Ristorante da Mario

Ristorante da Mario

Ring 08-650 21 12 www.damario.se
2.5

Italiensk mat i mysig miljö. Kokkonsten står en siciliansk kock för - Mario Ippolito. Krogens motto är att bjuda på "mer än bara pasta" och har därför en del nya italienska rätter på menyn.

2 omdömen om Ristorante da Mario

NOEL H
Skrev om Ristorante da Mario

Servitrisen var trevlig, dock verkade det bara finnas en just när jag var där. Min mor hade sagt att det var helt okej italiensk mat, det stämde väl ganska bra, inget märkvärdigt men det smakade bra. Mysigt ställe dock, såg ganska genuint ut. Lite dyrt med tanke på att det inte var fantastisk mat eller service. Förtjänar nog lite mer än 3. 3.5 skulle stället fått om det hade gått. Har dålig koll på restauranger på Kungsholmen men vill man ha italiensk mat som smakar ungefär som man kan förvänta sig tycker jag att Ristorante da Mario är värt ett besök! 3.5/5!

Nikke L gillar detta
Mikael E
Skrev om Ristorante da Mario

Käkade lunch där idag och tog fläskmedaljonger med klyftpotatis. Tyvärr kan jag inte säga att jag var imponerad alls utav maten. Medaljongerna va torra och klyftpotatisen en aning mjölig. Att det dessutom kostar 95kr för en lunch drar ned betyget. Vi var först i lunchrusningen och därför fanns det grönsaker av ganska god kvalitet och lagom variation så det var ok.