Ludvig Tidblom

Ludvig Tidblom

Ludvig Tidblom är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Ludvig Tidblom har varit registrerad mäklare sedan 2022-04. Ludvig Tidblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.9. Ludvig Tidblom har haft 36 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

31 omdömen om Ludvig Tidblom

Sedan starten hos Reco 2022
Joel T
CENTRUM

Kändes väldigt tryggt att ha Ludvig som sin mäklare. Han höll oss uppdaterade under hela processen och inger ett förtroende hos båda parter. Att ha en så pass skicklig mäklare känns extra viktigt i denna svåra ekonomiska tid då det inte går lika lätt och snabbt att sälja sin bostad. Jag kunde inte vara mer nöjd med mitt val av mäklare.

Jennifer J
FÅLHAGEN

Ludvig har hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet och har även varit behjälplig i jakten på en ny lägenhet. Han tog sig tid att skicka olika objekt av intresse till oss och hjälpte oss att hålla utkik efter nytt. Han hjälpte oss sedan med försäljning av vår lägenhet. Trevligt och proffsigt vid kontraktskrivning. Vi rekommenderar Ludvig!

Annika A
LUTHAGEN

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Ger ett gott förtroende.

Claes Johan Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Ludvig Tidblom en del av Riksmäklaren Uppsala
SUNNERSTA

Trevlig och intresserad. Men behöver ha en bättre framförhållning inför visning. Kom just innan visning utan att vara påläst om huset. Vilket gjorde att potentiella kunder inte fick svar på sina frågor.

Jakob S
Östhammar

Jag tyckte han va bra o han hjälpte oss riktigt fint

Tua L
ULLERÅKER

Jag tycker han var väldigt tillmötesgående, lätt att ha kontakt med och väl förberedd. Lösningsorienterad och väldigt påpasslig, men på ett sätt som inte upplevdes pressande eller jobbigt. Väldigt trevlig och man fick snabbt en bra känsla!

Mikaela M
KÅBO

Superbra bemötande, alltid flexibel och lösningsorienterad. Trygg, duktig och lyhörd. Rekommenderar!

Liselotte S
FÅLHAGEN

Han har sinne för att se detaljer. Han finns alltid för frågor och synpunkter.

Jessica L
KAPELLGÄRDET

Jag fick ett bra bemötande och bra fedback på mina frågor och han svarade snabbt. Förväntningarna va att få lgh såld och de fick vi och gick fort. En mycket bra mäklare som gjorde ett mycket bra jobb tycker vi.

Anette L
KAPELLGÄRDET

Svarade snabbt på våra frågor.