Ulrika Lööf

Ulrika Lööf

Ulrika Lööf är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Ulrika Lööf har varit registrerad mäklare sedan 2002-06. Ulrika Lööf har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 170 omdömen med ett betyg på 4.7. Ulrika Lööf har haft 56 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

170 omdömen om Ulrika Lööf

Sedan starten hos Reco 2019
Jonathan A
LINDBACKEN

Ulrika är otroligt mån om sina kunder, alltid lyhörd och har en ödmjuk framtoning. Väldigt bra på att hålla kunden uppdaterad om saker som händer kopplat till en bostadsaffär.

Maria U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
GRÄNBY

Kunnig och gör sitt bästa för att ta reda på info kring detaljer.

Marijn H
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
LINDBACKEN

The whole process went pretty smooth and Ulrika has been very helpful and communicative so far. We are new to the housing market, and some things were a bit strange for us but that's to be expected when immigrating to a different country. We are looking forward to our new living space in Lindbacken!

Ulla-Lena E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
Sommarro

Jag har bara bra upplevelser av Ulrika Lööf.

Nikolaos T
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
LINDBACKEN

Mycket engagerad och kunnig. Ulrika fick oss att känna oss trygga genom hela proceduren. Rekommenderas varmt!

Giuseppe A
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
SUNNERSTA

Vi blev mycket väl bemötta av Ulrika, som har alltid varit tillgänglig för frågor, även på sin fritid. Vi ville sälja vår bostad snabbt och undvika flera visningstillfälle samt långa budgivningsprocesser. Här hjälpte oss Ulrika att hitta rätt kundforum och tidpunkten för försäljning. Vi är mycket nöjda med Ulrikas insats och kommer att rekommendera henne till eventuella säljare/köpare.

Yonas N
LINDBACKEN

Ulrika gjorde det omöjliga, hon sålde radhuset med vinst, i dagens marknad... Vi är super nöjda med vårt val av mäklare.

Hanna A
LINDBACKEN

Vilken mäklare! Vilket tålamod hon har. Hon är väldigt kunnig och engagerad i det hon gör. Det här är en mäklare jag hade rekommenderat starkt!

Sofia B
SALABACKE

Det känns tryggt att ha Ulrika som mäklare. Hon är tillmötesgående, hjälpsam och lyssnar på kundens önskemål. Hela processen upplevdes som smidig tack vare Ulrika. Mycket professionell och trevlig. Kan varmt rekommendera Ulrika som mäklare.

Jenny Eva Maria Å
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
GAMLA-SÖDRA GOTTSUNDA

Ulrika var lugn, saklig och förtroendeingivande och hon stöttade oss som köpare i processen och var mycket lyhörd rakt igenom.