Carolina Sohlberg

Carolina Sohlberg

Carolina Sohlberg är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Carolina Sohlberg har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Carolina Sohlberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 267 omdömen med ett betyg på 4.8. Carolina Sohlberg har haft 43 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Som mäklare älskar jag sälj och trivs med tävlingsmomentet i yrket. Då jag själv sålt och köpt mycket, vet jag verkligen hur det är att vara i både köparen och säljarens situation. Därför vet jag att det är bättre att uppdatera kunder en gång för mycket. Då vet de precis hur jag ligger till med spekulanter och intresset för deras bostad. Jag drivs av en ständig ambition att överträffa mina kunders förväntningar vilket är ett mål jag lägger ner all min tid för att uppnå.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är driven, envis och målinriktad. Sedan är det alltid mycket glädje i det jag gör vilket jag tror smittar av sig på mina kunder. Jag har blivit "Årets glädjespridare" på Riksmäklaren 2014 och 2018. Mina kunder uppskattar att jag lyssnar på deras behov som kund och att jag är en bra förhandlare. Jag svarar på sms eller telefonsamtal alla tider på dygnet. De vet att de kan nå mig när som helst.

267 omdömen om Carolina Sohlberg

Sedan starten hos Reco 2019
Ewa N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
SVARTBÄCKEN

Carolina är så otroligt proffsig, ödmjuk och påläst som Mäklare. Lägenheten blev såld på lite drygt 3 veckor. Kan varmt rekommendera Carolina till andra säljare och köpare.

Julia J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
BJÖRKLINGE

Toppen bra mäklare vi köpte vårt radhus av. Trevlig, hjälpsam och svarade snabbt. Vi är så nöjda!

Carl-fredrik A
BJÖRKLINGE

Andra försäljningen med Carolina, alltid lika glad och proffsig! Otroligt hårt arbetande och kunnig. Kommer alltid anlita henne när det kommer till bostadsaffärer! 20/20 om det gick!

Ted A
Köpte sitt hus med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
BÄLINGE

Tydlig och snabb kommunikation, gav en trygghet i att köpa bostad

Karin Naemi Helena Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
BÄLINGE

Mycket trevlig, positiv och tillmötesgående. Vi kände oss trygg hela vägen. Proffesionellt bemötande. Fick vägledning när vi kände oss vilsna i att fatta snabba beslut.

Peråke A
ROSENDAL

Duktig säljare trevligt bemötande. Inte påstridig som typiska män som måste tala om att de är bäst.

Dagmar M
ROSENDAL

Kunnig, trevlig, tillmötesgående. Vi kunde i lugn och ro se lägenheten och ta vårt beslut.

Fredrik N
LUTHAGEN

Jag blev bra bemött och fick svar på alla mina frågor på ett tydligt sätt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och vi hade bra dialoger.

Ivanna Aida N
Köpte sitt hus med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
NORBY

Trevlig och snäll. Gjorde sitt jobb bra.

I-Chi W
SALABACKE

She is very professional and friendly!! Next time we still want her to be our mäklare :)