångt i lokalen.

Ett tips om vädret tillåter, är att välja uteserveringen (som är uppvärmd med infravärme) eftersom kolgrillarna ibland sprider lite väl mycket atmosfär i lokalen.
    Andreas I gillar detta

Fleminggatan 27, 112 26 Stockholm