Rinse

Centralstationen, 111 20 Stockholm — Visa karta

Klädesvägen 7, 16876, BROMMA
Gladys Hair & Cosmetics
Emelie E:
Sjukt härlig personal med ett varmt bemötande och underhållning timmarna då jag fixade mitt hår! Rekommenderar starkt dessa!

Frisörer nära Rinse:

Bryggargatan 8, STOCKHOLM
Välkommen till oss på Hair Team! Vår ägare har över 20 år i frisörbranschen. Vi ... Läs mer ›
Ulla E:
Alltid bra och trevligt bemött. Klippt av en jätteduktig frisör, Celine, som jag klippt mig hos i flera år och dessutom rekommenderat till a...

Torsgatan 1, STOCKHOLM
Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på lös... Läs mer ›
Sara L:
Väldigt duktig , noggrann , inkännande frisör . Nogrann på färg , form och att få till känslan som jag ville uppnå med mitt hairtalk. Tydlig...

Torsgatan 1, Stockholm
Frisör • Master Color Expert • Stylist • Brud- och Festuppsättningskreatör Läs mer ›
Tim K:
Ariadna är en utmärkt frisör. Professionell, vänlig och, inte minst, lyhörda för sina kunders önskemål. Ariadna tar sig tid med dig för att ...

Olof Palmes gatan 9, STOCKHOLM
Hårcenter ligger i Stockholms innerstad i en modern lokal. Stor känsla för servi... Läs mer ›
Torbjörn W:
Jag har klippt mig på Hårcenter i sex år och blir nöjd varje gång!

Läs vad 8 kunder tycker om Rinse

• Lovisa K
    Lovisa K skrev om Rinse
    Inte alls nöjd. Klippningen var okej men frisören väldigt otrevlig och kort.
  • anton  s
    anton s skrev om Rinse
    Otroligt duktiga frisörer, bra priser & skön service.
    Rekommenderas starkt!!
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Rinse
    Gå inte hit! Jag bokade basic-long klippning, vilket innebär tvätt, klipp och fön. Totalt tog besöket 20 min (!), så har man extremt bråttom är det väl bra, men jag kände mig mest stressad och inte särskilt omhändertagen. Dessutom lurade de mig på min rabatt. Jag hade en rabattkupong på 25% från Jernhusen som de struntade i att dra av.
    "Hej, var du Namn?"
    "Ja precis, jag har den här rabattkupongen på 25% också"
    "Vad bra, då blir det 450kr"
    När jag kommer hem ser jag att 450kr är originalspris på basic-long paketet. Så de struntade helt enkelt att dra av rabatten och hoppas på att jag inte skulle märka något. Väldigt tråkigt. Visst de är ju relativt billigt pris från början, men jag gick ju dit för att jag hade kupongen. Kommer aldrig gå tillbaka eller rekommendera dem till någon jag känner heller. Hoppas de tycker att de va värt de 110kr de tjänade på att inte ge mig rabatten.
  • Catja A
    Catja A skrev om Rinse
    Rekommenderar inte någon att klippa sig där. Mitt hår (och humör) blev förstörd dagen innan nyårsafton - alla andra salonger var fullbokade så jag gick dit för att fixa till en uppklippning. ’’Hur svårt kan det vara’’ tänkte jag. Fick en slarvig och ojämn men också alldeles för kort klippning. Gick tillbaka dagen efter och berättade om mitt missnöje. Klippningen jämnades till på bekostnad av ytterligare längd vilket jag var mån om att behålla som jag också berättat för frisören från början. Notera att nöjdhetsgarantin inte är det du tror - du får komma tillbaka och klaga men du skall också vara beredd att sitta kvar i stolen och tacka ja till allt det som frisören erbjuder. Pengarna får du inte tillbaka. Kort och gott - gillar du spela russian roulette med ditt hår som insats så kör på. Annars finns det gott om andra prisvärda salonger i närheten där man vet vad man får (värt att vänta på sin bokade tid).
  • josefina b
    josefina b skrev om Rinse
    Jag skulle toppa håret. Gav instruktioner om 3 cm, frisören tog saken i egna händer och klippte 10 cm. På hemsidan står det att hårbottenmassage och hårtvätt ingår i priset. Frisören orkade knappt schamponera håret än mindre massera hårbotten. Dessutom var hon nonchalant och inte speciellt trevlig. Sämsta upplevelsen hos en frisör någonsin!!!
  • Erika M
    Erika M skrev om Rinse
    Min dotter klipptes av en ung tjej igår som var jättebra. Har en väldigt håröm dotter som nu inte vill gå till någon annan. Det blev jättefint och bra klippt. Rekommenderas!
  • Marian
    Marian skrev om Rinse
    Det gäller att ha bilder så man kan visa på ungefär hur det ska se ut så man inte sitter där som ett offer då det blev galet fult och dårligt.

Ok, nu har den tjejen troligen slutat men man vill ju inte tillbaka dit ändå.

Klippningen blev på ena sidan kortare och det såg oproffsigt avklippt ut, som på 30-talet! Och jag kunde inte sätta upp håret bakåt för att dölja det saknade.
    Jag hade behov av löshår/extensions pga att det blev så urkarvat och frisyren förstörd.
  • Ulrika
    Ulrika skrev om Rinse
    Denna salong är värd att rekommenderas.
    Bra pris. Fräsch salong och duktiga frisörer. Aylene får ett extra plus för sin lyhördhet och sina idéer. Så ska en frisör vara!!

Centralstationen, 111 20 Stockholm