Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Ristorante da Mario

Ristorante da Mario

Hantverkargatan 86, 112 38 Stockholm — Visa karta

Italiensk mat i mysig miljö. Kokkonsten står en siciliansk kock för - Mario Ippolito. Krogens motto är att bjuda på "mer än bara pasta" och har därför en del nya italienska rätter på menyn.

Läs vad 2 kunder tycker om Ristorante da Mario

• Noel H
    Noel H skrev om Ristorante da Mario
    Servitrisen var trevlig, dock verkade det bara finnas en just när jag var där. Min mor hade sagt att det var helt okej italiensk mat, det stämde väl ganska bra, inget märkvärdigt men det smakade bra. Mysigt ställe dock, såg ganska genuint ut. Lite dyrt med tanke på att det inte var fantastisk mat eller service. Förtjänar nog lite mer än 3. 3.5 skulle stället fått om det hade gått. Har dålig koll på restauranger på Kungsholmen men vill man ha italiensk mat som smakar ungefär som man kan förvänta sig tycker jag att Ristorante da Mario är värt ett besök! 3.5/5! Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Ristorante da Mario
    Käkade lunch där idag och tog fläskmedaljonger med klyftpotatis. Tyvärr kan jag inte säga att jag var imponerad alls utav maten. Medaljongerna va torra och klyftpotatisen en aning mjölig. Att det dessutom kostar 95kr för en lunch drar ned betyget. Vi var först i lunchrusningen och därför fanns det grönsaker av ganska god kvalitet och lagom variation så det var ok. Läs mer