Sisela Rosman

Sisela Rosman

Sisela Rosman är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Sisela Rosman har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Sisela Rosman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.3. Sisela Rosman har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att ges möjligheten att varje dag träffa olika människor där man lär sig hantera deras personliga olikheter och situationer. Precis som det är med de olika bostäderna jag hanterar, allt från små ettor till stora hus på landet. Att få se och ta del av både köpares och säljares nöjdhet samt att mäklaryrket är varierat. Varje dag är unik.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Förutom att alla får en komplett mäklartjänst tar jag mig tid att lyssna på varje enskild kund och är lösningsorienterat lagd. Jag finns tillgänglig på mejl och telefon för alla. Jag skapar goda förutsättningar för att säljare ska få ut så mycket som möjligt av bostadsförsäljningen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en positiv mäklare som har viljan att konstant utvecklas och som mina kunder kan räkna med. Jag gör allt i min makt för att köpare och säljare ska bli nöjda.

39 omdömen om Sisela Rosman

Sedan starten hos Reco 2019
Alexander S
ROSENDAL

Jag köpte en nyproduktionslägenhet genom Sisela. Pga olika omständigheter behövdes mer handpåläggning för att stänga affären än vad normalt krävs. Sisela ombesörjde allt på ett professionellt, effektivt och förtroendeingivande sätt.

Faramarz R
Köpte en tomt med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
LINDBACKEN

bra mäklare.. rekommenderar henne .

Sheida P
Köpte en tomt med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
LINDBACKEN

Hon är en serviceinriktad mäklare som är hjälpsam och kundfokuserd.

Jörgen S
ROSENDAL

Urban Hike and Bike i Rosendal, Uppsala. Det var snabb återkoppling, trevligt och hjälpsamt bemötande. Det var över förväntan. Föreföll dessutom att ha både humor och charm i vårt telefonsamtal.

Tim N
ROSENDAL

Etta lägenhetskomplex. Mycket trevlig och bra på det hon gör. Jag tyckte hon levde upp till alla förväntningar.

Åsa E
ROSENDAL

Jag har köpt en nyproducerad lägenhet, eller den ska produceras... Sisela var snabb med att svara, tålmodig och vänlig.

Linda G
ROSENDAL

Hjälpt sonen till eget boende (nyproduktion). Sisela var proffsig och tillmötesgående. Känns tryggt!

Matz E
ROSENDAL

Bara kommit till förbokningsstadiet ännu men allt har funkat väldigt bra så här långt. Snabba trevliga och konkreta svar på mina frågor.

Kristina L
LUTHAGEN

Vi ha köpt en lägenhet och är fullt nöjda med affär och bemötande än så länge.

Mikael L
LUTHAGEN

Har köpt bostad. Bra bemötande. Vi har fått den hjälp vi behövt. Än så länge bra!